Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 02.06.26 - klo:11:11

Otsikko: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: icefarmer - 02.06.26 - klo:11:11
ja yhtyy välikymysykseen, nuorissa on tulevaisuus  :o :o :o :o

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/73d4a736-aa2a-46f2-991e-1a0eb9f096bd

Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: Syyllinen - 02.06.26 - klo:12:11
Eemeli on aina ollut vahvasti talouskasvun moottorina toimivaa optimismia ja tulevaisuuden uskoa vastaan.  :D

https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzUsOwjAMBNCrIDZsvDGflgtwBbZVmoyUILep8gEh5fA4qDvPm5Fs3NusFq6dGrdjqxkpb7AaH1ggQW1OvT0T05UudKeReKCB-EbMxKMuso-fycZlExTotlOdX7Bliqt8d4mp6JUg-L_caXIhKTtk2wUmWa_5acQDIodS-z78AJ5uPZA.;start=0
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: Oksa - 02.06.26 - klo:18:42
kuin paljon meitän kannattaa noihin naruihin ( nuorat ) panostaa?    kun ei noista nuorista ole paljoa talous kasvannu...
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 03.06.26 - klo:06:53
kuin paljon meitän kannattaa noihin naruihin ( nuorat ) panostaa?    kun ei noista nuorista ole paljoa talous kasvannu...

Voi v1ttu, taas se nillitys alkaa.
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: lypsyukko - 03.06.26 - klo:07:10
kuin paljon meitän kannattaa noihin naruihin ( nuorat ) panostaa?    kun ei noista nuorista ole paljoa talous kasvannu...

Voi saatana noita sun mielipiteitä. Tämä oli kyllä varmaan tyhymistä ajatuksistasi tyhymin.
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: antik - 03.06.26 - klo:07:58
Danske Bank laskee Suomen kasvuennustetta tältä ja ensi vuodelta.

Pankin suhdannekatsauksen mukaan bruttokansantuote kasvaa tänä vuonna 1,1 prosenttia ja ensi vuonna 0,8 prosenttia. Aiemmat arviot olivat 1,5 ja 1,9 prosenttia. Pankin mukaan Lähi-idän sota ja sitä seurannut energian hintojen voimakas nousu hillitsevät kasvua.

Pankki arvioi silti, että talouden suunta pysyy nousujohteisena. Erityisesti metalliteollisuudessa uusien tilausten määrä on noussut. Myös kemianteollisuudessa on merkkejä kysynnän vahvistumisesta. Vienti kasvaa erityisesti Euroopan markkinoille.
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: Oksa - 03.06.26 - klo:09:01
nuora ja narut tuloo ekana nuorista ja kun vaaleista ei tule tummia.. vaikka olis sitten kunta- tahi evuskunta-      suomen kieli on kyllä hauska kun sitä lukee..
Otsikko: Vs: tämän huolen varmasti eemelikin jakaa
Kirjoitti: lypsyukko - 03.06.26 - klo:12:06
Savon möngerryksessä ei ole kyllä mitään hauskaa.