Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:19:42

Otsikko: mitä hyötyä persuista on ollut tavalliselle ihmiselle
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:19:42
hallituksessa  :-\ :-\ :-\ :-\