Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 03.06.26 - klo:02:09
-
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b
Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.
-
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b
Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.
turve-eeemeli siis kannattaa kuitenkin pähkinänkuorien polttamista turpeen sijaan :o :o :o :o
-
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.
-
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.
Mitä minä kuulin,tulleeko 600 työtöntä,puhheiden mukkaan.
-
ääää, muuttakoon ruottiin kuten aikoinaan.. mutta eihän tuo hallituksen työllistäminen ole oikein onnistunut mitenkään.. hirveesti tullu lisää työttömiä vain..