Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kaikki - 02.04.26 - klo:12:18

Otsikko: Jeesus tulee pian
Kirjoitti: Kaikki - 02.04.26 - klo:12:18
Oikeastaan se jo tuli .  Sopivasti päästäiseksi .

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011920064.html

Kaikki odottaa innolla ristiin naulausta .
Otsikko: Vs: Jeesus tulee pian
Kirjoitti: JiiPee42 - 02.04.26 - klo:15:19
Eikös Ismo Alanko laulanut aikoinaan aiheesta....