Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:16:47

Otsikko: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:16:47
No jos pipetillä annettu, ei voi lusikalla vaatia.
Toisella suupielellä moittivat hallitusta lisävelan otosta.
Toisella suupielellä vaativat valtiota apuun polttonesteiden hinnakoratusten korvaamiseksi.
Kuvastaa vain taitoa ja  ymmärrystä kepuloisesta talouden pidosta
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: iiro v - 04.04.26 - klo:16:56
https://www.inderes.fi/articles/suomen-ikimuistoisimmat-bisnesmokat-sonera-taivasosuus-saksasta
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:17:13
https://www.inderes.fi/articles/suomen-ikimuistoisimmat-bisnesmokat-sonera-taivasosuus-saksasta

Suomalaisilla on kumma tapa innostua hölmöihin sijoituksiin.
Sit odotellaan että ulkomailta sijoitettaisiin Suomeen, kun omat eurot on hukattu.
   
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Syyllinen - 04.04.26 - klo:17:58
No jos pipetillä annettu, ei voi lusikalla vaatia.
Toisella suupielellä moittivat hallitusta lisävelan otosta.
Toisella suupielellä vaativat valtiota apuun polttonesteiden hinnakoratusten korvaamiseksi.
Kuvastaa vain taitoa ja  ymmärrystä kepuloisesta talouden pidosta
Vihreä vege-Eemeli ja kokoomus ei ole valmis lieventämään polttonesteiden verotusta, ettei vihreä siirtymä vain vaarantuisi.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:18:08
Kuten yaran myynnistä sopiminen.
Yksi hölmöimmistä siirroista.
Mutta kuten edellinen hallitus osoitti, turve lopetettiin, eihän kepua kiinnosta maamme itsenäisyyden turvaaminen, vaan oma vallankiima.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Syyllinen - 04.04.26 - klo:19:32
Eemeli on vihreämpi kuin vihreinkään marsilainen.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:20:09
Ei eemeli ei ole vihreä.
Eemeli on realisti ja ymmärtää edes lainalaisuuksien aakkosia, niitä joilla vasemmistokepulla ei ole edes alkeellisinta käsitystä.
Seuraava hallitus vasta leikkaa.
Kokonpanosta riippuen mistä.
Kuten edellinen hallitus  jo osoitti.
Jos kepu demarien apupuolueena, maaseutua voidaan lyödä kuin vierasta sikaa.
Tai kertokaa keput jo ihmeessä, mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hallituksessa.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Töveli - 04.04.26 - klo:20:26
Vantaan kepuemännät ovat jo siinä kunnossa ja värissä että Ice kyllä äänestää. Ja varmasti Opelmieskin.

https://youtu.be/wMyQkEI4NKo?t=947
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Syyllinen - 04.04.26 - klo:21:33
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.

-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check

-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check

-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check

-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check

-vastustat porotaloutta. Check

-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check

-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check

Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Kaikki - 04.04.26 - klo:23:10
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.

-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check

-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check

-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check

-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check

-vastustat porotaloutta. Check

-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check

-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check

Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
On kateellinen ... ( kateudesta vihreä )
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: icefarmer - 04.04.26 - klo:23:41
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.

-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check

-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check

-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check

-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check

-vastustat porotaloutta. Check

-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check

-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check

Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
On kateellinen ... ( kateudesta vihreä )
:D :D :D :D
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eemeli - 05.04.26 - klo:04:37
Ompas taas listattu kepuloista paskaa.
En vastusta porotaloutta, sopii noihin muihinkin ulostautumisiin, vaan valtion rahojen lypsämistä, josta paras esimerkki porotalous, jos tuhoeläinkorvaus isompi kuin poron teurasarvo.
Myönnäte itsekin itä-suomen hiipuneen.
Miksi sinne sitten pitäisi enää  rahaa hyysätä.
kepuloisen aluepolitiikan aika ohi.
Niin kuin kaikkeen muuhunkin.
Meillä kun ei vaan ole enää varaa tehostaa tehottomuutta.

Jos tämä hallitus leikannut 5 mrd seuraavalla hallituksella sarkaa 10-12, jo kepua myöden, ettei maatalouskaan enää säästy leikkauksilta.
Jos demarit pääministeripuolue ja vasemmistokepu apupuolueena, on kepun asema edellistäkin hallitusta  selvempi kynnysmaton asema.
Koska on vaalitulos mikä tahansa, on isoa rahaa eli Kokoomusta kuunneltava.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: pig24 - 05.04.26 - klo:06:26
Ehkä joku kepu suostuu olemaan sun ja kokoomuksen kaveri, kun riittävästi pyydät.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Syyllinen - 05.04.26 - klo:09:34
Ompas taas listattu kepuloista paskaa.
En vastusta porotaloutta,
Eemeli poimii pitkästä listasta vain porotalouden, jota hän ei itsensä mukaan vastusta, ja sitten kertoo vastustavansa sitäkin. :D
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Oksa - 05.04.26 - klo:09:40
isoa rahaa ???   eli kokoomusta...  no johan pomppas.    riikkaahan meitän pitää kuunnella kun ei pete muuta kuin virnuilee soinin etessä..      ja kyllähän se sieltä kokoomuksesta suurimmat leikkaukset kannattaa tehä siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen.   miljarti helposti löytyy.    ja miksei maaseutultakin voi leikata mutta ei sitten pitä ihmetellä jos on pulaa jostain..
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:09:54
siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen.   

Voitko yksilöidä tämän ja kertoa, paljonko esim.100 000 euroa vuodessa tienaavan verotus keskimääräisesti keventyi prosentuaalisesti tämän
 " verohelpotuksen" jälkeen, kiitos.

🤔🤔🤔

 Kun sieltä kerran on helposti 1000 miljoonaa otettavissa.

 Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.

😎😎😎
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: pice - 05.04.26 - klo:11:39
Ei eemeli ei ole vihreä.
Eemeli on realisti ja ymmärtää edes lainalaisuuksien aakkosia, niitä joilla vasemmistokepulla ei ole edes alkeellisinta käsitystä.
Seuraava hallitus vasta leikkaa.
Kokonpanosta riippuen mistä.
Kuten edellinen hallitus  jo osoitti.
Jos kepu demarien apupuolueena, maaseutua voidaan lyödä kuin vierasta sikaa.
Tai kertokaa keput jo ihmeessä, mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hallituksessa.
Tämä hallitus leikkaa, seuraava vasta leikkaakin, eikö löydy fiksumpasa visiota, on kyllä näköalatonta ja aneemista touhua.
Eikö hallituksen tehtävä ole kehittää, uudistaa, tuoda uutta uskoa ja näköaloja maan asioihin?
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:11:53
siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen.   

Voitko yksilöidä tämän ja kertoa, paljonko esim.100 000 euroa vuodessa tienaavan verotus keskimääräisesti keventyi prosentuaalisesti tämän
 " verohelpotuksen" jälkeen, kiitos.

🤔🤔🤔

 Kun sieltä kerran on helposti 1000 miljoonaa otettavissa.

 Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.

😎😎😎
on kyllä persu nyt voimiensa tunnossa  ;D ;D ;D ;D

 Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Oksa - 05.04.26 - klo:13:42
mutta suurituloisten verohuojennuksessa on aina esitetty tuo summa.   en miä ole riikan ajatuksia löytänny mistään miten tuo muotostuu..      viiden jälkeen -ohjelmassa tuosta mainittu pari kertaa..
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:16:47
mutta suurituloisten verohuojennuksessa on aina esitetty tuo summa.   en miä ole riikan ajatuksia löytänny mistään miten tuo muotostuu..      viiden jälkeen -ohjelmassa tuosta mainittu pari kertaa..

No onko sinulla esitettäväksi jotain kysymykseeni?
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 05.04.26 - klo:17:03
Kaksi ihmisryhmää on jotka ei pysty rahoittamaan Suomen velkaantumista. Miljardöörit ja varattomat. Miljardöörejä liian vähän ja varattomilla ei varaa.
   Siis perussuomalaisten porvarien kukkarolle on mentävä.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Oksa - 05.04.26 - klo:17:05
niinpä.   ja mikä miun olis esitettävä persporarille?   
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:20:09
niinpä.   ja mikä miun olis esitettävä persporarille?

Vastaus.
Otsikko: Vs: kepuloiset kummaa sakkia
Kirjoitti: Oksa - 06.04.26 - klo:09:49
eikös se löyty tuolta vmm sivuilta?   kait sieltä voit ettiä kun kerran net ..... viteotkin löytyy..   ::) ::)