Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: JiiPee42 - 04.04.26 - klo:15:15
-
tää tarkoittaa sitä että juhlat maaseudulla jatkuu....kun tuon kykyPelle eemelin jutuista ei ota selvää......
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39958aa6-26f6-4339-9e67-a4fb81ff232a
-
tää tarkoittaa sitä että juhlat maaseudulla jatkuu....kun tuon kykyPelle eemelin jutuista ei ota selvää......
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39958aa6-26f6-4339-9e67-a4fb81ff232a
Kannattaa miettiä ketä äänestää.
Kyllä tuo periferia on menettänyt miljardeja. Pelto siellä vielä arvossaan ja metsä. Pellon arvo poliitikkojen käsissä.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011876419.html
-
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb
Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.
-
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb
Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.
eiköös eemeli ole maksanut basildonilaisten voit ;) :D ;D ::)
-
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb
Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.
Tuossa naapurissa 4 vuotta sitten kylvetty rypsi puimatta. 🤡
-
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
-
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
-
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...
-
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...
Ei se mitään varautumista ole. Pelkkää ahneutta. Odotat sitä nälkää, että pääsisit rikastumasn toisten hädällä.😜😜😜
-
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...
Ei se mitään varautumista ole. Pelkkää ahneutta. Odotat sitä nälkää, että pääsisit rikastumasn toisten hädällä.😜😜😜
Eihän toki kepulainen ahne ole. Lähimmäisenrakkauden vuoksihan tätä viljelyä tehdään. Hyvä, että myönnät sentään peltojen lievittävän hätää.🎅🎅😇
-
Paitsi ne pellot, jotka pahvipeittelystä huolimatta pukkaavat pajua.
😎😎😎🎅🎅🎅