Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 02.05.26 - klo:09:56

Otsikko: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: icefarmer - 02.05.26 - klo:09:56
hiljaiseksi vetää :o :o :o :o

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8f671fa1-d8e3-449c-b086-e99fe82567d4
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 02.05.26 - klo:14:58
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html

  Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 02.05.26 - klo:17:13
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html

  Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.

Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.

Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.

Hassu vanhus.😎😎😎

😎😎😎
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 03.05.26 - klo:08:39
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html

  Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.

Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.

Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.

Hassu vanhus.😎😎😎

😎😎😎

Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
  Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 03.05.26 - klo:08:53
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html

  Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.

Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.

Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.

Hassu vanhus.😎😎😎

😎😎😎

Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
  Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.

No , vasemmistopuolueita ei kyllä kukaan ole koskaan niputtanut sivistyspuolueiden kategoriaan.

😎😎😎🎅🎅🎅
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus PERUSSUOMALAISEENajatusmaailmaan
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 07.05.26 - klo:09:48
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011919654.html

  Tämän talon isäntää voi arvostaa.
Kokoomukseen nyt pesiytynyt näitäsammalahtia ja kalevoita joilla ei mitään käyttäytymissääntöjä.

Tottakai vihaat heitä, koska ovat oikeistolaisia.

Onneksi et löydä SDPn kaasuputki-/hitasöykkäreiden käytöksestä moitteen sijaa.

Hassu vanhus.



Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.
  Kokoomus ei ole enää sivistyspuolue. Kanerva menetti ministeriytensä tekstiviestin vuoksi.
No Rydmannin vielä heittivät pihalle.
Nyt on Orpo tosi orpo.

No , vasemmistopuolueita ei kyllä kukaan ole koskaan niputtanut sivistyspuolueiden kategoriaan.



   Kertoo koko totuuden puolueen naisvihasta.

https://www.hs.fi/feature/art-2000011961214.html

Siellä ne mäni Tampereella ko sonnilaoma.
Otsikko: mitä loistavin johatus remarilaaseen ajatusmaailmaan... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 07.05.26 - klo:17:31
Meillä Demareissa käy silläi humpsusti, et jos ei osaa käyttäytyä niin tulee puolueen vaihto eteen.

Jahas. Täsä jutusa mainithan myös kizzat...     :o

https://www.bild.de/politik/ausland/politik-ausland/finnland-hitlergruss-und-katzenmord-die-ueble-vergangenheit-der-finnischen-sozi-85283822.bild.html
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Oksa - 08.05.26 - klo:17:55
mtv3 tänä aamuna kertoi että kokoomus on siirtyny keskustaan... mahtaa se emppua korventaa.   kun on niiin monta kertaa moisesta maininnu...
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 08.05.26 - klo:18:32
mtv3 tänä aamuna kertoi että kokoomus on siirtyny keskustaan... mahtaa se emppua korventaa.   kun on niiin monta kertaa moisesta maininnu...

Semmosta se on. Souvetaan laetasta laetaan. Mut mikä on RKP:n kohtalo.
Aika pieneksi menee. Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.
https://yle.fi/a/74-20223339

Pitäiskö opetusministerin erota.
https://yle.fi/a/74-20224942
Otsikko: mitä loistavin johdatus z:n temarilaaseen ajatusmaailmaan... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 08.05.26 - klo:18:47
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.

Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa...    🎅
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus z:n temarilaaseen ajatusmaailmaan... 🎅
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 08.05.26 - klo:20:13
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.

Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa...    🎅

Ryssänpassaajia ainakin.
https://yle.fi/a/74-20224942
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus z:n temarilaaseen ajatusmaailmaan... 🎅
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 08.05.26 - klo:21:06
Oliko virhes mennä laitaoikeiston kanssa hallitukseen, kun pitää näin laitaoikeistolaisia lakeja viedä eduskuntaan.

Suomesa eijjoo laita oikeistua etuskunnasa. Eikä hallituksesa...    🎅

Ryssänpassaajia ainakin.
https://yle.fi/a/74-20224942

Tuo uutinen ilahduttaa taatusti sinua.

 Vielä kun näkisit maatuskan paljaan reiden , niin a vot, sano Siitari.

😁😁😁🎅🎅🎅
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Oksa - 09.05.26 - klo:08:44
mutta mihinkäs porukkaan se "mestarin" pentu kuuluukaan?    onkohan se jotain laitaa?
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Syyllinen - 09.05.26 - klo:09:18
Minua häiritsee laitaoikeistokäsitteessä sen epätäsmällisyys: Ei määritellä, että tarkoitetaanko oikeiston vasenta vai oikeata laitaa.
Otsikko: Vs: mitä loistavin johdatus kokoomuslaiseen ajatusmaailmaan
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 09.05.26 - klo:09:37
Minua häiritsee laitaoikeistokäsitteessä sen epätäsmällisyys: Ei määritellä, että tarkoitetaanko oikeiston vasenta vai oikeata laitaa.

🙂🙂🙂 Tai oikeiston keskiosaa.😁😁😁
Otsikko: mitä loistavin johdatus z:n temarilaaseen ajatusmaailmaan... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 09.05.26 - klo:15:16
Ryssänpassaajia ainakin.

Jepz, ohan teilä temareila hyin palio niitä kaasu-ukkoja puoluveesa...     :o