Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 23.06.26 - klo:10:30

Otsikko: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Syyllinen - 23.06.26 - klo:10:30
 
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.

Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: JiiPee42 - 23.06.26 - klo:11:40
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.

Eli viime eduskuntavaalien jälkeen Eemelin suosikki Antti Rinne tippui eduskunnasta, mutta viimein saapui pelastus: Kumpula-Natri häipyy ja Rinne nousee hänen tilalleen demareiden eduskuntaryhmään.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012095871.html

Mikähän Rinteen kanta on kysymykseen onko turve itseuudistuva luonnonvara , ja miten se kanta vaikuttaa eemelin kyvyttömyyteen vastata noin yksinkertaiseen kysymykseen...
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Eemeli - 23.06.26 - klo:15:29
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 23.06.26 - klo:15:50
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.

No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Syyllinen - 23.06.26 - klo:16:04
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.
Jokaisella on vaaleissa vain yksi ääni. Sinä olisit antanut sen demari-Rinteelle. Et esim. kokoomukselle.

Hae itse kirjoituksesi. Avauksen lainauksessa on kirjoituksesi päivämäärä ja kellonaikakin.
Otsikko: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 23.06.26 - klo:18:00
(https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fis.mediadelivery.fi%2Fimg%2Fsome%2Fdefault%2F48f3d6fc5da9c760e2297340120ffb5e.jpg&f=1&nofb=1&ipt=c49dffc9b61750223278978dc5f0cb56ae8538605a18b4716a28a42ca8ad3314)
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Eemeli - 24.06.26 - klo:03:05
Laitapa linkkiä, missä yhteydessä äänestän rinnettä.
Vai tasko tätä kepuloista höttöä.
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: lypsyukko - 24.06.26 - klo:08:05
Pitääkö äänestääkin Rinnettä.
Kansallisissa tuissa on kyllä leikkuvaraa.

Toinen rivi kertoo kaiken tuosta demarista.

Löytyy otsikon alta "mtk.n kriisitukien hoito miellytti veetiä ja eemeliä"
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:08:47
ja noin pitkä on eemelin muisti!   no,  siksipä huutelee kepun tekemisistä/tekemättömistä...
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Syyllinen - 24.06.26 - klo:11:20
Tuollaista se on. Eemeli kyselee ja kun vastataan, niin Eemeli häipyy vähin äänin. Ikinä hän ei itse vastaa mihinkään hänelle osoitettuun kysymykseen. Pyörittelee vain hamettaan.

(https://c.tenor.com/mzzwMajLn5AAAAAd/tenor.gif)
Otsikko: Vs: Jälleen iloisia uutisia Eemelille😀
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:11:58
Laitappa linkkiä vai olenko verrannut kumpi on vähemmän vasemmalla kepu vai demari.

No nyt kun Lindman on remmisä, niin kepu menee vasemmalle.

Kuka on Lindman, Seppo?