Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 02.04.26 - klo:20:42
-
190 991 641 667 eoroa. :o :o :o :o
-
190 991 641 667 eoroa. :o :o :o :o
Taitaa mennä 200 miljardia rikki Orbon ja Burran johdolla.
Saivat Suomen aivan hyvässä kunnossa vaikka muuta väittävät.
2022 141 628 53,2 %
https://www.veronmaksajat.fi/tutkimus-ja-tilastot/suomen-verot-ja-menot/julkisyhteisojen-ja-valtion-velka/#8af6e72b
-
ääää, tuo ei ole mitään siihen verratuna mitä emppu näkee kepuna!! ;D ;D ;D ;D
-
ääää, tuo ei ole mitään siihen verratuna mitä emppu näkee kepuna!! ;D ;D ;D ;D
Se on jotain 35 tuhatta per nuppi, jos kaikki mamut otetaan mukhan.
Perussuomalainen porvari voi maksaa mamujen osuuden, kun on niin rikas. 😜😜😜😜
-
pitkoinneilla ei tuo ole etes paljon... yksiköitä.
-
https://www.verkkouutiset.fi/a/il-20-kansanedustajalla-tuore-merkinta-ulosotosta/#5f6eb7ed
Tulipa vastaan tollainen uutinen v2019. Olisikohan viisasta valita seuraavaan hallitukseen rahaministeri jostain muualta kuin persuista?Eipä demujen hopeatila myöskään mikään ihme ole.
-
äää, mut mistä löytyy tänä päivänä löytää semmosen joka ymmärtää rahataloutesta? eihän nuorillekaan tuo ole mitään selvää kauraa...
-
190 991 641 667 eoroa. :o :o :o :o
Jauho hallituksen tekosila on pitkät jälet... :o