Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Kaikki - 03.05.26 - klo:11:37

Otsikko: Nyt on huolet ohi
Kirjoitti: Kaikki - 03.05.26 - klo:11:37
Poltto aineen kulutus putoaa puoleen joka laitteessa .
MTK ja kepu suosittelee Kaikille .

https://consumertestreport.com/dg/fi/fuel-saver/
Otsikko: Vs: Nyt on huolet ohi
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 03.05.26 - klo:12:13
Poltto aineen kulutus putoaa puoleen joka laitteessa .
MTK ja kepu suosittelee Kaikille .

https://consumertestreport.com/dg/fi/fuel-saver/

Mikset laittanut otsikoksi: "Nyt ovat kaikki huolet ohi"

 ??🤔🤔
Otsikko: Vs: Nyt on huolet ohi
Kirjoitti: icefarmer - 03.05.26 - klo:22:59
Poltto aineen kulutus putoaa puoleen joka laitteessa .
MTK ja kepu suosittelee Kaikille .

https://consumertestreport.com/dg/fi/fuel-saver/

Mikset laittanut otsikoksi: "Nyt ovat kaikki huolet ohi"

 ??🤔🤔
  80 000 kilometriä vuodessa  liftiä ja peräkärryä vetävä  raksayrittäjä saa hirveät mätkut jos tuon pulikan erehtyy liittämään sprintterin sieluun :o :o :o :o