Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:21:41

Otsikko: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:21:41
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011962079.html
Otsikko: Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: seegeri - 09.05.26 - klo:23:54
Kaupungissa ihmisen huono olla, Fatima muuta väittää.
Otsikko: Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: Töveli - 10.05.26 - klo:00:37
Tämäkin ongelma poistuu kun Maria Ohisalo palaa rautaotteiseksi sisäministeriksi. Myös Jari Taponen takas remmiin niin homocityn kaduilla ei vaella kuin merituuli. 8)
Otsikko: Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:07:34
👍👍👍
Otsikko: Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 10.05.26 - klo:09:00
https://www.hs.fi/feature/art-2000011871610.html

Liian kallis juttu.
Otsikko: Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:16:32
https://www.hs.fi/feature/art-2000011871610.html

Liian kallis juttu.

Köyhälle kaikki on liian kallista.

 Hupsu vanhus.

😎😎😎🎅🎅🎅