Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 19.04.26 - klo:11:30

Otsikko: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Syyllinen - 19.04.26 - klo:11:30
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D

https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.04.26 - klo:11:45
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D

https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html

Säärikön ANNELILLA on vihdoinkin jotain asiaa.

 Saarikkohan johti Kepun monta askelta vasemmalle, Kaikkosella on iso homma vängätä puolue takaisin keskelle.

 Jos hän sitä edes haluaa.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 19.04.26 - klo:12:04
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D

https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html

Säärikön ANNELILLA on vihdoinkin jotain asiaa.

 Saarikkohan johti Kepun monta askelta vasemmalle, Kaikkosella on iso homma vängätä puolue takaisin keskelle.

 Jos hän sitä edes haluaa.


Keskellä on pikkusen ahdasta. Vähän sama kuin rautatiekiskolla kävelis.
Siellä laitaoikeistolla on tilaa ja kohta vielä enemmän. Vasemmistossa on tunkua. 😛😛😛😛
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Oksa - 19.04.26 - klo:15:30
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle..   kilpailija jollekin kokoomukselle..
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 19.04.26 - klo:17:14
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle..   kilpailija jollekin kokoomukselle..

Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Oksa - 19.04.26 - klo:19:30
ja heti löytyi porukkaa joka laittoi kapulaa rattaisiin..  nooo, meillähän on jo totuttu elämää syvää lamaa..   suotta siitä muuttamaan parempaan.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 19.04.26 - klo:21:39
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle..   kilpailija jollekin kokoomukselle..

Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.

Sitähän messias Sipilä kokeili. Kuin käe? Taitaa persut jäädä sinne oikeelle laidalle yksin roikkumaan.😛😛😛
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Syyllinen - 19.04.26 - klo:23:00
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle..   kilpailija jollekin kokoomukselle..

Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.

Sitähän messias Sipilä kokeili. Kuin käe? Taitaa persut jäädä sinne oikeelle laidalle yksin roikkumaan.😛😛😛
Sipillä on edelleen hienoja positiivisia visioita:

"Sipilä esittää kovan väitteen: Suomen julkinen talous voidaan saada kuntoon, jos neljässä vuodessa tehdään sellainen muutos, että jokaisen suomalaisen työstä yksi päivä viikossa korvautuu tekoälyapurilla.

Suomalaisten tekemän työn tuottavuus lisääntyisi siis Sipilän mukaan dramaattisesti, jos tekoälyä hyödynnettäisiin säännöllisesti.

Entä miten käy ihmisten työpaikoille?

– Tulette kuulemaan vaalikeskusteluissa, että minä vastustan tekoälyä, se vie meiltä työpaikat ja huijaa vanhuksilta rahat. Näinkin käy. Mutta se on sama kuin vastustaisi raekuuroa tai maanjäristystä, se tulee joka tapauksessa, Sipilä vastaa.

Sipilä visioi, että yksityinen sektori pitäisi saada tekoälymurrokseen mukaan siten, etteivät ne sanoisi ihmisiä irti tai kasvattaisi voittojaan.

– Vaan että ne innostuisivat kasvattamaan liiketoimintojaan. Silloin meidän verotulot alkavat kasvamaan
."


https://www.is.fi/politiikka/art-2000011943944.html
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eemeli - 20.04.26 - klo:01:52
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-valtion-tuella-ja-harskeilla-tutunkaupoilla/

Tyypillinen kepuloinen, kättä toisen taskuun.
Ainakin kepuloinen talous-osaaminen osoittaa  että kepu käyttänyt jo kauan teko älyä.
Ei osaa hoitaa edes omia raha- asioitaan.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eemeli - 20.04.26 - klo:06:08
sipilällä hienoa kepuloista järjenjuoksua.
Syntyyhän säästöä.
lomittajatkin voidaan korvata tekoälyllä.
EI tarvitse käydä töissä edes sitä neljää päivää viikossa, mikä vasemmiston haave.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: lypsyukko - 20.04.26 - klo:06:45
Eemelin haaveissa yhdenkään lomittajan ei tarvitse tehdä töitä yhtenäkään päivänä viikossa. Parhaassa tapauksessa jokainen kotieläintila lopettaa ja siirtyy rehuviljan tuottajiksi.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eemeli - 20.04.26 - klo:08:11
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Syyllinen - 20.04.26 - klo:08:52
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 20.04.26 - klo:09:15
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.

Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun. 🤔
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Syyllinen - 20.04.26 - klo:09:33
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.

Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun. 🤔
Rinnastat siis vanhenevan väestön eli iäköityneet vanhemmat lehmiin, nautakarjaan.🎅🎅
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 20.04.26 - klo:09:36
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.

Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun.
Rinnastat siis vanhenevan väestön eli iäköityneet vanhemmat lehmiin, nautakarjaan.

En vaan kaiken mitä kuuluu sosiaali-ja terveysministeriön budjettiin.
Siis esim hyvinvointialueet.

Mela ei kuulu maatalousministeriöön vaan STM:mään.
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: icefarmer - 20.04.26 - klo:09:37
Eemelin haaveissa yhdenkään lomittajan ei tarvitse tehdä töitä yhtenäkään päivänä viikossa. Parhaassa tapauksessa jokainen kotieläintila lopettaa ja siirtyy rehuviljan tuottajiksi.
eemeli pilkkasi ensin  koivu ja tähti väkeä, sitten ne kasvoi isoksi ja eemeli alkoi kateuksissaan toimitusjohtajaleikki-pilkan :o :o :o :o
Otsikko: Vs: Ilon päivä Eemelille
Kirjoitti: Antidesantti - 22.04.26 - klo:17:57
Vasemmistossa on tunkua.

No on sielä ainaki koko seppputeus-perhe...    🎅