Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 09.05.26 - klo:14:42

Otsikko: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Syyllinen - 09.05.26 - klo:14:42
Pääseeköhän Eemeliltä nyt itku, kun ei enää olekaan Kiurua ja Kaikkosta pitelemässä Eemelin kädestä kiinni? :D

EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Otsikko: Vs: veemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:17:07
Ja tästä johtaja giurua eetiveemelile...    🎅

https://www.youtube.com/watch?v=wTXcUWcNh3Y&list=RDwTXcUWcNh3Y&start_radio=1

Hienot on muuvit tuhdeissa käsivarsissa

😄😄😄
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: icefarmer - 09.05.26 - klo:18:44
jokohan mestari on rokotteella käönyt  ;) :D ;D ::)
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Oksa - 09.05.26 - klo:19:26
eiks jossain ollu että ei hanta suomalaisiin tartu?     ei koske meitä joten nou hätä !
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: icefarmer - 09.05.26 - klo:19:36
eiks jossain ollu että ei hanta suomalaisiin tartu?     ei koske meitä joten nou hätä !
ei sitä rokotevastaista vaalikampanjaa vedetä viruksen kourissa, kyllä johtoporukan on syytä  rokote ottaa  :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:20:28
jokohan mestari on rokotteella käönyt  ;) :D ;D ::)

Kuulemma entinen pj.Tujunen on käynyt.

😎😎😎
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Eemeli - 10.05.26 - klo:00:51
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Syyllinen - 10.05.26 - klo:07:38
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:07:45
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.

Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 10.05.26 - klo:09:03
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.

Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔

Suomessa on vaalisalaisuus. Turha arvuutella ketä äänestää.
  Mut sinimustaliike seuraavis vaaleissa. Tiedetään kirjoituksista päätellen ketä äänestät. 😛😛😛😛
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:10:17
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.

Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔

Suomessa on vaalisalaisuus. Turha arvuutella ketä äänestää.
  Mut sinimustaliike seuraavis vaaleissa. Tiedetään kirjoituksista päätellen ketä äänestät. 😛😛😛😛

Siitari äänestää kommunisteja tai (kansallis)sosialisteja, kertoo Sepon YouTube -historia

😎😎😎
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Oksa - 10.05.26 - klo:14:35
ja yhen ääni kaataa koko suomen..?   ettet nyt taas vain yrittäis siirtää asiaa toiseen kun ei kerran oman porukan äänestäjätkään ruotussa pysy..
Otsikko: Vs: Eemeli, hantavirus ja itku
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 10.05.26 - klo:16:28
ja yhen ääni kaataa koko suomen..?   ettet nyt taas vain yrittäis siirtää asiaa toiseen kun ei kerran oman porukan äänestäjätkään ruotussa pysy..

Sinä olet hyvin pysynyt valitsemallasi tiellä koko ikäsi:

Kul-lisi on luotu vain kusemista varten.

😎😎😎