Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 02.04.26 - klo:14:26
-
Nasa laukaisi raketin kohti kuuta. Matkustavaisina oli lehtitietojen valossa yksi tummaihoinen astronautti, yksi nainen, yksi kanadalainen ja yksi normaali astronautti eli amerikkalainen valkoihoinen setämies. Suurinta kohua aiheuttanee se, ettei astronauttien joukossa ole julkihomoa, vaikka heitä lähetettiin matkalle peräti 4 henkeä
Kuureissu kestää 10 päivää, joten tietysti on mahdollista, että joku miehistä tulee ulos kaapista. Onkohan rakettiin rakennettu sopivan kokoista kaappia?
https://tekniikanmaailma.fi/nyt-se-tapahtui-ihminen-on-matkalla-takaisin-kuun-luo/
-
Siitä voi tulla melkoinen tähdenlento....
-
Tarinan mukaan miehistöön kyllä haluttiin sellainen stereotypia-homo, sellainen nami-nami ketkuttelija. Miehistön pätevyysvaatimukset olivat kuitenkin liikaa ja alkuhaastattelujen jälkeen koko ajatuksesta haluttiin luopua. Kun heiltä kysyttiin yksinkertaisillekin homoille tarkoitettu vasemmistohumanistinen kysymys "Mitä odotat kuulennolta", jokaisen suurena toiveena oli tavata itse kuu-ukko. Vaikka he kuulivat, että kuuhun ei laskeudutakaan, jotkut ottivat syrjintä- ja yhdenvertaisuuskortin esille, koska itse reissu kuulosti hauskalta. Kaikki kuitenkin luopuivat vaatimuksistaan, koska kymmentä matkalaukkua ei vaan saanut mahtumaan mihinkään.
-
Tarinan mukaan miehistöön kyllä haluttiin sellainen stereotypia-homo, sellainen nami-nami ketkuttelija. Miehistön pätevyysvaatimukset olivat kuitenkin liikaa ja alkuhaastattelujen jälkeen koko ajatuksesta haluttiin luopua. Kun heiltä kysyttiin yksinkertaisillekin homoille tarkoitettu vasemmistohumanistinen kysymys "Mitä odotat kuulennolta", jokaisen suurena toiveena oli tavata itse kuu-ukko. Vaikka he kuulivat, että kuuhun ei laskeudutakaan, jotkut ottivat syrjintä- ja yhdenvertaisuuskortin esille, koska itse reissu kuulosti hauskalta. Kaikki kuitenkin luopuivat vaatimuksistaan, koska kymmentä matkalaukkua ei vaan saanut mahtumaan mihinkään.
maga-lippistä pitävät käännytttiin jo haastatteluhuoneen ovelta tuumaten että nyt on hommat sen verran rakettitiedettä että teitä ei nyt tarvita :D :D :D :D
-
Saamieni tiedustelutietojen mukaan seppputeus toivo, että mukana olis caruna... ;) :D ;D ::)
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011917735.html
Viimeinen lause kuvaa agroa.
Jos tesantti malttaa lukea
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
Vasenta laitaa eli kokoomusta.
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
Niin, tästäkään tyypistä ei voi sanoa onko kommunisti vai kapitalisti.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011890865.html
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
Niin, tästäkään tyypistä ei voi sanoa onko kommunisti vai kapitalisti.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011890865.html
Miksi et voi sanua? Estääkö joku sanumasta, etkö halua kertoa vai etkö tiedä? Ei ollut hesarista apua, kokonainen artikkeli siankasvattajasta eikä mitään selvinnyt. Huono lehti. 🎅🎅😄
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
Niin, tästäkään tyypistä ei voi sanoa onko kommunisti vai kapitalisti.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011890865.html
Miksi et voi sanua? Estääkö joku sanumasta, etkö halua kertoa vai etkö tiedä? Ei ollut hesarista apua, kokonainen artikkeli siankasvattajasta eikä mitään selvinnyt. Huono lehti. 🎅🎅😄
Et tätäkään huomannut.
" Vaikka Orbán on laitaoikeiston sankari, hänen aatteessaan haiskahtaa sosialismi. Monet Unkarin sosiaalieduista ovat sellaisia, joita perussuomalaiset leikkaisivat mutta vasemmistoliitto suosisi."
-
Laitaoikeisto on epäselvä termi, sillä oikeistossa on kaksi laitaa, vasen ja oikea laita. Kumpaa laitaa tarkoitetaan?
Niin, tästäkään tyypistä ei voi sanoa onko kommunisti vai kapitalisti.
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000011890865.html
Miksi et voi sanua? Estääkö joku sanumasta, etkö halua kertoa vai etkö tiedä? Ei ollut hesarista apua, kokonainen artikkeli siankasvattajasta eikä mitään selvinnyt. Huono lehti. 🎅🎅😄
Et tätäkään huomannut.
" Vaikka Orbán on laitaoikeiston sankari, hänen aatteessaan haiskahtaa sosialismi. Monet Unkarin sosiaalieduista ovat sellaisia, joita perussuomalaiset leikkaisivat mutta vasemmistoliitto suosisi."
"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana. ;D On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä. ;)"
-
Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä.
Nuoruudessa toimin (kesä)haastemiehenä. Eräässä kerrostalossa pimputin alaovella kelloa ja pääsin rappukäytävään. Kohteen ovella täysin alaston kurvigimma avasi oven selälleen ja kipitti takaisin sänkyynsä peiton suojiin. Menin perässä, koska pitihän papereihin saada nimi. Ei ollut lankku, vaan toista sitä toista laitaa. ;D
Kuulennosta. Kuka mukaan päässeistä sai paikan positiivisen syrjinnän perusteella ? Entä jäikö vammainen pois ja mistä syystä ?
-
Kaikki 60- ja 70-luvun silloisen Apollo-ohjelman astronautit olivat yhdysvaltalaisia valkoihoisia setiä. Toisin on nyt. :D
-
Jos tesantti malttaa lukea
Voi poju, sehän on pännätty jo vuona -12. Liekkö enhän hengisä... 🎅