Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 02.05.26 - klo:09:56
-
hiljaiseksi vetää :o :o :o :o
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8f671fa1-d8e3-449c-b086-e99fe82567d4
-
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html
Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
-
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html
Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.
Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.
Hassu vanhus.😎😎😎
😎😎😎
-
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html
Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.
Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.
Hassu vanhus.😎😎😎
😎😎😎
Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.
-
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html
Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.
Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.
Hassu vanhus.😎😎😎
😎😎😎
Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.
No , vasemmistopuolueita ei kyllä kukaan ole koskaan niputtanut sivistyspuolueiden kategoriaan.
😎😎😎🎅🎅🎅
-
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html
Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.
Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.
Hassu vanhus.
Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.
No , vasemmistopuolueita ei kyllä kukaan ole koskaan niputtanut sivistyspuolueiden kategoriaan.
Kertoo koko totuuden puolueen naisvihasta.
https://www.hs.fi/feature/art-2000011961214.html
Siellä ne mäni Tampereella ko sonnilaoma.
-
Meillä Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
Jahas. Täsä jutusa mainithan myös kizzat... :o
https://www.bild.de/politik/ausland/politik-ausland/finnland-hitlergruss-und-katzenmord-die-ueble-vergangenheit-der-finnischen-sozi-85283822.bild.html
-
mtv3 tänä aamuna kertoi että kokoomus on siirtyny keskustaan... mahtaa se emppua korventaa. kun on niiin monta kertaa moisesta maininnu...
-
mtv3 tänä aamuna kertoi että kokoomus on siirtyny keskustaan... mahtaa se emppua korventaa. kun on niiin monta kertaa moisesta maininnu...
Semmosta se on. Souvetaan laetasta laetaan. Mut mikä on RKP:n kohtalo.
Aika pieneksi menee. Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.
https://yle.fi/a/74-20223339
Pitäiskö opetusministerin erota.
https://yle.fi/a/74-20224942
-
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.
Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa... 🎅
-
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.
Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa... 🎅
Ryssänpassaajia ainakin.
https://yle.fi/a/74-20224942
-
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.
Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa... 🎅
Ryssänpassaajia ainakin.
https://yle.fi/a/74-20224942
Tuo uutinen ilahduttaa taatusti sinua.
Vielä kun näkisit maatuskan paljaan reiden , niin a vot, sano Siitari.
😁😁😁🎅🎅🎅
-
mutta mihinkäs porukkaan se "mestarin" pentu kuuluukaan? onkohan se jotain laitaa?
-
Minua häiritsee laitaoikeistokäsitteessä sen epätäsmällisyys: Ei määritellä, että tarkoitetaanko oikeiston vasenta vai oikeata laitaa.
-
Minua häiritsee laitaoikeistokäsitteessä sen epätäsmällisyys: Ei määritellä, että tarkoitetaanko oikeiston vasenta vai oikeata laitaa.
🙂🙂🙂 Tai oikeiston keskiosaa.😁😁😁
-
Ryssänpassaajia ainakin.
Jepz, ohan teilä temareila hyin palio niitä kaasu-ukkoja puoluveesa... :o