Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 19.04.26 - klo:11:30
-
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html
-
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html
Säärikön ANNELILLA on vihdoinkin jotain asiaa.
Saarikkohan johti Kepun monta askelta vasemmalle, Kaikkosella on iso homma vängätä puolue takaisin keskelle.
Jos hän sitä edes haluaa.
-
Eemelin odotus palkittiin: Säärikkö julkaisi kuvan itsestään :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000011953883.html
Säärikön ANNELILLA on vihdoinkin jotain asiaa.
Saarikkohan johti Kepun monta askelta vasemmalle, Kaikkosella on iso homma vängätä puolue takaisin keskelle.
Jos hän sitä edes haluaa.
Keskellä on pikkusen ahdasta. Vähän sama kuin rautatiekiskolla kävelis.
Siellä laitaoikeistolla on tilaa ja kohta vielä enemmän. Vasemmistossa on tunkua. 😛😛😛😛
-
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle.. kilpailija jollekin kokoomukselle..
-
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle.. kilpailija jollekin kokoomukselle..
Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.
-
ja heti löytyi porukkaa joka laittoi kapulaa rattaisiin.. nooo, meillähän on jo totuttu elämää syvää lamaa.. suotta siitä muuttamaan parempaan.
-
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle.. kilpailija jollekin kokoomukselle..
Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.
Sitähän messias Sipilä kokeili. Kuin käe? Taitaa persut jäädä sinne oikeelle laidalle yksin roikkumaan.😛😛😛
-
mahtais siinä empulla huutoa riittää jos kaikkonen laittais kepun oikealle.. kilpailija jollekin kokoomukselle..
Itse odotan oikeistolaisempaa kepua. Sipin talouspolitiikassa oli hyviä juttuja.
Sitähän messias Sipilä kokeili. Kuin käe? Taitaa persut jäädä sinne oikeelle laidalle yksin roikkumaan.😛😛😛
Sipillä on edelleen hienoja positiivisia visioita:
"Sipilä esittää kovan väitteen: Suomen julkinen talous voidaan saada kuntoon, jos neljässä vuodessa tehdään sellainen muutos, että jokaisen suomalaisen työstä yksi päivä viikossa korvautuu tekoälyapurilla.
Suomalaisten tekemän työn tuottavuus lisääntyisi siis Sipilän mukaan dramaattisesti, jos tekoälyä hyödynnettäisiin säännöllisesti.
Entä miten käy ihmisten työpaikoille?
– Tulette kuulemaan vaalikeskusteluissa, että minä vastustan tekoälyä, se vie meiltä työpaikat ja huijaa vanhuksilta rahat. Näinkin käy. Mutta se on sama kuin vastustaisi raekuuroa tai maanjäristystä, se tulee joka tapauksessa, Sipilä vastaa.
Sipilä visioi, että yksityinen sektori pitäisi saada tekoälymurrokseen mukaan siten, etteivät ne sanoisi ihmisiä irti tai kasvattaisi voittojaan.
– Vaan että ne innostuisivat kasvattamaan liiketoimintojaan. Silloin meidän verotulot alkavat kasvamaan."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011943944.html
-
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-valtion-tuella-ja-harskeilla-tutunkaupoilla/
Tyypillinen kepuloinen, kättä toisen taskuun.
Ainakin kepuloinen talous-osaaminen osoittaa että kepu käyttänyt jo kauan teko älyä.
Ei osaa hoitaa edes omia raha- asioitaan.
-
sipilällä hienoa kepuloista järjenjuoksua.
Syntyyhän säästöä.
lomittajatkin voidaan korvata tekoälyllä.
EI tarvitse käydä töissä edes sitä neljää päivää viikossa, mikä vasemmiston haave.
-
Eemelin haaveissa yhdenkään lomittajan ei tarvitse tehdä töitä yhtenäkään päivänä viikossa. Parhaassa tapauksessa jokainen kotieläintila lopettaa ja siirtyy rehuviljan tuottajiksi.
-
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
-
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.
-
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.
Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun. 🤔
-
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.
Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun. 🤔
Rinnastat siis vanhenevan väestön eli iäköityneet vanhemmat lehmiin, nautakarjaan.🎅🎅
-
Taas kepuloinen kirjoittaa paskaa ja vääristeltyä totuutta kirjoituksistani.
Se perheviljelmä, jonne alunperin lomitusjärjestelmä luotu, on ansainnut vapaansa ja helpotuksensa työhön.
Mutta ne osakeyhtiömuotoiset maitotehtaat, jotka nekään ei maailman mittaluokassa erikoisia ole, jotka suunnilleen kaikki ulkoistaneet ja isännän aika kuluu toimitusjohtajleikeissä, eivät ole enää niitä perinteisiä perhetiloja.
Hienoa. Yhteiskunnan järjestämä lomitusjärjestelmä voidaan romuttaa tarpeettomana. Jokainenhan hommaa ja kustantaa työntekijänsä ihan itse.
Niinpä? Jos lasten pitää ruveta vanhempiensa omaishoitajiksi, niin on kyllä oikein että jokainen kustantaa lomansa itse alusta loppuun.
Rinnastat siis vanhenevan väestön eli iäköityneet vanhemmat lehmiin, nautakarjaan.
En vaan kaiken mitä kuuluu sosiaali-ja terveysministeriön budjettiin.
Siis esim hyvinvointialueet.
Mela ei kuulu maatalousministeriöön vaan STM:mään.
-
Eemelin haaveissa yhdenkään lomittajan ei tarvitse tehdä töitä yhtenäkään päivänä viikossa. Parhaassa tapauksessa jokainen kotieläintila lopettaa ja siirtyy rehuviljan tuottajiksi.
eemeli pilkkasi ensin koivu ja tähti väkeä, sitten ne kasvoi isoksi ja eemeli alkoi kateuksissaan toimitusjohtajaleikki-pilkan :o :o :o :o
-
Vasemmistossa on tunkua.
No on sielä ainaki koko seppputeus-perhe... 🎅