Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 11.05.26 - klo:09:06
-
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011913807.html
-
BTW: vieläkö lie myynisä semmonen julukasu ko Ahmed Ahne...? 🎅
Vae onko uoppelmannet jo känselöiny sen...? 🎅