Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 04.04.26 - klo:11:22

Otsikko: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 04.04.26 - klo:11:22
jäsenkirjoja revitään kuulemma nyt ennätystahtiin  etelän viljanviljelijöiden joukossa, uutta suuntaa ei tatvitse kauaa miettiä :o :o :o :o

Toiseksi suosituin puolue uuteen hallitukseen on keskusta 39 prosentin suosiolla ja kolmanneksi suosituin kokoomus, jota hallitukseen toivoo 34 prosenttia vastanneista. Vihreät keikkuu kokoomuksen kannoilla 32 prosentin kannatuksella ja vasemmisto viidentenä 30 prosentin kannatuksella.

Perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen toivoo vain 20 prosenttia gallupiin vastanneista.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/embargo-usu-yli-puolet-suomalaisista-ottaisi-sdpn-seuraavaan-hallitukseen/
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:11:36
https://www.hs.fi/visio/art-2000011922354.html

Oksalle rakentavat omaa datakeskusta. Tai taitaa niitä tulla ihan kaksi. Näin lehet kirjoitteli.
  Ehkä sit tekoäly osaa korjata virheet natzipaskan iloksi. 😜😜😜
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 04.04.26 - klo:11:41
https://www.hs.fi/visio/art-2000011922354.html

Oksalle rakentavat omaa datakeskusta. Tai taitaa niitä tulla ihan kaksi. Näin lehet kirjoitteli.
  Ehkä sit tekoäly osaa korjata virheet natzipaskan iloksi. 😜😜😜
ei ole porvarilla aehetta iloon :o :o :o :o

Perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen toivoo vain 20 prosenttia gallupiin vastanneista.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:12:00
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.

https://yle.fi/a/74-20146398

https://yle.fi/a/74-20180039

https://yle.fi/a/74-20216242

Nyt kyllä naorattaa😜😜😜
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 04.04.26 - klo:12:07
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.

https://yle.fi/a/74-20146398

https://yle.fi/a/74-20180039

https://yle.fi/a/74-20216242

Nyt kyllä naorattaa😜😜😜

😮😮😮

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.  ;)"
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Oksa - 04.04.26 - klo:15:31
mutta tuo persporarin kommentit ylittää sepenki...   ei paljon villoja kehtaa keräillä... vanhan toistoa vuotesta kives ja keppi..
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:17:08
Sipilän biotalous. Suomesta vetyä saksaan. Kaikki on demokratiassa äänestäjän vastuulla. Orbon vastuu päättyy ensi keväänä.

https://yle.fi/a/74-20146398

https://yle.fi/a/74-20180039

https://yle.fi/a/74-20216242

Nyt kyllä naorattaa😜😜😜
tairat ol tyyppi jol ainoo ilo elämäs o vahinkon ilo.  ;D

Kyllä se tästä iloksi muuttuu.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011894145.html

Vai mitä?
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 04.04.26 - klo:17:43
mutta tuo persporarin kommentit ylittää sepenki...   ei paljon villoja kehtaa keräillä... vanhan toistoa vuotesta kives ja keppi..

Jottei totuus unohtuisi😁😁😁

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.  ;)"
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:18:09
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:18:10
Johtuu säästöpolitiikasta, vaikka seuraava vasta säästääkin olan takaa ja kun suuret yhtiöt ilmoittavat lähtevänsä, jos verotusta kiristetään, otetaan summa kansalta.
Lienee selviö, jos on vasemmistohallitus, pelto ja metsä laitetaan kiinteistöverolle.
kepuloinen ei ymmärrä tilannetta, huutelee vain jotta rahaa on, toiset maksaa.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:18:14
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 04.04.26 - klo:18:38
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.


https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet

Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 04.04.26 - klo:18:41
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.


Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:19:07
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.


https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet

Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.

Maidon pitäisi olla ensimmäinen, missä koko maassa yhtenäinen tukipolitiikka.
Maasetu- ja aluepolitiikan aika on ohi.
Ja ilmasto muuttunut parissa kymmenessä vuodessa niin paljon, ettei ole enää perusteita pohjoisten tuotantoalueiden hyysäämiseen.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Syyllinen - 04.04.26 - klo:19:11
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.


https://valtioneuvosto.fi/-/1410837/hallitus-vahvisti-vuoden-2026-keskeiset-kansalliset-maataloustuet

Pohjoisesta tuesta yli puolet eli noin 171 miljoonaa euroa maksetaan maidontuotannolle. Maidon pohjoisen tuen kokonaismäärä on yhtä suuri kuin vuonna 2025. Maidon tukea maksetaan tukialueittain porrastettuna 8,6—31,5 senttiä litralta.

Maidon pitäisi olla ensimmäinen, missä koko maassa yhtenäinen tukipolitiikka.
Maasetu- ja aluepolitiikan aika on ohi.
Ja ilmasto muuttunut parissa kymmenessä vuodessa niin paljon, ettei ole enää perusteita pohjoisten tuotantoalueiden hyysäämiseen.
Lapissa on edelleen lunta.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Eemeli - 04.04.26 - klo:20:10
Mitä sitten.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Syyllinen - 04.04.26 - klo:20:37
Mitä sitten.
Ilmasto ei ole muuttunut, vaikka veisaatkin vihreää ilmastonmuutoshumppaa.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:00:41
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
eemelikö ei hyväksy että maitotilan näppyllähanska oy.n   toimitusjohtaja ajaa urakoita suunnitellessaan/valvoessaan pitkällä/korkealla sprintterillä  80.000 km per vuosi  :o :o :o :o
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:08:07
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-riikka-purra-tahtaa-paaministeriksi/9320070

Jokohan Burra leikkaa huhtikuussa.
On mistä leikata.
https://www.ruokavirasto.fi/tuet/maatalous/maksuaikataulu/peltotukien-euromaarat/

Unohdit mittavat kotieläintuontoon kohdistetut kansalliset tuet.
Lienee selviö, jotta lomitusjärjestelmä tullaan oikaisemaan.
Perinteinen perhetila on tukensa ansainnut, mutta osakeyhtiömuotoiset tilat, jossa kaikki on ulkoistettu, jopa emännän nussiminen ja isännän aika menee toimitusjohtajaleikeissä, lienee olevan liipasimessa.
eemelikö ei hyväksy että maitotilan näppyllähanska oy.n   toimitusjohtaja ajaa urakoita suunnitellessaan/valvoessaan pitkällä/korkealla sprintterillä  80.000 km per vuosi  :o :o :o :o

Onhan siinä työtä vieroksuvalla ihmettelemässä 😎😎😎


"Lähes miljoonan kilometrin Hilux kiinnostaa satoja tuhansia
Minun Toyotani
Lähes miljoonan kilometrin Hilux
Kainuulaisen metsäkoneyrittäjä Jussi Antmanin Toyota Hiluxissa on jo toinen huoltokirja täyttymässä No-Pan Auton merkkihuollon leimoja. Yllättävien käänteiden jälkeen sadat tuhannet silmäparit seuraavat Tiktokissa, kun Hilux kulkee kohti miljoonan kilometrin täyttymistä.

Miksi valitsit Toyota Hiluxin?
Ostin tämän Hiluxin No-Pan Autosta Kuhmosta uutena vuonna 2009. En vertaillut merkkejä tai malleja vaan tiesin, että seuraava autoni on Hilux. Se merkitsi paljon, että myynti ja huolto sijaitsevat kotikaupungissani Kuhmossa: jos korjausta tai huoltoa tarvitsee, auto tulee lähellä satavarmasti kuntoon.

Minulle riittää, että auto on idioottivarma ja sen huolto toimii. Toyota Hilux kestää olosuhteissa, joissa muut autot eivät yksinkertaisesti pärjää.

Kyllähän tämän mallin toimintavarmuutta on koeteltu maailmallakin. Kun tein metsäkonetöitä Venäjän puolella vuosituhannen alussa, urakoitsijalla oli pelkästään Hiluxeja, ja Hilux oli minullakin jo silloin. Ajoin sen mojovasti kiveenkin tuolloin, mutta ainoastaan etuakseli vääntyi. Seuraava omistaja, metsäkoneyrittäjä hänkin, ajoi samaisella autolla vielä pitkään.

Miten auton mittariin saa kerrytettyä lähes miljoona kilometriä, jos ei aja taksia?
Hiluxini mittarissa on juuri nyt 926 000 kilometriä. Kun sen jakaa 15 vuodelle, eihän sitä tarvitse ajaa kuin 62 000 kilometriä vuodessa – ja pitää auto itsellään ilman vaihtamista. Tuollainen ajomäärä kertyy täällä Kainuussa metsäalalla helposti. Jos työmaa sijaitsee 80–90 kilometrin päässä kotoa, niin täkäläisen mittapuun mukaan se on lähellä.

Helposti kertyy päiviä, jolloin matkaa tulee 500 kilometriä. Esimerkiksi silloin, kun metsäpalsta sijaitsee 150 kilometrin päässä ja joutuu hakemaan John Deereltä Kajaanista varaosan, jos motossa sattuu jotain hajoamaan.

Koska työskentelen viitenä päivänä viikossa ja käyn vielä usein lauantaisin Kajaanissa hakemassa varaosia tai tarvikkeita, niin helposti ne kilometrit kertyvät. Siltikin nämä ovat vielä mietoja reissuja, sillä Lapin kavereilla on vielä pidemmät matkat."

https://www.toyota.fi/toyota-way/ihmiset/lahes-miljoonan-kilometrin-hilux-kiinnostaa-satoja-tuhansia
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Oksa - 05.04.26 - klo:09:45
tuolla auto on elintärkiä jos vähänkin jotain tekee..   mutta kuin tärkeä se onkaan tuolla tampereesta etelään ?   kaupunti toisessa pelkän poronkuseman päässä toisesta ja yleistä kulkuneuvoa sahaa hetkewn päästä molempiin suuntiin..  ja eihän stadissakaan autoa tartte muuhun kuin saimaan rannalle mökille käyntiin..   ( kun ei vielä metroa ole tuonne )
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:09:49
tuolla auto on elintärkiä jos vähänkin jotain tekee..   mutta kuin tärkeä se onkaan tuolla tampereesta etelään ?   

Todella tärkeä. Kysy vaikka joltain tutultasi, kun niitä joka alan asiantuntijoiksi sinulla näyttää riittävän.

🤣🤣🤣😎😎😎
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Oksa - 05.04.26 - klo:09:53
teetkö joka raiskaajastakin asiantuntijan?   kun on vain mielipiteistä eikä asiantuntijuutesta.     saa kait täällä kantaa ottaa muutenkin kuin jankuttamalla jostain pahvista ?    ja kun saan kuunnella monen eri ihmisen juttuja melkein päivittäin niiin osaan jopa muotostaa mielipiteeni ilman instaa..  jossa vain yhtä asiaa jauhat...
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:09:57
teetkö joka raiskaajastakin asiantuntijan?   kun on vain mielipiteistä eikä asiantuntijuutesta.     saa kait täällä kantaa ottaa muutenkin kuin jankuttamalla jostain pahvista ?    ja kun saan kuunnella monen eri ihmisen juttuja melkein päivittäin niiin osaan jopa muotostaa mielipiteeni ilman instaa..  jossa vain yhtä asiaa jauhat...

Niin, mitäpä luulet, paljonko autoa tarvitsee vaikkapa Valkeakoskella asuva sorvaaja? Tai Akaalla asuva, kolmivuorotyötä tekevä sairaanhoitaja? Huittislainen maanviljelijä? Loimaalainen keittiöasentaja?

 Tässä muutama esimerkki Tampereen eteläpuolen asukeista.

 Mitä luulet, onko auto heille tärkeä? Pääseekö akaalainen yövuoroon bussilla? Mahtuvatko loimaalaisen keittiökaapit linja-autoon?

🤔🤔🤔
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:19:26
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin,  taco-persu  uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä  kiven päällä missään ihmisperäisessä  järjestyksessä iranissa   ja hallitus seisoo kuin y aappisessa  täällä :o :o :o :o
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 05.04.26 - klo:19:54
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin,  taco-persu  uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä  kiven päällä missään ihmisperäisessä  järjestyksessä iranissa   ja hallitus seisoo kuin y aappisessa  täällä :o :o :o :o

Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus  seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.

😎😎😎
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:21:01
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin,  taco-persu  uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä  kiven päällä missään ihmisperäisessä  järjestyksessä iranissa   ja hallitus seisoo kuin y aappisessa  täällä :o :o :o :o

Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus  seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.

😎😎😎
eikö ne aikalailla juopottele festareilla ja omaa rahapussia ei mukana laisinkaan :o :o :o :o
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: lypsyukko - 05.04.26 - klo:22:18
Raaka-öljyn hinta noussu päälle 112 dollarin,  taco-persu  uhitteleee jotta kohta ei ole uhtään siltoo eikä muutenkaan kiveä  kiven päällä missään ihmisperäisessä  järjestyksessä iranissa   ja hallitus seisoo kuin y aappisessa  täällä :o :o :o :o

Juu, kun pääministeri ei esittele netissä nahkatakkiaan, leuanvetoaan, ei riehu Ruississa, ei vääntelehdi kokaiinipäissään pissisten dance-grooveja valtioneuvoston tiloissa niin silloinhan siis koko hallitus  seisoo tekemättä mitään hyödyllistä.

😎😎😎
eikö ne aikalailla juopottele festareilla ja omaa rahapussia ei mukana laisinkaan :o :o :o :o


Eiköpä tämä nykyinen oo mitään aikaansaamattomin hallitus ikinä. Toki sekin voidaan kattoa voitoksi. Sanoisin , että Rantasen, Purran ja Valtosen jälkeen ei tuu mieleen yhtään ministeriä jotka olis yrittänyt tehdä edes jotain. Tai ryydmannilla on kait nyt ajatukset jossain nuorissa filibbiinoissa kun täällä on taas liian vähän hoitajia. Ja joka viikko irtisanotaan kumminkin entisiä.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Töveli - 05.04.26 - klo:22:19
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!

Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.

Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:22:25
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!

Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.

Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
kohta on risusavotan uhka päällä niin tövelillä kuin eemelilläkin, voisula ei juokse pankolle kosken kokoomuksessa..... maskottisussustamme on kouliintumassa samanlainen rautarouva ja hallitsija  kuin tujunen oli :o :o :o :o

https://www.verkkouutiset.fi/a/susanna-koski-ehdolle-kokoomuksen-puoluevaltuuston-puheenjohtajaksi/#b5a081d8
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Töveli - 05.04.26 - klo:22:31
Susanna Koski on "uhka" ainoastaan Opelmiesoletetulle ja hänen parisuhteelleen.

Eikä tässä kenenkään tarvitse kauaa hikoilla, Antti voittaa pian ja valtion voisulaa virtaa joka lävestä ettei ehdi millään hörppiä ennen kuin se jäähtyy.
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: icefarmer - 05.04.26 - klo:22:36
Susanna Koski on "uhka" ainoastaan Opelmiesoletetulle ja hänen parisuhteelleen.

Eikä tässä kenenkään tarvitse kauaa hikoilla, Antti voittaa pian ja valtion voisulaa virtaa joka lävestä ettei ehdi millään hörppiä ennen kuin se jäähtyy.
eemeli ainakin on luvannut kokoomuksen edustajana hirmuiset leikkaukset ensi hallituskaudelle  ja marinin pilkkaaminenhan loppui iltakokoomuksessa kuin seinään  joten eiköhän tikkarinnuolijan paikka ole jo varma:o :o :o :o
Otsikko: Vs: kokoomuksen energiapolitiikka näkyy jo kannatuksessa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 06.04.26 - klo:07:11
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!

Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.

Ainoastaan Icefarmerilla rauhaton olo, mistä länkyttäisi saadakseen Eemelin pankolta alas.
kohta on risusavotan uhka päällä niin tövelillä kuin eemelilläkin, voisula ei juokse pankolle kosken kokoomuksessa..... maskottisussustamme on kouliintumassa samanlainen rautarouva ja hallitsija  kuin tujunen oli :o :o :o :o

https://www.verkkouutiset.fi/a/susanna-koski-ehdolle-kokoomuksen-puoluevaltuuston-puheenjohtajaksi/#b5a081d8

Tujunen...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Otsikko: Ja PUITA, eiku:
Kirjoitti: Antidesantti - 07.04.26 - klo:17:36
Oishan se Sannalle heleppua, pari tekstaria Applen älykellolla bäckstagepartyjen lomassa Iraniin ja Amerikkaan niin ois niskalenkki otettu markkinavoimista ja maailmassa rauha. Rock on!!

Probleema vain mitä laittaa päälle Time-lehden kansikuvaan.

"Ja JAUHOJA"...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅