Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 06.06.26 - klo:23:48
Otsikko:
Kaikkia tarvitaan!
Kirjoitti:
Syyllinen
-
06.06.26 - klo:23:48
https://youtu.be/CoGluIMxXss?is=7JHcD1BJr_cES67Y
Otsikko:
Vs: Kaikkia tarvitaan!
Kirjoitti:
Oksa
-
07.06.26 - klo:20:14
mutta tarvitaanko Kaikkia??