Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 25.06.26 - klo:08:29
-
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
-
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
Eikös siellä kohta oo puintiajat. Eijoo kuivaus kustannuksia.
Ai tietää:
Ensimmäisenä puidaan syksyllä kylvetyt viljat, joiden sadonkorjuu alkaa eteläisemmässä Keski-Euroopassa tyypillisesti heinäkuun puolivälin ja lopun välillä.
-
Mikäli Eemelin sankari alkaisi kiinnostumaan mikromaailman hiukkasista, niin häntä ryhdyttäisiin kutsumaan Kvantti Rinteeksi.
(https://images.sanoma-sndp.fi/064d59ea28684d0890c486945dcae150.jpg/normal/978.avif)
-
ja aatteleppa emppu kuin kävis jos metia alkais hehkuttaa että viljasta tuloo pula!!! siinähän joku jauholakki sekois lopullisesti.
-
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
eemelihän potkii haallitusta ja maatalousministeriä lujemmin kuin rydman, luulisi nyt maamme maatalouspolitiikan nauttivan eemeleen luottamusta näin kokoomusvetoisen hallituksen aekaan :o :o :o :o
-
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.
-
Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.
eli hallitus ja mmm ei nauti eeemelin luottamusta :o :o :o :o
-
Eemeli toivoo taas kerran, että MTK potkisi Orpoa RAJUSTI persuksille, jotta Orpo muistaisi viljanviljelijän.