Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 21.06.26 - klo:12:07
-
Näin juhannuksen aikoihin tuli taas ihailtua, että kuinka hieno lippu Suomen lippu on.
Sekin tuli mieleen, että mikäli Suomeen valittaisiin nyt lippua, niin se ei olisi missään tapauksessa nykyisenkaltainen siniristilippu. Värit ovat liian toksiset ja patriarkaaliset, mutta pahinta lipussa on varmasti se risti. Ristin katsottaisiin aiheuttavan pelkoa ja ahdistusta nykyisessä monikulttuurisessa Suomessa.
Itse ajattelen, että jos nyt valittaisiin Suomelle uutta lippua, niin valituksi tulisi sellainen lippu, joka muistuttaisi moniväristä räsymattoa. ;D
-
Tankoon vetäminenkin on hyvin yksinkertaista, kun ei tarvitse tiirailla, onko se oikein päin.
-
mutta haittaaks nuo värit? erottuu hyin toisin kuin se sateenkaarivärinen... onko muuten lipussa mittakaava jolla erottaa kumminpäin on tangossa?