Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 07.04.26 - klo:11:46

Otsikko: Icefarmer hoi!
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 07.04.26 - klo:11:46
Ei tarvita edes instaa:

"Heikosti suomea puhuneet pojat johdattelivat päihtyneet tytöt läheisen peruskoulun pihalle, erottivat heidät toisistaan ja raiskasivat heidät eri tavoin ja väkivalloin."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77ee20da-7475-403d-9a85-d063e98f8539