Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:17:24

Otsikko: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:17:24
Toimii.

 Muslimivaltio, muuten.

https://www.instagram.com/share/reel/_0uYrJN3J


Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:17:54
Intia

https://www.instagram.com/share/reel/_ojjMfRxa
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:17:58
Intia

https://www.instagram.com/share/reel/_ojjMfRxa

Jaa, mut ei se ihme olekaan...

https://www.instagram.com/share/reel/_lGxb3mVI
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:18:04
https://www.instagram.com/share/reel/BB_1a4wBGZ
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Oksa - 09.05.26 - klo:19:28
oliko tuossa jotain asiaakin?
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:20:29
oliko tuossa jotain asiaakin?

On, kaikille muille paitsi sinulle.

😎😎😎
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Töveli - 10.05.26 - klo:00:42
Oksalle vain paperiversio, kiitos. :)
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:07:34
Oksalle vain paperiversio, kiitos. :)

Etanapostissa, ja lisäksi ennakkomaininta siitä paikallissanomalehteen.

🤣🤣🤣
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 10.05.26 - klo:09:34
Mitä väliä Pakistanin jätehuollosta.
Tai oikeesti näkyy olevan tuo jätehuolto tärkeä esim kompostitarkastus.
  Persu valtionvarain ministeri ei kyllä oo järjen jättiläinen, kun ei oo tätäkään korjannut. Komposteja vaan tonkii.

https://www.hs.fi/visio/art-2000011913757.html

Liian kallis uutinen.
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Oksa - 10.05.26 - klo:14:36
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 10.05.26 - klo:14:50
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?

https://yle.fi/a/74-20224539
Suomes on niin ihmo touhua.

Lasketaanko nämäkin valtion velaksi.
Ja sit leikataan saksilla. Kyll on ruoka kallista kun kaik kulut lasketaan.

"
Maatalouden valtiontakaus on vakuusjärjestely, jolla valtio takaa osan investointi- tai aloitustukilainasta. Sitä haetaan ELY-keskukselta, ja se voi kattaa enintään

 lainasta. Takausta voi saada erityisesti korkotukilainoihin, ja se pienenee samassa suhteessa lainan lyhenemisen kanssa.
Valtiontakauksen keskeiset ehdot:
Enimmäismäärä: Takaus voi kattaa enintään 80%
 lainan määrästä, kuitenkin korkeintaan 800 000 euroa per investointi.
Käyttökohde: Valtiontakaus liittyy yleensä ELY-keskuksen myöntämään maatalouden investointitukeen tai nuoren viljelijän aloitustukeen.
Tukimuoto: Valtiontakauksen sisältämä tuki on 15%
 takauksen määrästä.
Lainan tyyppi: Takausta myönnetään vain tasalyhenteiseen korkotukilainaan.
Miten hakea:
Suunnittelu: Tee investointisuunnitelma ja selvitä rahoitustarve.
Pankki: Keskustele pankin kanssa ja pyydä lainatarjous/luottolupaus.
Hakemus: Hae investointitukea ja valtiontakausta ELY-keskuksesta (usein Hyrrä-asiointipalvelussa).
Päätös: ELY-keskus tekee tukipäätöksen, jonka jälkeen pankki voi myöntää lainan.
Valtiontakaus helpottaa investointien rahoitusta erityisesti tilanteissa, joissa reaalivakuudet eivät riitä kattamaan koko lainasummaa."
Otsikko: Vs: Pakistanin jätehuolto
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:16:27
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?

Suuri huoli on sinun pyhä yksinkertaisuutesi.

😎😎😎