Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:16:20
-
Tuo ihan lopussa viuhkaa heilutteleva nahkalippispääkö?
https://www.instagram.com/reel/DZ8dIVelDRm/?igsh=eDMxNHg0amJpMnY1
-
Tuo ihan lopussa viuhkaa heilutteleva nahkalippispääkö?
Jyrkkä ehkä... 🎅