Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kaikki - 02.04.26 - klo:12:18
-
Oikeastaan se jo tuli . Sopivasti päästäiseksi .
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011920064.html
Kaikki odottaa innolla ristiin naulausta .
-
Eikös Ismo Alanko laulanut aikoinaan aiheesta....