Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 04.04.26 - klo:11:22
-
jäsenkirjoja revitään kuulemma nyt ennätystahtiin etelän viljanviljelijöiden joukossa, uutta suuntaa ei tatvitse kauaa miettiä :o :o :o :o
Toiseksi suosituin puolue uuteen hallitukseen on keskusta 39 prosentin suosiolla ja kolmanneksi suosituin kokoomus, jota hallitukseen toivoo 34 prosenttia vastanneista. Vihreät keikkuu kokoomuksen kannoilla 32 prosentin kannatuksella ja vasemmisto viidentenä 30 prosentin kannatuksella.
Perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen toivoo vain 20 prosenttia gallupiin vastanneista.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/embargo-usu-yli-puolet-suomalaisista-ottaisi-sdpn-seuraavaan-hallitukseen/
-
https://www.hs.fi/visio/art-2000011922354.html
Oksalle rakentavat omaa datakeskusta. Tai taitaa niitä tulla ihan kaksi. Näin lehet kirjoitteli.
Ehkä sit tekoäly osaa korjata virheet natzipaskan iloksi. 😜😜😜
-
https://www.hs.fi/visio/art-2000011922354.html
Oksalle rakentavat omaa datakeskusta. Tai taitaa niitä tulla ihan kaksi. Näin lehet kirjoitteli.
Ehkä sit tekoäly osaa korjata virheet natzipaskan iloksi. 😜😜😜
ei ole porvarilla aehetta iloon :o :o :o :o
Perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen toivoo vain 20 prosenttia gallupiin vastanneista.
-
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.
https://yle.fi/a/74-20146398
https://yle.fi/a/74-20180039
https://yle.fi/a/74-20216242
Nyt kyllä naorattaa😜😜😜
-
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.
https://yle.fi/a/74-20146398
https://yle.fi/a/74-20180039
https://yle.fi/a/74-20216242
Nyt kyllä naorattaa😜😜😜
😮😮😮
"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana. ;D On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä. ;)"
-
mutta tuo persporarin kommentit ylittää sepenki... ei paljon villoja kehtaa keräillä... vanhan toistoa vuotesta kives ja keppi..
-
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.
https://yle.fi/a/74-20146398
https://yle.fi/a/74-20180039
https://yle.fi/a/74-20216242
Nyt kyllä naorattaa😜😜😜
tairat ol tyyppi jol ainoo ilo elämäs o vahinkon ilo. ;D
Kyllä se tästä iloksi muuttuu.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011894145.html
Vai mitä?
-
mutta tuo persporarin kommentit ylittää sepenki... ei paljon villoja kehtaa keräillä... vanhan toistoa vuotesta kives ja keppi..
Jottei totuus unohtuisi😁😁😁
"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana. ;D On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä. ;)"
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
-
Johtuu säästöpolitiikasta, vaikka seuraava vasta säästääkin olan takaa ja kun suuret yhtiöt ilmoittavat lähtevänsä, jos verotusta kiristetään, otetaan summa kansalta.
Lienee selviö, jos on vasemmistohallitus, pelto ja metsä laitetaan kiinteistöverolle.
kepuloinen ei ymmärrä tilannetta, huutelee vain jotta rahaa on, toiset maksaa.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet
Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana. ;D On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet
Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.
Maidon pitäisi olla ensimmäinen, missä koko maassa yhtenäinen tukipolitiikka.
Maasetu- ja aluepolitiikan aika on ohi.
Ja ilmasto muuttunut parissa kymmenessä vuodessa niin paljon, ettei ole enää perusteita pohjoisten tuotantoalueiden hyysäämiseen.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet
Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.
Maidon pitäisi olla ensimmäinen, missä koko maassa yhtenäinen tukipolitiikka.
Maasetu- ja aluepolitiikan aika on ohi.
Ja ilmasto muuttunut parissa kymmenessä vuodessa niin paljon, ettei ole enää perusteita pohjoisten tuotantoalueiden hyysäämiseen.
Lapissa on edelleen lunta.
-
Mitä sitten.
-
Mitä sitten.
Ilmasto ei ole muuttunut, vaikka veisaatkin vihreää ilmastonmuutoshumppaa.
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
eemelikö ei hyväksy että maitotilan näppyllähanska oy.n toimitusjohtaja ajaa urakoita suunnitellessaan/valvoessaan pitkällä/korkealla sprintterillä 80.000 km per vuosi :o :o :o :o
-
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070
Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
eemelikö ei hyväksy että maitotilan näppyllähanska oy.n toimitusjohtaja ajaa urakoita suunnitellessaan/valvoessaan pitkällä/korkealla sprintterillä 80.000 km per vuosi :o :o :o :o
Onhan siinä työtä vieroksuvalla ihmettelemässä 😎😎😎
"Lähes miljoonan kilometrin Hilux kiinnostaa satoja tuhansia
Minun Toyotani
Lähes miljoonan kilometrin Hilux
Kainuulaisen metsäkoneyrittäjä Jussi Antmanin Toyota Hiluxissa on jo toinen huoltokirja täyttymässä No-Pan Auton merkkihuollon leimoja. Yllättävien käänteiden jälkeen sadat tuhannet silmäparit seuraavat Tiktokissa, kun Hilux kulkee kohti miljoonan kilometrin täyttymistä.
Miksi valitsit Toyota Hiluxin?
Ostin tämän Hiluxin No-Pan Autosta Kuhmosta uutena vuonna 2009. En vertaillut merkkejä tai malleja vaan tiesin, että seuraava autoni on Hilux. Se merkitsi paljon, että myynti ja huolto sijaitsevat kotikaupungissani Kuhmossa: jos korjausta tai huoltoa tarvitsee, auto tulee lähellä satavarmasti kuntoon.
Minulle riittää, että auto on idioottivarma ja sen huolto toimii. Toyota Hilux kestää olosuhteissa, joissa muut autot eivät yksinkertaisesti pärjää.
Kyllähän tämän mallin toimintavarmuutta on koeteltu maailmallakin. Kun tein metsäkonetöitä Venäjän puolella vuosituhannen alussa, urakoitsijalla oli pelkästään Hiluxeja, ja Hilux oli minullakin jo silloin. Ajoin sen mojovasti kiveenkin tuolloin, mutta ainoastaan etuakseli vääntyi. Seuraava omistaja, metsäkoneyrittäjä hänkin, ajoi samaisella autolla vielä pitkään.
Miten auton mittariin saa kerrytettyä lähes miljoona kilometriä, jos ei aja taksia?
Hiluxini mittarissa on juuri nyt 926 000 kilometriä. Kun sen jakaa 15 vuodelle, eihän sitä tarvitse ajaa kuin 62 000 kilometriä vuodessa – ja pitää auto itsellään ilman vaihtamista. Tuollainen ajomäärä kertyy täällä Kainuussa metsäalalla helposti. Jos työmaa sijaitsee 80–90 kilometrin päässä kotoa, niin täkäläisen mittapuun mukaan se on lähellä.
Helposti kertyy päiviä, jolloin matkaa tulee 500 kilometriä. Esimerkiksi silloin, kun metsäpalsta sijaitsee 150 kilometrin päässä ja joutuu hakemaan John Deereltä Kajaanista varaosan, jos motossa sattuu jotain hajoamaan.
Koska työskentelen viitenä päivänä viikossa ja käyn vielä usein lauantaisin Kajaanissa hakemassa varaosia tai tarvikkeita, niin helposti ne kilometrit kertyvät. Siltikin nämä ovat vielä mietoja reissuja, sillä Lapin kavereilla on vielä pidemmät matkat."
https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/lahes-miljoonan-kilometrin-hilux-kiinnostaa-satoja-tuhansia
-
tuolla auto on elintärkiä jos vähänkin jotain tekee.. mutta kuin tärkeä se onkaan tuolla tampereesta etelään ? kaupunti toisessa pelkän poronkuseman päässä toisesta ja yleistä kulkuneuvoa sahaa hetkewn päästä molempiin suuntiin.. ja eihän stadissakaan autoa tartte muuhun kuin saimaan rannalle mökille käyntiin.. ( kun ei vielä metroa ole tuonne )
-
tuolla auto on elintärkiä jos vähänkin jotain tekee.. mutta kuin tärkeä se onkaan tuolla tampereesta etelään ?
Todella tärkeä. Kysy vaikka joltain tutultasi, kun niitä joka alan asiantuntijoiksi sinulla näyttää riittävän.
🤣🤣🤣😎😎😎
-
teetkö joka raiskaajastakin asiantuntijan? kun on vain mielipiteistä eikä asiantuntijuutesta. saa kait täällä kantaa ottaa muutenkin kuin jankuttamalla jostain pahvista ? ja kun saan kuunnella monen eri ihmisen juttuja melkein päivittäin niiin osaan jopa muotostaa mielipiteeni ilman instaa.. jossa vain yhtä asiaa jauhat...
-
teetkö joka raiskaajastakin asiantuntijan? kun on vain mielipiteistä eikä asiantuntijuutesta. saa kait täällä kantaa ottaa muutenkin kuin jankuttamalla jostain pahvista ? ja kun saan kuunnella monen eri ihmisen juttuja melkein päivittäin niiin osaan jopa muotostaa mielipiteeni ilman instaa.. jossa vain yhtä asiaa jauhat...
Niin, mitäpä luulet, paljonko autoa tarvitsee vaikkapa Valkeakoskella asuva sorvaaja? Tai Akaalla asuva, kolmivuorotyötä tekevä sairaanhoitaja? Huittislainen maanviljelijä? Loimaalainen keittiöasentaja?
Tässä muutama esimerkki Tampereen eteläpuolen asukeista.
Mitä luulet, onko auto heille tärkeä? Pääseekö akaalainen yövuoroon bussilla? Mahtuvatko loimaalaisen keittiökaapit linja-autoon?
🤔🤔🤔
-
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin, taco-persu uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä kiven päällä missään ihmisperäisessä järjestyksessä iranissa ja hallitus seisoo kuin y aappisessa täällä :o :o :o :o
-
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin, taco-persu uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä kiven päällä missään ihmisperäisessä järjestyksessä iranissa ja hallitus seisoo kuin y aappisessa täällä :o :o :o :o
Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.
😎😎😎
-
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin, taco-persu uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä kiven päällä missään ihmisperäisessä järjestyksessä iranissa ja hallitus seisoo kuin y aappisessa täällä :o :o :o :o
Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.
😎😎😎
eikö ne aikalailla juopottele festareilla ja omaa rahapussia ei mukana laisinkaan :o :o :o :o
-
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin, taco-persu uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä kiven päällä missään ihmisperäisessä järjestyksessä iranissa ja hallitus seisoo kuin y aappisessa täällä :o :o :o :o
Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.
😎😎😎
eikö ne aikalailla juopottele festareilla ja omaa rahapussia ei mukana laisinkaan :o :o :o :o
Eiköpä tämä nykyinen oo mitään aikaansaamattomin hallitus ikinä. Toki sekin voidaan kattoa voitoksi. Sanoisin , että Rantasen, Purran ja Valtosen jälkeen ei tuu mieleen yhtään ministeriä jotka olis yrittänyt tehdä edes jotain. Tai ryydmannilla on kait nyt ajatukset jossain nuorissa filibbiinoissa kun täällä on taas liian vähän hoitajia. Ja joka viikko irtisanotaan kumminkin entisiä.
-
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!
Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.
Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
-
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!
Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.
Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
kohta on risusavotan uhka päällä niin tövelillä kuin eemelilläkin, voisula ei juokse pankolle kosken kokoomuksessa..... maskottisussustamme on kouliintumassa samanlainen rautarouva ja hallitsija kuin tujunen oli :o :o :o :o
https://www.verkkouutiset.fi/a/susanna-koski-ehdolle-kokoomuksen-puoluevaltuuston-puheenjohtajaksi/#b5a081d8
-
Susanna Koski on "uhka" ainoastaan Opelmiesoletetulle ja hänen parisuhteelleen.
Eikä tässä kenenkään tarvitse kauaa hikoilla, Antti voittaa pian ja valtion voisulaa virtaa joka lävestä ettei ehdi millään hörppiä ennen kuin se jäähtyy.
-
Susanna Koski on "uhka" ainoastaan Opelmiesoletetulle ja hänen parisuhteelleen.
Eikä tässä kenenkään tarvitse kauaa hikoilla, Antti voittaa pian ja valtion voisulaa virtaa joka lävestä ettei ehdi millään hörppiä ennen kuin se jäähtyy.
eemeli ainakin on luvannut kokoomuksen edustajana hirmuiset leikkaukset ensi hallituskaudelle ja marinin pilkkaaminenhan loppui iltakokoomuksessa kuin seinään joten eiköhän tikkarinnuolijan paikka ole jo varma:o :o :o :o
-
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!
Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.
Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
kohta on risusavotan uhka päällä niin tövelillä kuin eemelilläkin, voisula ei juokse pankolle kosken kokoomuksessa..... maskottisussustamme on kouliintumassa samanlainen rautarouva ja hallitsija kuin tujunen oli :o :o :o :o
https://www.verkkouutiset.fi/a/susanna-koski-ehdolle-kokoomuksen-puoluevaltuuston-puheenjohtajaksi/#b5a081d8
Tujunen...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!
Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.
"Ja JAUHOJA"... ;) :D ;D ::) 🎅