Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 19.06.26 - klo:10:55

Otsikko: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.06.26 - klo:10:55
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d7b93ab-a056-4dca-9895-9179443d8b8f
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: JiiPee42 - 19.06.26 - klo:11:30
Korkattu näköjään...
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.06.26 - klo:11:32
Korkattu näköjään...

Ihan niinkuin sanoin, kurjuudesta elämänsä ammentavaa icevasuria viduttaa.

😁😁😁

😁😁😁
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: icefarmer - 19.06.26 - klo:11:49
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.06.26 - klo:11:54
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉

Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: icefarmer - 19.06.26 - klo:12:27
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉
kyllä , persut ensimmäisenä pisti kuntoon ennätysmäisen työllisyysasteen, nyt on oikeistoeliitin  vaan ei persupuolueen rivijäsenten  mieleinen 8) 8) 8) 8)
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.06.26 - klo:13:54
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉
kyllä , persut ensimmäisenä pisti kuntoon ennätysmäisen työllisyysasteen, nyt on oikeistoeliitin  vaan ei persupuolueen rivijäsenten  mieleinen 8) 8) 8) 8)

Työllisyysaste olisi Suomessa merkittävästi parempi, ellei vihervasemmistopuolueet olisi yli 30 vuoden ajan vaatineet Suomea vastaanottamaan laiskoja somaleja, äärimuslimeja ym.ihmissaastaa, jotka tuntevat kyllä reitin Kelaan muttei työnhakuun.

😉😉😉
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 19.06.26 - klo:17:33
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d7b93ab-a056-4dca-9895-9179443d8b8f

Kangasharju joutui laittamaan sana"jos". Siis perääntymistie pitää olla. 😁
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Oksa - 19.06.26 - klo:17:35
mutta kuin paljoin meillä oliskaan työläisiä jos jopa pätkätyöllisyys olis sallittua?   ja kuin paljon meillä olis yksinyrittäjiä jos net tulis etes palkoillaan toimeen...   mut ohan se hyä kun patria pitää suomen kasvun kasassa..  paljon siiehn lie valtion rahaa tarvii??
Otsikko: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Antidesantti - 22.06.26 - klo:17:41
mut ohan se hyä kun patria pitää suomen kasvun kasassa..  paljon siiehn lie valtion rahaa tarvii??

Koko summa valtiun rahhaa. Tuskin net yksityisile myöpii sotilasajoneuvuja...    🎅
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 22.06.26 - klo:18:46
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍


https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html

    Ottiko Rydman liian ison kakun.
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 23.06.26 - klo:12:22
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095741.html

Onko meillä entinen hyä hallitus.
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 23.06.26 - klo:15:06
Rydman on persu, mutta rkp on perse. Aika homo tuo rkp.

  Taitaa olla Orbon ja Rydmanin henk'koht' taistelu, Harmageddon.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012096572.html
Otsikko: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Antidesantti - 23.06.26 - klo:17:40
Wille Rydmanin pituus on 168 senttimetriä.

Sittehän soon nuin kaheksan senttiä pitempi kö nimimerkki Sepedeus...    🎅
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:08:55
joko kerkisit senkin mittaamaan?    mutta olipa aika hienot arvot persuista kansalla..   kun jonkun kyselyn puolueista tehneet..      mutta oisko pete noin rohkia?
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 24.06.26 - klo:09:26
joko kerkisit senkin mittaamaan?    mutta olipa aika hienot arvot persuista kansalla..   kun jonkun kyselyn puolueista tehneet..      mutta oisko pete noin rohkia?

Kyl Antisiionistitesantti tietää Sepedeuksenniin kyllin pittuuven levossa ja töissä.
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:12:20
Saapa nähdä antaako Årpå pikku pedofiilin kairata itseään kakkoseen ilman liukkaria.  ;D
Rydmania vit uttaa vielläkin että joutui vaihtamaan puoluetta, ja vi ttuilee Årpolle aina kuin mahdollista.
Hienointa olis jos Årpo saisi järjestettyä lastenkoskijalle potkut, pikku runkkari saisi varmaan slaagin.   ;D

Opelmiehellä oli tänään etuoikeus todistaa, kuinka ulkomaiset vieraamme rikastuttavat elämäämme. Opelmiehen edellä paikalliseen markettiin asteli arviolta 4-kymppinen venäläisnainen. Takapuolesta sopivan tiukat housut, sekä käärmennahkabootsit toivat naisen täydelliset muodot esille harvinaisen selvästi.

Voi Timppa, kun olisit ollut näkemässä!! Käteni hapuili jo kännykkäkameraa housuntaskusta, jotta olisin saanut jakaa tämän ihmeen muiden foorumilaisten kanssa. Valitettavasti itsesuojeluvaisto astui siinä vaiheessa kehiin, naisen vierellä nimittäin kulki verkkaripuseroon pukeutunut, etäisesti Tony Sopranoa muistuttanut mies.  :'(

Pienestä takaiskusta huolimatta, Opelmiehen verkkokalvoille tallentunut kuva tuon naisen täydellisestä takapuolesta antoi Opelmiehelle hyvän mielen näin alkaneen vuoden kunniaksi.  :)
Otsikko: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Antidesantti - 24.06.26 - klo:17:25
Kyl Antisiionistitesantti tietää Sepedeuksenniin kyllin pittuuven levossa ja töissä.

Omituisia kavereita seppputeuksela. Taijatta ollakki semmosia Mikkelin kittaajia sielä Tellasa...    🎅
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:18:01
ja tuo oli jotain vajaa kymmen vuotta sitten...  miten ois mahtannu käytä ibizalla?     on se hyä kun on keskustelu nykypäivänä tuolla tasolla kun ei nyt muuta huolta...
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Apilas Jr. - 24.06.26 - klo:19:57
On hyä hallitus, on...

(https://pbs.twimg.com/media/HLjhFohXQAACoVN?format=png&name=medium)

Lainaus
Työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000 ihmiseen, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998, kertoo Tilastokeskus. Työttömyysaste on 12,7 prosenttia.

Viime vuoden toukokuussa 15–74-vuotiaita työttömiä oli 308 000.

– Vuoden korkeimmat työttömyysluvut mitataan työvoimatutkimuksessa tyypillisesti juuri toukokuussa, kun opiskelijat ja vastavalmistuneet ryhtyvät työnhakuun. Moni nuori hakee joko kesätöitä tai mahdollisesti ensimmäistä valmistumisen jälkeistä työpaikkaansa jo valmiiksi erittäin kilpailluilla työmarkkinoilla, kommentoi Tilastokeskuksen yliaktuaari Joanna Viinikka tiedotteessa.

Tämä näkyy etenkin nuorisotyöttömyyden kasvuna. 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.

Pitkän aikavälin kehityssuuntaa mittaava työttömyysasteen trendiluku nousi Tilastokeskuksen mukaan 10,8 prosenttiin. Työttömyys on toisin sanoen kausivaihtelu huomioon ottaen hienoisessa nousussa.

Vuodentakaiseen verrattuna tämä trendi on noussut 1,5 prosenttiyksiköllä ja 15–24-vuotiailla tätäkin enemmän eli 2,4 prosenttiyksiköllä.
-IS-
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:21:08
On hyä hallitus, on...

(https://pbs.twimg.com/media/HLjhFohXQAACoVN?format=png&name=medium)

Lainaus
Työttömien määrä kasvoi toukokuussa 376 000 ihmiseen, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998, kertoo Tilastokeskus. Työttömyysaste on 12,7 prosenttia.

Viime vuoden toukokuussa 15–74-vuotiaita työttömiä oli 308 000.

– Vuoden korkeimmat työttömyysluvut mitataan työvoimatutkimuksessa tyypillisesti juuri toukokuussa, kun opiskelijat ja vastavalmistuneet ryhtyvät työnhakuun. Moni nuori hakee joko kesätöitä tai mahdollisesti ensimmäistä valmistumisen jälkeistä työpaikkaansa jo valmiiksi erittäin kilpailluilla työmarkkinoilla, kommentoi Tilastokeskuksen yliaktuaari Joanna Viinikka tiedotteessa.

Tämä näkyy etenkin nuorisotyöttömyyden kasvuna. 15–24-vuotiaita työttömiä oli toukokuussa noin 44 000 enemmän kuin vuotta aiemmin.

Pitkän aikavälin kehityssuuntaa mittaava työttömyysasteen trendiluku nousi Tilastokeskuksen mukaan 10,8 prosenttiin. Työttömyys on toisin sanoen kausivaihtelu huomioon ottaen hienoisessa nousussa.

Vuodentakaiseen verrattuna tämä trendi on noussut 1,5 prosenttiyksiköllä ja 15–24-vuotiailla tätäkin enemmän eli 2,4 prosenttiyksiköllä.
-IS-

Työllisten määrä on pysynyt suunnilleen ennallaan, mutta  maahan rahdatut moniosaajat, jotka eivät...jostain...syystä...ole ohjautuneet työmarkkinoille näkyvät tilastoissa.

Tietty Opelmies ja muut putinisti haluavat että valtio alkaisi velkarahalla työllistämään ihmisiä vaikkapa kompostintarkastajiksi, niin saadaan aitovenäläisern tapaan Suomeen lisää valvontaa ja valtion ohjaamaa sääntelyä kansalaisten kiusaksi.

😁😁😁
Otsikko: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:05
On hyä hallitus, on...

Jepz...     8)
Otsikko: Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:18:14
ja pete luvannu valtiolle 500 uutta työpaikkaa... mitä nuo lie...?