Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kaikki - 10.05.26 - klo:21:34

Otsikko: Voiton päivä
Kirjoitti: Kaikki - 10.05.26 - klo:21:34
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .
Otsikko: Vs: Voiton päivä
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 11.05.26 - klo:06:52
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .

🤣🤣👍👍
Otsikko: Vs: Voiton päivä
Kirjoitti: Oksa - 11.05.26 - klo:19:36
ja kiva kun ei etes paraatiin ollu aseita laittaa..  ja sama pikkuporukka marssi eestaas..   ja hirmu pelko persiissä jos se ukraina sattuis vaikka jollain kiusaamaan...   on se nättiä kuin tuollanen porukka on kuin hiiriä...
Otsikko: Voiton päivä... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 12.05.26 - klo:17:46
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .

Minkääslaanen tilanne lienee Veto Korskisa ny,,,,,,? Tietääsköös esim. seppputeus,,,,,,?    🎅