Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 03.06.26 - klo:02:09

Otsikko: No voi voi
Kirjoitti: Eemeli - 03.06.26 - klo:02:09
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b

Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.
Otsikko: Vs: No voi voi
Kirjoitti: icefarmer - 03.06.26 - klo:04:15
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b

Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.
turve-eeemeli siis kannattaa kuitenkin pähkinänkuorien polttamista  turpeen sijaan :o :o :o :o
Otsikko: Vs: No voi voi
Kirjoitti: lypsyukko - 03.06.26 - klo:06:49
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.
Otsikko: Vs: No voi voi
Kirjoitti: Magia - 03.06.26 - klo:15:39
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.
Mitä minä kuulin,tulleeko 600 työtöntä,puhheiden mukkaan.
Otsikko: Vs: No voi voi
Kirjoitti: Oksa - 03.06.26 - klo:16:23
ääää, muuttakoon ruottiin kuten aikoinaan..  mutta eihän tuo hallituksen työllistäminen ole oikein onnistunut mitenkään..   hirveesti tullu lisää työttömiä vain..