Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 09.05.26 - klo:14:42
-
Pääseeköhän Eemeliltä nyt itku, kun ei enää olekaan Kiurua ja Kaikkosta pitelemässä Eemelin kädestä kiinni? :D
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
-
Ja tästä johtaja giurua eetiveemelile... 🎅
https://www.youtube.com/watch?v=wTXcUWcNh3Y&list=RDwTXcUWcNh3Y&start_radio=1
Hienot on muuvit tuhdeissa käsivarsissa
😄😄😄
-
jokohan mestari on rokotteella käönyt ;) :D ;D ::)
-
eiks jossain ollu että ei hanta suomalaisiin tartu? ei koske meitä joten nou hätä !
-
eiks jossain ollu että ei hanta suomalaisiin tartu? ei koske meitä joten nou hätä !
ei sitä rokotevastaista vaalikampanjaa vedetä viruksen kourissa, kyllä johtoporukan on syytä rokote ottaa :-\ :-\ :-\ :-\
-
jokohan mestari on rokotteella käönyt ;) :D ;D ::)
Kuulemma entinen pj.Tujunen on käynyt.
😎😎😎
-
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
-
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
-
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔
-
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔
Suomessa on vaalisalaisuus. Turha arvuutella ketä äänestää.
Mut sinimustaliike seuraavis vaaleissa. Tiedetään kirjoituksista päätellen ketä äänestät. 😛😛😛😛
-
kiuruhan lienee tykätty vain kepuloiden keskuudessa.
EI edes oikein omatkaan tunnu valitsevan mihinkään.
EI voi antaa kuin iso peukku.
Kiuru ja Kaikkonen, ainoat jotka hoitavat pestiään mallikkaasti.
Onkohan Antti Rinne seuraavissa vaaleissa ehdokkaana? Emppu pääsisi äänestämään...🤔🤔🤔
Suomessa on vaalisalaisuus. Turha arvuutella ketä äänestää.
Mut sinimustaliike seuraavis vaaleissa. Tiedetään kirjoituksista päätellen ketä äänestät. 😛😛😛😛
Siitari äänestää kommunisteja tai (kansallis)sosialisteja, kertoo Sepon YouTube -historia
😎😎😎
-
ja yhen ääni kaataa koko suomen..? ettet nyt taas vain yrittäis siirtää asiaa toiseen kun ei kerran oman porukan äänestäjätkään ruotussa pysy..
-
ja yhen ääni kaataa koko suomen..? ettet nyt taas vain yrittäis siirtää asiaa toiseen kun ei kerran oman porukan äänestäjätkään ruotussa pysy..
Sinä olet hyvin pysynyt valitsemallasi tiellä koko ikäsi:
Kul-lisi on luotu vain kusemista varten.
😎😎😎