Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:20

Otsikko: Kuka noista on Opelmies?
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:20
Tuo ihan lopussa viuhkaa heilutteleva nahkalippispääkö?

https://www.instagram.com/reel/DZ8dIVelDRm/?igsh=eDMxNHg0amJpMnY1
Otsikko: Vs: Kuka noista on Opelmies?
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:32
Tuo ihan lopussa viuhkaa heilutteleva nahkalippispääkö?

Jyrkkä ehkä...    🎅