Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 06.05.26 - klo:10:16
-
niin paljon kaunista puhetta turpeesta kokoomuksesta vaan mitäpä menee kattilaan kokoomulaisen hallituksen puheenjohtajan atte kalevan valvonnassa :'( :'( :'( :'(
onhan tämä persuillekkin nyt vähän semmoinen kiusallinen juttu :o :o :o :o
Norsunluurannikko on yksi maailman suurimmista cashewpähkinöiden tuottajamaista.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011987842.html
-
Nuo ovat viherhomojen näkemys ennennäkemättömistä energiaratkaisuista. Jos nyt vertailisi näitä aikaisempia utopiahaaveita hesan energiantuotannosta näihin afrikkalaisiin pähkinänkuoriin, siinä saattaisi monta tahoa joutua naurunalaisiksi.
-
Nuo ovat viherhomojen näkemys ennennäkemättömistä energiaratkaisuista. Jos nyt vertailisi näitä aikaisempia utopiahaaveita hesan energiantuotannosta näihin afrikkalaisiin pähkinänkuoriin, siinä saattaisi monta tahoa joutua naurunalaisiksi.
synergiaedut tuo kilpailukykyä, tuollainen laivahan tuo pähkinänkuorikuorman helsinkiin ja menee ottamaan kaskisista kasvuturvekuorman.
kaskisista missä paikalliset kokoomuslaiset, rkp-läiset ja persut on aevan hermoraunioina kun sataman turveaumoista merituuli puhaltaa kaupunkiin paksun turvekerroksen merenrannan miljoonakartanon terassille ja kerrostalojen yläparvekkeillee asti. mersun konetilakin pitää puhaltaa lehtipuhaltimella.
pelkäävat että kohta on kaskisten lahti täynnä silmittömiä särkiä :o :o :o :o
-
onhan tämä persuillekkin nyt vähän semmoinen kiusallinen juttu :o :o :o :o
Veikkaan, että turphen ja hakhen puolesta puhujia lähinnä wiituttaa Tsadin viher-KaKo:laasten puuhastelu pähkinöin kansa... :o
-
Hieno juttu.
Eihän hesan alueelle turverekkarallia haluta.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011989235.html
-
Se hetki kun Seppokin sanoo että kazakstanilainen koivuvaneri on hyää, lähestyy kovaa vauhtia.
-
Se onkn taas hesalaisten ja Kokoomuksen vika, kun kepu lopetti turpeen käytön.
Ainahan vasemmitokepuilla takkia käännellessä ja hametta pyörittäessä kaikki on muiden syytä.
EIkö kepulaista ihmetytä että pähkinöitä kannataa rahdata mutta turve on viherkepulle myrkkyä, kun maailmaan pelastavat.
Ekö kepu koskaan häpeä.
-
onhan tämä persuillekkin nyt vähän semmoinen kiusallinen juttu :o :o :o :o
Veikkaan, että turphen ja hakhen puolesta puhujia lähinnä wiituttaa Tsadin viher-KaKo:laasten puuhastelu pähkinöin kansa... :o
iltakokoomus ei sentään kehtaa julkaista koko haastattelua jossa kerrotaan maamme keskeisten hallintorakennusten lämmittämisen ja sähkön nojaavan vahvasti somppujen pähkinänkuoriin nimenomaan huoltovarmuuden perusteella :o :o :o :o
Helen alkaa polttaa pähkinänkuoria hakkeen seassa.
”Myös huoltovarmuus on tärkeää. Mitä useammasta lähteestä saadaan energiaa, sitä parempi. Pähkinänkuoret myös säilyvät paremmin kuin metsätähdehake”, Aaltonen kertoo.
-
Se onkn taas hesalaisten ja Kokoomuksen vika, kun kepu lopetti turpeen käytön.
Ainahan vasemmitokepuilla takkia käännellessä ja hametta pyörittäessä kaikki on muiden syytä.
EIkö kepulaista ihmetytä että pähkinöitä kannataa rahdata mutta turve on viherkepulle myrkkyä, kun maailmaan pelastavat.
Ekö kepu koskaan häpeä.
kaikkonen kun vastaa hävittäjäkaupoista orkesterin johtajana ja laivan kapteenina niin kuka nyt tästä pähkinätilauksesta ottaa vastuun, onkonhuoltovarmuus peräti pualustusministerin heiniä :o :o :o :o
-
kepulainen ja vastuu, älä naurata.
-
mutta kivahan se on kun turpeesta tehtään vihriää kaasuttamalla se turpiiniin sopivaks. kokoomuslainen haaveuni!!
-
mietitäämpäs oikein porukalla, mellä on euroopan kallein pö ja diesel sekä tumput suorana seisova hallitus, mitä se tarkoittaa näille isoille lämpölaetoksille mihin kkoomuslaiset saa halutessaan tilattua laevalla tavaraa :o :o :o :o
epäöilempä että merellä sattaa olla jo seilaamassa kohti suomea ties mitä polttoon kelpaavaa ja kelpaamatontakin, häviäjänä on suomalaenen koneyrittäjä ja kuljetusliike :o :o :o :o
-
Mutta luotamme Atte Kalevaan, tehnyt bisnestä afrikassa ennemminkin. Oliko se edellinen reissu mistä valtion piti maksaa 15milj lunnasrahoja?
-
Mutta luotamme Atte Kalevaan, tehnyt bisnestä afrikassa ennemminkin. Oliko se edellinen reissu mistä valtion piti maksaa 15milj lunnasrahoja?
Oho, tämä oli uutta tietua... :o
(Tämä iiro ei taijja olla se KaKo-puoluveen iiro... 🎅 )
-
”Myös huoltovarmuus on tärkeää. Mitä useammasta lähteestä saadaan energiaa, sitä parempi.”, Aaltonen kertoo.
Hyä homma, johtaja aaldonen kannattaa siis myös turphen käyttyä... 8)
-
Vaikka kuinka kepuloinen kääntäisi, KEPU LOPETTI TURPEEN KÄYTÖN ja maksoi vielä tapporahaa.
Sorry siitä.
-
Kulkisiko tuossa paluurahtina viljaa ulosvietäväksi jos nää tossukat sais senverran aikaiseksi et kauppaisivat...
-
Kulkisiko tuossa paluurahtina viljaa ulosvietäväksi jos nää tossukat sais senverran aikaiseksi et kauppaisivat...
Rahaa kuulemma lastaavat täyteen , menee kehitys apuun (lue aseisiin) afrikkaan .
-
Vaikka kuinka kepuloinen kääntäisi, KEPU LOPETTI TURPEEN KÄYTÖN ja maksoi vielä tapporahaa.
Sorry siitä.
miteen mulla on muistikuva jotta kun muutama vuosi sitten kävimme palstalla vilkasta ohjeistuskeskustelua auttaaksemme helsingin kokoomuslaisia tulevissa energiaratkaisuissa kivihiilen poistuessa kuvioista eemeli ei ollut läheskään niin vankkumaton turpeen ja yleensäkkään kotimaisten maakunnista tulevien energioiden kannattaja kuin nyt..... muistanko väärin :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
-
muistat väärin! emppu on aina kannattannu turpeen nostoa maksoi mitä se nyt maksaakaan... ja eihän kokoomus ole mitään turpeen alasajossa ollu mukana... paitti joskus !
-
muistat väärin! emppu on aina kannattannu turpeen nostoa maksoi mitä se nyt maksaakaan... ja eihän kokoomus ole mitään turpeen alasajossa ollu mukana... paitti joskus !
Johtaja myggänen... :o
-
patmos radiossa hyökättiin poikkeuksellisen tulisesti helenin päätöstä tilata pähkinänkuorta afrikasta vastaan, rivien välistä oli kuultavissa selvästi että alakertaan on suunta tuollaisilla toheoloilla. hallituksen linja turpeesta aiheuti myös polttavaa närästystä, pyydettiin herraa katsomaan miten täältä ajetaan turvetta ruotsiin poltettavaksi koska se luokitellaan siellä uusiotuvaksi energianlähteeksi :o :o :o :o
-
mutta hyä kun kasvuturvetta voip jopa hätälässä polttaa.. ja sitä kun saabi nostella ihan tarpeen ja viennin mukaan.. mutta taas on alkannu hakerekat ajella.. en tiijä minne net vie tavaraa.. kun ilmat lämpiääkin..
-
https://areena.yle.fi/1-76113303
Timo Soini varmaan lähtee kepua peesaamaan. Kehui niin voimakkaasti Hannu Hoskosta.
Ihmeen samanmielinen porukka oli jälkiviisaissa nyt, Soini, Perho, Karvala.
-
muistat väärin! emppu on aina kannattannu turpeen nostoa maksoi mitä se nyt maksaakaan... ja eihän kokoomus ole mitään turpeen alasajossa ollu mukana... paitti joskus !
Johtaja myggänen... :o
Ja Pertti Salolainen. Salolainen ei voi käsittää turpeen nostoa eikä avohakkuita.
https://www.kotimaa.fi/pertti-salolainen-ihmiskunta-on-menossa-kohti-helvettia-eduskunta-on-ymparistoasioissa-maho/
(https://img.ilcdn.fi/r7yJv3oKf3hVXPoLVHFIpZNkpII=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/5b47c1bdec6006a22a9f585703580f7d4958b13c544367908487239b0b9fd0f2.jpg)
-
muistat väärin! emppu on aina kannattannu turpeen nostoa maksoi mitä se nyt maksaakaan... ja eihän kokoomus ole mitään turpeen alasajossa ollu mukana... paitti joskus !
Johtaja myggänen... :o
Ja Pertti Salolainen. Salolainen ei voi käsittää turpeen nostoa eikä avohakkuita.
https://www.kotimaa.fi/pertti-salolainen-ihmiskunta-on-menossa-kohti-helvettia-eduskunta-on-ymparistoasioissa-maho/
(https://img.ilcdn.fi/r7yJv3oKf3hVXPoLVHFIpZNkpII=/full-fit-in/920x0/img-s3.ilcdn.fi/5b47c1bdec6006a22a9f585703580f7d4958b13c544367908487239b0b9fd0f2.jpg)
Kahdeksan vuotta vanha juttu, mutta onkohan tuo puolipunikki Salolainen edelleenkin samaa mieltä:
"...Pitkään on puhuttu, että Suomen valtion pitäisi nostaa kehitysapunsa 0,7 prosenttiin, jotta voisimme muuttaa kehityksen suuntaa. Vaikka on nousukausi, emme pysty nostamaan sitä, vaan se on sama noin 0,4 prosenttia, Salolainen sanoo ja hymähtää."
Saatanan idiootti.😄😄😄
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
patmosradiossa kauhisteltiin maidon hinnan pudotusta ja tuomittiin kasvisruuan edistäjät ja ajajat hyvin painavin sanoin. lisäksi pyydettiin siunausta mtk.lle, uutta viljanviljelijöiden etujärjestöä ei mainittu :o :o :o :o
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
patmosradiossa kauhisteltiin maidon hinnan pudotusta ja tuomittiin kasvisruuan edistäjät ja ajajat hyvin painavin sanoin. lisäksi pyydettiin siunausta mtk.lle, uutta viljanviljelijöiden etujärjestöä ei mainittu :o :o :o :o
Mainittiinko kokoomuksen entinen puheenjohtaja Taru Tujunen nimeltä?
😄😄😄
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
patmosradiossa kauhisteltiin maidon hinnan pudotusta ja tuomittiin kasvisruuan edistäjät ja ajajat hyvin painavin sanoin. lisäksi pyydettiin siunausta mtk.lle, uutta viljanviljelijöiden etujärjestöä ei mainittu :o :o :o :o
Mainittiinko kokoomuksen entinen puheenjohtaja Taru Tujunen nimeltä?
😄😄😄
ei mutta hyvin hartaasti rukoiltiin että suomessa alettaisiin käyttää persuille työtä tuovaa puuhaketta ja turvetta afrikkalaisten n....rien tuottamien pähkinöiden sijaan :o :o :o :o
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
patmosradiossa kauhisteltiin maidon hinnan pudotusta ja tuomittiin kasvisruuan edistäjät ja ajajat hyvin painavin sanoin. lisäksi pyydettiin siunausta mtk.lle, uutta viljanviljelijöiden etujärjestöä ei mainittu :o :o :o :o
Mainittiinko kokoomuksen entinen puheenjohtaja Taru Tujunen nimeltä?
😄😄😄
ei mutta hyvin hartaasti rukoiltiin että suomessa alettaisiin käyttää persuille työtä tuovaa puuhaketta ja turvetta afrikkalaisten n....rien tuottamien pähkinöiden sijaan :o :o :o :o
Kerroit Tujusen olleen kokoomuksen puheenjohtaja. Minä vuosina hän oli siinä virassa?
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
Mitä eroa on Elokapinalla ja kokoomuksen EU-ympäristö- ja ilmastopolitiikalla, jota johtaa Pietikäinen?
(https://media.licdn.com/dms/image/sync/v2/D4E27AQFhR20l-sqopw/articleshare-shrink_800/B4EZovN775IIAI-/0/1765235862735?e=2147483647&v=beta&t=_SAi-5KxFwH4_l-K4AIu2m6lD320syx7JbK18jbYVAI)
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
Mitä eroa on Elokapinalla ja kokoomuksen EU-ympäristö- ja ilmastopolitiikalla, jota johtaa Pietikäinen?
(https://media.licdn.com/dms/image/sync/v2/D4E27AQFhR20l-sqopw/articleshare-shrink_800/B4EZovN775IIAI-/0/1765235862735?e=2147483647&v=beta&t=_SAi-5KxFwH4_l-K4AIu2m6lD320syx7JbK18jbYVAI)
Atte Kaleva ja Tere Sammallahti karkottaa naiset Toivo puolueesta.
Jäljelle jää vaan epä Toivo.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011950368.html
-
Tuo on vielä pientä.
Kun herlin, kepu, maksaa elokapinan lakien rikkomisen.
Mitä eroa on Elokapinalla ja kokoomuksen EU-ympäristö- ja ilmastopolitiikalla, jota johtaa Pietikäinen?
(https://media.licdn.com/dms/image/sync/v2/D4E27AQFhR20l-sqopw/articleshare-shrink_800/B4EZovN775IIAI-/0/1765235862735?e=2147483647&v=beta&t=_SAi-5KxFwH4_l-K4AIu2m6lD320syx7JbK18jbYVAI)
Atte Kaleva ja Tere Sammallahti karkottaa naiset Toivo puolueesta.
Jäljelle jää vaan epä Toivo.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011950368.html
Atte ja Tere sekä Binga ovat parasta, mitä kokoomukselle on tapahtunut pitkään aikaan👍 Ymmärrän toki kaltaisesi äärikommunistisen punikin tuskan.
😎😎😎
-
Norsunluurannikko tuottaa energiansa 80% fossiiliisesti vaikka pähkinänkuoria olisi huru mykke hyödynnettäväksi paikan päällä, ilman pitkiä valtamerirahteja.
Lisäksi metsiä on hävitetty valtavasti pähkinpuuviljemien tieltä - maa onkin noussut suurimmaksi cashewpähkinöiden tuottajaksi maailmassa.
Stadin virheät ovat vajonneet tässä sieraimia myöden ideologiseen "suomi on paha" -turvesuohonsa.
No onpahan Muujussilla aka Voortimiehellä aihetta lauantaikänneihin, ehkä hän tänne saapuukin "kouluttamaan juntteja" kun vaalit jälleen lähestyvät. :)
-
Norsunluurannikko tuottaa energiansa 80% fossiiliisesti vaikka pähkinänkuoria olisi huru mykke hyödynnettäväksi paikan päällä, ilman pitkiä valtamerirahteja.
Lisäksi metsiä on hävitetty valtavasti pähkinpuuviljemien tieltä - maa onkin noussut suurimmaksi cashewpähkinöiden tuottajaksi maailmassa.
Stadin virheät ovat vajonneet tässä sieraimia myöden ideologiseen "suomi on paha" -turvesuohonsa.
No onpahan Muujussilla aka Voortimiehellä aihetta lauantaikänneihin, ehkä hän tänne saapuukin "kouluttamaan juntteja" kun vaalit jälleen lähestyvät. :)
Kyllä se Opelmiehen aputoiminimi sieltä kohta ilmestyy.
😄😄😄