Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 23.06.26 - klo:10:30
-
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html
-
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html
Mikähän Rinteen kanta on kysymykseen onko turve itseuudistuva luonnonvara , ja miten se kanta vaikuttaa eemelin kyvyttömyyteen vastata noin yksinkertaiseen kysymykseen...
-
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
-
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.
-
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
Jokaisella on vaaleissa vain yksi ääni. Sinä olisit antanut sen demari-Rinteelle. Et esim. kokoomukselle.
Hae itse kirjoituksesi. Avauksen lainauksessa on kirjoituksesi päivämäärä ja kellonaikakin.
-
(https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fis.mediadelivery.fi%2Fimg%2Fsome%2Fdefault%2F48f3d6fc5da9c760e2297340120ffb5e.jpg&f=1&nofb=1&ipt=c49dffc9b61750223278978dc5f0cb56ae8538605a18b4716a28a42ca8ad3314)
-
Laitapa linkkiä, missä yhteydessä äänestän rinnettä.
Vai tasko tätä kepuloista höttöä.
-
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Kansallisissa tuissa on kyllä leikkuvaraa.
Toinen rivi kertoo kaiken tuosta demarista.
Löytyy otsikon alta "mtk.n kriisitukien hoito miellytti veetiä ja eemeliä"
-
ja noin pitkä on eemelin muisti! no, siksipä huutelee kepun tekemisistä/tekemättömistä...
-
Tuollaista se on. Eemeli kyselee ja kun vastataan, niin Eemeli häipyy vähin äänin. Ikinä hän ei itse vastaa mihinkään hänelle osoitettuun kysymykseen. Pyörittelee vain hamettaan.
(https://c.tenor.com/mzzwMajLn5AAAAAd/tenor.gif)
-
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.
Kuka on Lindman, Seppo?