Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:16:47
-
No jos pipetillä annettu, ei voi lusikalla vaatia.
Toisella suupielellä moittivat hallitusta lisävelan otosta.
Toisella suupielellä vaativat valtiota apuun polttonesteiden hinnakoratusten korvaamiseksi.
Kuvastaa vain taitoa ja ymmärrystä kepuloisesta talouden pidosta
-
https://www.inderes.fi/articles/suomen-ikimuistoisimmat-bisnesmokat-sonera-taivasosuus-saksasta
-
https://www.inderes.fi/articles/suomen-ikimuistoisimmat-bisnesmokat-sonera-taivasosuus-saksasta
Suomalaisilla on kumma tapa innostua hölmöihin sijoituksiin.
Sit odotellaan että ulkomailta sijoitettaisiin Suomeen, kun omat eurot on hukattu.
-
No jos pipetillä annettu, ei voi lusikalla vaatia.
Toisella suupielellä moittivat hallitusta lisävelan otosta.
Toisella suupielellä vaativat valtiota apuun polttonesteiden hinnakoratusten korvaamiseksi.
Kuvastaa vain taitoa ja ymmärrystä kepuloisesta talouden pidosta
Vihreä vege-Eemeli ja kokoomus ei ole valmis lieventämään polttonesteiden verotusta, ettei vihreä siirtymä vain vaarantuisi.
-
Kuten yaran myynnistä sopiminen.
Yksi hölmöimmistä siirroista.
Mutta kuten edellinen hallitus osoitti, turve lopetettiin, eihän kepua kiinnosta maamme itsenäisyyden turvaaminen, vaan oma vallankiima.
-
Eemeli on vihreämpi kuin vihreinkään marsilainen.
-
Ei eemeli ei ole vihreä.
Eemeli on realisti ja ymmärtää edes lainalaisuuksien aakkosia, niitä joilla vasemmistokepulla ei ole edes alkeellisinta käsitystä.
Seuraava hallitus vasta leikkaa.
Kokonpanosta riippuen mistä.
Kuten edellinen hallitus jo osoitti.
Jos kepu demarien apupuolueena, maaseutua voidaan lyödä kuin vierasta sikaa.
Tai kertokaa keput jo ihmeessä, mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hallituksessa.
-
Vantaan kepuemännät ovat jo siinä kunnossa ja värissä että Ice kyllä äänestää. Ja varmasti Opelmieskin.
https://youtu.be/wMyQkEI4NKo?t=947
-
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.
-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check
-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check
-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check
-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check
-vastustat porotaloutta. Check
-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check
-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check
Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
-
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.
-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check
-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check
-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check
-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check
-vastustat porotaloutta. Check
-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check
-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check
Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
On kateellinen ... ( kateudesta vihreä )
-
Ei eemeli ei ole vihreä.
Tottakai olet vihreä.
-Suhtaudut vihamielisesti punaiseen lihaan. Check
-kannat huolta maatalousmaiden päästöistä. Check
-tunnet vihaa maitotuotteita kohtaan. Check
-vastustat polttoaineiden verotaakan lieventämistä. Check
-vastustat porotaloutta. Check
-vastustat myös pohjoisen Suomen luonnonvarojen hyväksikäyttöä. Check
-iloitset Itä- ja Pohjois-Suomen taloudellisen toimeliaisuuden hiipumisesta. Check
Keksiikö joku lisää todisteita Eemelin vihreydestä?
On kateellinen ... ( kateudesta vihreä )
:D :D :D :D
-
Ompas taas listattu kepuloista paskaa.
En vastusta porotaloutta, sopii noihin muihinkin ulostautumisiin, vaan valtion rahojen lypsämistä, josta paras esimerkki porotalous, jos tuhoeläinkorvaus isompi kuin poron teurasarvo.
Myönnäte itsekin itä-suomen hiipuneen.
Miksi sinne sitten pitäisi enää rahaa hyysätä.
kepuloisen aluepolitiikan aika ohi.
Niin kuin kaikkeen muuhunkin.
Meillä kun ei vaan ole enää varaa tehostaa tehottomuutta.
Jos tämä hallitus leikannut 5 mrd seuraavalla hallituksella sarkaa 10-12, jo kepua myöden, ettei maatalouskaan enää säästy leikkauksilta.
Jos demarit pääministeripuolue ja vasemmistokepu apupuolueena, on kepun asema edellistäkin hallitusta selvempi kynnysmaton asema.
Koska on vaalitulos mikä tahansa, on isoa rahaa eli Kokoomusta kuunneltava.
-
Ehkä joku kepu suostuu olemaan sun ja kokoomuksen kaveri, kun riittävästi pyydät.
-
Ompas taas listattu kepuloista paskaa.
En vastusta porotaloutta,
Eemeli poimii pitkästä listasta vain porotalouden, jota hän ei itsensä mukaan vastusta, ja sitten kertoo vastustavansa sitäkin. :D
-
isoa rahaa ??? eli kokoomusta... no johan pomppas. riikkaahan meitän pitää kuunnella kun ei pete muuta kuin virnuilee soinin etessä.. ja kyllähän se sieltä kokoomuksesta suurimmat leikkaukset kannattaa tehä siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen. miljarti helposti löytyy. ja miksei maaseutultakin voi leikata mutta ei sitten pitä ihmetellä jos on pulaa jostain..
-
siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen.
Voitko yksilöidä tämän ja kertoa, paljonko esim.100 000 euroa vuodessa tienaavan verotus keskimääräisesti keventyi prosentuaalisesti tämän
" verohelpotuksen" jälkeen, kiitos.
🤔🤔🤔
Kun sieltä kerran on helposti 1000 miljoonaa otettavissa.
Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.
😎😎😎
-
Ei eemeli ei ole vihreä.
Eemeli on realisti ja ymmärtää edes lainalaisuuksien aakkosia, niitä joilla vasemmistokepulla ei ole edes alkeellisinta käsitystä.
Seuraava hallitus vasta leikkaa.
Kokonpanosta riippuen mistä.
Kuten edellinen hallitus jo osoitti.
Jos kepu demarien apupuolueena, maaseutua voidaan lyödä kuin vierasta sikaa.
Tai kertokaa keput jo ihmeessä, mitä kepu teki maaseudun hyväksi edellisessä hallituksessa.
Tämä hallitus leikkaa, seuraava vasta leikkaakin, eikö löydy fiksumpasa visiota, on kyllä näköalatonta ja aneemista touhua.
Eikö hallituksen tehtävä ole kehittää, uudistaa, tuoda uutta uskoa ja näköaloja maan asioihin?
-
siellähän se joutava rahakin on kaiken verohelpotuksen jälkeen.
Voitko yksilöidä tämän ja kertoa, paljonko esim.100 000 euroa vuodessa tienaavan verotus keskimääräisesti keventyi prosentuaalisesti tämän
" verohelpotuksen" jälkeen, kiitos.
🤔🤔🤔
Kun sieltä kerran on helposti 1000 miljoonaa otettavissa.
Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.
😎😎😎
on kyllä persu nyt voimiensa tunnossa ;D ;D ;D ;D
Näytä meille, ettet ole pelkkä tuuleen huutava pölhöpopulisti vaan lausunnollasi on myös lihaa luiden ympärillä.
-
mutta suurituloisten verohuojennuksessa on aina esitetty tuo summa. en miä ole riikan ajatuksia löytänny mistään miten tuo muotostuu.. viiden jälkeen -ohjelmassa tuosta mainittu pari kertaa..
-
mutta suurituloisten verohuojennuksessa on aina esitetty tuo summa. en miä ole riikan ajatuksia löytänny mistään miten tuo muotostuu.. viiden jälkeen -ohjelmassa tuosta mainittu pari kertaa..
No onko sinulla esitettäväksi jotain kysymykseeni?
-
Kaksi ihmisryhmää on jotka ei pysty rahoittamaan Suomen velkaantumista. Miljardöörit ja varattomat. Miljardöörejä liian vähän ja varattomilla ei varaa.
Siis perussuomalaisten porvarien kukkarolle on mentävä.
-
niinpä. ja mikä miun olis esitettävä persporarille?
-
niinpä. ja mikä miun olis esitettävä persporarille?
Vastaus.
-
eikös se löyty tuolta vmm sivuilta? kait sieltä voit ettiä kun kerran net ..... viteotkin löytyy.. ::) ::)