Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kaikki - 10.05.26 - klo:21:34
-
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .
-
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .
🤣🤣👍👍
-
ja kiva kun ei etes paraatiin ollu aseita laittaa.. ja sama pikkuporukka marssi eestaas.. ja hirmu pelko persiissä jos se ukraina sattuis vaikka jollain kiusaamaan... on se nättiä kuin tuollanen porukka on kuin hiiriä...
-
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .
Minkääslaanen tilanne lienee Veto Korskisa ny,,,,,,? Tietääsköös esim. seppputeus,,,,,,? 🎅