Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:29

Otsikko: Eikö olisi viisainta...
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:29
...ihan vaan yksinkertaisesti ampua tuo apina pois kuleksimasta?🤔🤔🤔

https://www.instagram.com/reel/DZ8OA7yiYq5/?igsh=MTZxYXB5cmU1NzM0ag==
Otsikko: Vs: Eikö olisi viisainta...
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:27
Ratkasu: kuohari. Enkä tarkota ny juotavvaa...    🎅
Otsikko: Vs: Eikö olisi viisainta...
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:19:36
...ihan vaan yksinkertaisesti ampua tuo apina pois kuleksimasta?🤔🤔🤔

https://www.instagram.com/reel/DZ8OA7yiYq5/?igsh=MTZxYXB5cmU1NzM0ag==

Niin tämäkö?

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012101373.html