Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 01.04.26 - klo:12:26

Otsikko: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: icefarmer - 01.04.26 - klo:12:26
asteikolla yhdestä kymmeneen  :-\ :-\ :-\ :-\

kokoomuslainen kaveri rimpautti kertoi järkytyksen asteen olevan 20.  syyt sähkömarkkinoiden täydellinen kokonaiskuvattomuus datakeskuksineen ja tuulivoimaloinbeen, turpeen polton alas-ajo  ja mikä yllättävintä aivan täysi kädettömyys nestemäisten  polttoaineiden kanssa vaikka euron bensan  takuumiehet on hallituksessa toisen pää-hallituspuolueen roolissa :o :o :o :o

kova oli huoli kokoomuksen kannatuksesta erityisesyi viljelijäväestön joukossa,  tuskimpa kuulemma tohtii lukea seoraavaa kannatusgalluppia :o :o :o :o
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eemeli - 01.04.26 - klo:13:19
Et taida vieläkään ymmärtää, edellinen hallitus jolla rahaa on, käytti nekin rahat.
Vain talouden tilasta ymmärtämätön vasemmistokepu ulvoo, miksi hallitus ei tee mitään.
Onhan meillä turve millä vähentää polttoöljyn kulutusta.
Huuto naurua.

Mutta missä on lonkerokaikkonen.
Kykkii puskissa.
Mutta sitähän se kepuloinen johtajuus on.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: icefarmer - 01.04.26 - klo:13:26
Et taida vieläkään ymmärtää, edellinen hallitus jolla rahaa on, käytti nekin rahat.
Vain talouden tilasta ymmärtämätön vasemmistokepu ulvoo, miksi hallitus ei tee mitään.
Onhan meillä turve millä vähentää polttoöljyn kulutusta.
Huuto naurua.

Mutta missä on lonkerokaikkonen.
Kykkii puskissa.
Mutta sitähän se kepuloinen johtajuus on.
käsittääkseni orpon pitäesi johtaa :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Syyllinen - 01.04.26 - klo:13:35
Eemeli tarkoittaa, että Kaikkonen on oppositiossakin tärkeämpi ja vaikutusvaltaisempi kuin Orpo pääministerin virassa.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: iiro v - 01.04.26 - klo:13:48
Kauppalehdessä: 50 suurinta tuulihuiskufirmaa suomessa vuonna-24  0,5miljardin liikevaihdolla 244milj tappiota. Mitenhän aurinkosähkö?
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 01.04.26 - klo:13:52
asteikolla yhdestä kymmeneen  :-\ :-\ :-\ :-\

kokoomuslainen kaveri rimpautti kertoi ...

Totta kuin Paskajärven kaunis Charlotta...


🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:15:44
Kauppalehdessä: 50 suurinta tuulihuiskufirmaa suomessa vuonna-24  0,5miljardin liikevaihdolla 244milj tappiota. Mitenhän aurinkosähkö?

Tämän hetken tilanne
Yhteistuotanto kaukolämpö 92MW
Aurinkosähkö 550MW.
Otsikko: kuinka järkyttyneitä olette hallituksien kyvyttömyydestä... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 01.04.26 - klo:17:52
No soli aika paha se Uniperi txt-viestilä "hoijettuna"...     :o
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eemeli - 01.04.26 - klo:18:21
Kuten olemme havainneet, ei lonkerokaikkosesta ole johtajaksi, ei edes oppositiojohtajaksi.
Osaa toki haukkua hallitusta kepun omista virheistä, mutta kun pitäisikin olla oppositiojohtaja, siihen ei olekkaan.
Kovin on halunnut esiintyä maanpuolustusasioissa, mutta kun nyt on tosi kyseessä, ollaan hiljaa.
Ostihan toki sutta ja sekundaa ameriikasta.
Kaiketi ameriikkalaisilla on off-nappi.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Syyllinen - 01.04.26 - klo:19:50
Kovin on halunnut esiintyä maanpuolustusasioissa, mutta kun nyt on tosi kyseessä, ollaan hiljaa.
Ostihan toki sutta ja sekundaa ameriikasta.
Kaiketi ameriikkalaisilla on off-nappi.
Mitä "sutta ja sekundaa" Kaikkonen osti Amerikasta ja mitä olisi pitänyt sen sijaan ostaa? Orpo kehui ja ylisti Kaikkosen asekauppoja.

Voisitko Eemeli vihdoinkin vastata?
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Syyllinen - 01.04.26 - klo:19:53
Seuraappa aikaasi.
Kehuin kyllä kaikkosta jo hävittäjähankinnan yhteydessä.

Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Oksa - 01.04.26 - klo:20:21
eilen illalla oli alfa -kanavalla pete soinin jututeltavana,   en tiijä milloin nauhotettu.   mutta pete vaan myhäili kuin savonukko kuin on hyä virka hällä... maa nyt menöö ihan kuin haluaa,   mitä se peteä kismittäis..   hyää palkkaa saabi ja olla kuin vaan.    ja ohan tuo emppu kyllä hauska.   pitäskö kaikkosen hoitaa suomen asiat kun ei etes ole hallituksessa??   nooo, eihä kokoomus viime hallituksenkaan aikaan hoitannu opposition hommia...  uotteli vaan et onko nisua kohveella!
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: icefarmer - 01.04.26 - klo:21:00
eilen illalla oli alfa -kanavalla pete soinin jututeltavana,   en tiijä milloin nauhotettu.   mutta pete vaan myhäili kuin savonukko kuin on hyä virka hällä... maa nyt menöö ihan kuin haluaa,   mitä se peteä kismittäis..   hyää palkkaa saabi ja olla kuin vaan.    ja ohan tuo emppu kyllä hauska.   pitäskö kaikkosen hoitaa suomen asiat kun ei etes ole hallituksessa??   nooo, eihä kokoomus viime hallituksenkaan aikaan hoitannu opposition hommia...  uotteli vaan et onko nisua kohveella!
meinaakko että kokoomus psainaa päätä pensaaseen ja sanoo  phääääh :o :o :o :o

valtionvelasta kyllä ollaan aika hiljaa :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 02.04.26 - klo:08:29
Kuin moni älys tankata säiliöt täyteen?
😃
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Oksa - 02.04.26 - klo:08:56
ja ottaa jopa kanisteriinkin varalle...   kyllä!
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eemeli - 02.04.26 - klo:08:57
EIhän meillä mitään hätää, aumat pullollaan kotimaista turve-energiaa, ei tarvi ulkomailta ostella öljyä niin paljoa.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Oksa - 02.04.26 - klo:08:59
ainaki miun tojossa ei moinen pala.   en tiijä millasella turvetiiselillä emppu ajelee..    ja kuin se onnistuu kun kai jo sanoi että turve njet?
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: pice - 02.04.26 - klo:10:23
Mikä on hallituksen energiapolitiikka. Google antoi vastaukseksi tällaisen  https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/energia-ja-ilmastostrategia-vauhdittaa-puhdasta-siirtymaa-ja-paastojen-vahentamista
Onko jotain muuta tämän lisäksi? Esimerkiksi sähköä ei tuossa mainittu lainkaan.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Syyllinen - 02.04.26 - klo:10:42
Kokoomus ja Mykkänen räksytti jo vuonna 2019, että turpeesta on päästävä eroon.

https://www.kokoomus.fi/kai-mykkanen-turpeen-veroetu-on-poistettava/
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Kaikki - 02.04.26 - klo:12:13
Taitaa tämän hallitusken syliin kaatua tuuli voimakin .
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mattilehtinen/tuulivoima-suomessakin-rajusti-tappiollista/

Ja purku vastuu kaatuu kuntien ( lue kuntalaisten ) maksettavaksi .Siinähän Kaikki Eemelit sitten makselee tämän hallituksen kupruja .
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/7689640a-fbf1-4cf3-b415-f69d5b5bd4dd

Ja mistä sen jäkeen tlee meidän sähky kun kuntien ahneuksissaan haluamat dada voimalat imee loput ?

Eikö tämä nyt ole juurikin sellaista hölmöläisten maton jatkamista mistä Eemeli on pauhannut .Leikataan toisesta päästä ja ommellaan se sama pala toiseen päähän  :D
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 02.04.26 - klo:12:36
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bac9f976-cb50-4b61-b7de-795c4d811668

Vuonna 1944 elintarvikeapu Saksasta Suomeen oli kriittisen tärkeää jatkosodan loppuvaiheessa, erityisesti kesän 1944 suurhyökkäyksen aikana, jolloin Suomen huoltovarmuus oli uhattuna.Sopimus ja sitoumukset: Presidentti Risto Ryti antoi kesäkuussa 1944 Ribbentropille sitoumuksen jatkaa sotaa, ja vastineeksi Saksa lupasi auttaa Suomea kaikilla mahdollisilla tavoilla, mikä sisälsi elintarvikkeiden lisäksi merkittävän aseavun.Apua suhteessa tilanteeseen: Saksan apu oli elintärkeää, sillä Suomen oma elintarviketuotanto oli laskenut ja rintamatilanne oli vaikea.Tukholman komitea: Samaan aikaan Suomessa oppositiopiirit pohtivat yhteydenottoja Tukholmaan Saksan sitomasta politiikasta irtautumiseksi, osittain peläten elintarvikeavun ja muiden toimitusten katkeamista.Saksan apu, mukaan lukien elintarvikkeet, oli keskeinen osa Ryti-Ribbentrop-sopimusta, jolla pyrittiin estämään Suomen joutuminen Neuvostoliiton miehittämäksi kesällä 1944.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: Eemeli - 02.04.26 - klo:14:13
Kaikki tuntuu vaativan, kepu etunenässä, jotta jonkun muun pitää maksaa, mieluummin valtio.
Otsikko: Vs: kuinka järkyttyneitä olette hallituksen kyvyttömyydest hoitaa energiapolitiikkaa
Kirjoitti: JiiPee42 - 02.04.26 - klo:15:14
Kaikki tuntuu vaativan, kepu etunenässä, jotta jonkun muun pitää maksaa, mieluummin valtio.

Ei se oo tyhmä joka pyytää ....vaan se joka maksaa...btw. jokos ne maaseudun juhlat loppuivat.....