Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:58

Otsikko: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:58
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:09:00
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\

Eihän Rydman ole sillai persu. Tää on vain Rydmannin ja Burran tapa pistää Orpo ruotuun. Kuin pitkään Kokoomus pysyy näyränä. Taitaa Burralla olla oppositio eessä. 😛😛😛
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Syyllinen - 25.06.26 - klo:10:20
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\

Eihän Rydman ole sillai persu. Tää on vain Rydmannin ja Burran tapa pistää Orpo ruotuun. Kuin pitkään Kokoomus pysyy näyränä. Taitaa Burralla olla oppositio eessä. 😛😛😛
Lindtman ja Purra muodostavat vahvan kaksikon seuraavassa hallituksessa.🎅🎅
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:11:23
höh.   eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...?    mutta oispa pätevä kolmikko tuo...
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:11:59
höh.   eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...?    mutta oispa pätevä kolmikko tuo...
missä on keskikalja ja eikö sinne joku toinenkin radikaali touhukas tomppeli valittu johtoporukkaan.

rydmanni vie koko sakkia kuin eemelin litran mittaa  :o :o :o
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:16:32
juuu, kaverin kanssa just mietittiin miks ei rydman ole vara kun joku keskikalja  moisen pestin sai ja mitä onkaan saanu aikaan.....??  onks se ollu muussa kuin istassa esillä??
Otsikko: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:24
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa  :-\ :-\ :-\ :-\

Jepz, kaappaa vallan hänet pettäneeltä KaKo-puoluveelta...     8)
Otsikko: Vs: suunnitteleeko rydman vallankaaappausta
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:19:38
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi hallituksesa  :-\ :-\ :-\ :-\

Jepz, kaappaa vallan hänet pettäneeltä KaKo-puoluveelta...     8)

Ihan tais ite lähtee, kun Orpo nuhteli.
Persuihin kelepoo kaik lasten kutittelijat.