Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:54

Otsikko: työttömiä enempi kuin 1998. persu:- meillä on hyvä hallitus
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:54
Työttömiä 15–74-vuotiaita oli toukokuussa 376 000, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998. Viime vuoden toukokuussa työttömiä oli 308 000.

Myös 15–74-vuotiaiden kausitasoittamaton työttömyysaste nousi korkeimmilleen 2000-luvulla. Työttömyysaste oli nyt 12,7 %, kun se vuotta aiemmin oli 10,5 %.

https://stat.fi/fi/uutinen/Tyoettoemien-maeaerae-kasvoi-suurimmilleen-2000-luvulla-tyoellisyysaste-jatkoi-alenemistaan
Otsikko: Vs: työttömiä enempi kuin 1998. persu:- meillä on hyvä hallitus
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:16:16
Työttömiä 15–74-vuotiaita oli toukokuussa 376 000, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998. Viime vuoden toukokuussa työttömiä oli 308 000.

Myös 15–74-vuotiaiden kausitasoittamaton työttömyysaste nousi korkeimmilleen 2000-luvulla. Työttömyysaste oli nyt 12,7 %, kun se vuotta aiemmin oli 10,5 %.

https://stat.fi/fi/uutinen/Tyoettoemien-maeaerae-kasvoi-suurimmilleen-2000-luvulla-tyoellisyysaste-jatkoi-alenemistaan

Ihmetyttää tuo ikähaitari 15-74.
Aika vähän noita yli 70 vuotiaita on kortistossa.
   Hirveä tohina tuosta noususta. Alkaa tuntua siltä, että hallitus tekee uutisia.
Otsikko: Vs: työttömiä enempi kuin 1998. persu:- meillä on hyvä hallitus
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:16:26
tuo muuten iski silmään...  mutta aika moni 7-kymppinen teköö töitä,   kylläkin hieman helpommalla tahilla..   muutaman tunnen..  ja niillä töitä riittäis jopa nuorempien tehä, mut eipä löyty moiseen....