Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:22

Otsikko: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:22
https://www.instagram.com/reel/DZ6_TECuiDt/?igsh=a29rOHpqaDdpb2Jj
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:17:55
mut jos EI pääse instaan?   mut ohan tuo kiva kun kynnyksen yli voi laittaa jopa nuita linkkejä,   ilman et tarttee mitenkään etes avata...   onko taito ihan tallella...
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Viljelijä evp - 24.06.26 - klo:20:29
nii, en minäkään tuota alkanut aukoaan enkä muitakaan instan linkkejä. Ja paljon jätän muitakin linkityksiä kattomatta. Ja eihän täss ehtis muuta kuin linkkejä lueskelemaan jos kaiken tarjonna selailisi. Eipä jää vaille vaikka ei aukoiskaan. Jos haluaa jotain eettiä niin ei uutakuin kuukkeli hommiin. Joillain on tänne tapana noita linkkejä laitella. Eipä haittaa.
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:21:03
mut jos EI pääse instaan?   

Hanki Insta.
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Kaikki - 25.06.26 - klo:15:16
mut jos EI pääse instaan?   

Hanki Insta.
Insta on homojen mesta .
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:16:01
mut jos EI pääse instaan?   

Hanki Insta.
Insta on homojen mesta .

Insta on tirkisteville homoille. 😛😛😛
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:16:25
just niiin,  evp!   ei kaikkea tartte aukoa jos ei ihan vitukseen huvita.   mutta kun nuilla joillain tuntuu että laatta on kasvannu käteen ja joka paikkaa pitää likata..  ihmo touhua tännekin tyrkyttäävät..   mutta eipä nuista oikeat metiat sit kerrokaan,  miksi?   mahtaa olla ns. älytöntä tekoa...     ja kun nykyään on nuita oikeita metioita hirmu vähän...  kun kattelee mihin jopa ihmiset luottaa....
Otsikko: Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Viljelijä evp - 25.06.26 - klo:16:54
jaa,,, ot sitte samaa mieltä. Mää en ole koskaan näitä linkkejä avannut mitä tänne on laitettu esille. Eemeli persu ym. Osaan ihan itse etsiä niitä juttuja joita on tarve katsoa. Ja maastulli on luettavissa ihan diginä sekä muutama muukin lehti. Hesarikin. Näkisin että saan ilman linkkejä han uutisia tarpeeksi.
Otsikko: Isotissinen punapää puhuu asiaa
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:03
ei kaikkea tartte aukoa jos ei ihan vitukseen huvita.   

Tärkeintä on, ettet auvo seppputeuksen linkkivä...    🎅