Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 11.05.26 - klo:09:06

Otsikko: Ahmed Ahmed, kunniakansalainen
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 11.05.26 - klo:09:06
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011913807.html

Otsikko: Vs: Ahmed Ahmed, kunniakansalainen
Kirjoitti: Antidesantti - 12.05.26 - klo:17:52
BTW: vieläkö lie myynisä semmonen julukasu ko Ahmed Ahne...?    🎅

Vae onko uoppelmannet jo känselöiny sen...?    🎅