Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 01.04.26 - klo:12:26
-
asteikolla yhdestä kymmeneen :-\ :-\ :-\ :-\
kokoomuslainen kaveri rimpautti kertoi järkytyksen asteen olevan 20. syyt sähkömarkkinoiden täydellinen kokonaiskuvattomuus datakeskuksineen ja tuulivoimaloinbeen, turpeen polton alas-ajo ja mikä yllättävintä aivan täysi kädettömyys nestemäisten polttoaineiden kanssa vaikka euron bensan takuumiehet on hallituksessa toisen pää-hallituspuolueen roolissa :o :o :o :o
kova oli huoli kokoomuksen kannatuksesta erityisesyi viljelijäväestön joukossa, tuskimpa kuulemma tohtii lukea seoraavaa kannatusgalluppia :o :o :o :o
-
Et taida vieläkään ymmärtää, edellinen hallitus jolla rahaa on, käytti nekin rahat.
Vain talouden tilasta ymmärtämätön vasemmistokepu ulvoo, miksi hallitus ei tee mitään.
Onhan meillä turve millä vähentää polttoöljyn kulutusta.
Huuto naurua.
Mutta missä on lonkerokaikkonen.
Kykkii puskissa.
Mutta sitähän se kepuloinen johtajuus on.
-
Et taida vieläkään ymmärtää, edellinen hallitus jolla rahaa on, käytti nekin rahat.
Vain talouden tilasta ymmärtämätön vasemmistokepu ulvoo, miksi hallitus ei tee mitään.
Onhan meillä turve millä vähentää polttoöljyn kulutusta.
Huuto naurua.
Mutta missä on lonkerokaikkonen.
Kykkii puskissa.
Mutta sitähän se kepuloinen johtajuus on.
käsittääkseni orpon pitäesi johtaa :-\ :-\ :-\ :-\
-
Eemeli tarkoittaa, että Kaikkonen on oppositiossakin tärkeämpi ja vaikutusvaltaisempi kuin Orpo pääministerin virassa.
-
Kauppalehdessä: 50 suurinta tuulihuiskufirmaa suomessa vuonna-24 0,5miljardin liikevaihdolla 244milj tappiota. Mitenhän aurinkosähkö?
-
asteikolla yhdestä kymmeneen :-\ :-\ :-\ :-\
kokoomuslainen kaveri rimpautti kertoi ...
Totta kuin Paskajärven kaunis Charlotta...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-
Kauppalehdessä: 50 suurinta tuulihuiskufirmaa suomessa vuonna-24 0,5miljardin liikevaihdolla 244milj tappiota. Mitenhän aurinkosähkö?
Tämän hetken tilanne
Yhteistuotanto kaukolämpö 92MW
Aurinkosähkö 550MW.
-
No soli aika paha se Uniperi txt-viestilä "hoijettuna"... :o
-
Kuten olemme havainneet, ei lonkerokaikkosesta ole johtajaksi, ei edes oppositiojohtajaksi.
Osaa toki haukkua hallitusta kepun omista virheistä, mutta kun pitäisikin olla oppositiojohtaja, siihen ei olekkaan.
Kovin on halunnut esiintyä maanpuolustusasioissa, mutta kun nyt on tosi kyseessä, ollaan hiljaa.
Ostihan toki sutta ja sekundaa ameriikasta.
Kaiketi ameriikkalaisilla on off-nappi.
-
Kovin on halunnut esiintyä maanpuolustusasioissa, mutta kun nyt on tosi kyseessä, ollaan hiljaa.
Ostihan toki sutta ja sekundaa ameriikasta.
Kaiketi ameriikkalaisilla on off-nappi.
Mitä "sutta ja sekundaa" Kaikkonen osti Amerikasta ja mitä olisi pitänyt sen sijaan ostaa? Orpo kehui ja ylisti Kaikkosen asekauppoja.
Voisitko Eemeli vihdoinkin vastata?
-
Seuraappa aikaasi.
Kehuin kyllä kaikkosta jo hävittäjähankinnan yhteydessä.
-
eilen illalla oli alfa -kanavalla pete soinin jututeltavana, en tiijä milloin nauhotettu. mutta pete vaan myhäili kuin savonukko kuin on hyä virka hällä... maa nyt menöö ihan kuin haluaa, mitä se peteä kismittäis.. hyää palkkaa saabi ja olla kuin vaan. ja ohan tuo emppu kyllä hauska. pitäskö kaikkosen hoitaa suomen asiat kun ei etes ole hallituksessa?? nooo, eihä kokoomus viime hallituksenkaan aikaan hoitannu opposition hommia... uotteli vaan et onko nisua kohveella!
-
eilen illalla oli alfa -kanavalla pete soinin jututeltavana, en tiijä milloin nauhotettu. mutta pete vaan myhäili kuin savonukko kuin on hyä virka hällä... maa nyt menöö ihan kuin haluaa, mitä se peteä kismittäis.. hyää palkkaa saabi ja olla kuin vaan. ja ohan tuo emppu kyllä hauska. pitäskö kaikkosen hoitaa suomen asiat kun ei etes ole hallituksessa?? nooo, eihä kokoomus viime hallituksenkaan aikaan hoitannu opposition hommia... uotteli vaan et onko nisua kohveella!
meinaakko että kokoomus psainaa päätä pensaaseen ja sanoo phääääh :o :o :o :o
valtionvelasta kyllä ollaan aika hiljaa :-\ :-\ :-\ :-\
-
Kuin moni älys tankata säiliöt täyteen?
😃
-
ja ottaa jopa kanisteriinkin varalle... kyllä!
-
EIhän meillä mitään hätää, aumat pullollaan kotimaista turve-energiaa, ei tarvi ulkomailta ostella öljyä niin paljoa.
-
ainaki miun tojossa ei moinen pala. en tiijä millasella turvetiiselillä emppu ajelee.. ja kuin se onnistuu kun kai jo sanoi että turve njet?
-
Mikä on hallituksen energiapolitiikka. Google antoi vastaukseksi tällaisen https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/energia-ja-ilmastostrategia-vauhdittaa-puhdasta-siirtymaa-ja-paastojen-vahentamista
Onko jotain muuta tämän lisäksi? Esimerkiksi sähköä ei tuossa mainittu lainkaan.
-
Kokoomus ja Mykkänen räksytti jo vuonna 2019, että turpeesta on päästävä eroon.
https://www.kokoomus.fi/kai-mykkanen-turpeen-veroetu-on-poistettava/
-
Taitaa tämän hallitusken syliin kaatua tuuli voimakin .
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mattilehtinen/tuulivoima-suomessakin-rajusti-tappiollista/
Ja purku vastuu kaatuu kuntien ( lue kuntalaisten ) maksettavaksi .Siinähän Kaikki Eemelit sitten makselee tämän hallituksen kupruja .
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/7689640a-fbf1-4cf3-b415-f69d5b5bd4dd
Ja mistä sen jäkeen tlee meidän sähky kun kuntien ahneuksissaan haluamat dada voimalat imee loput ?
Eikö tämä nyt ole juurikin sellaista hölmöläisten maton jatkamista mistä Eemeli on pauhannut .Leikataan toisesta päästä ja ommellaan se sama pala toiseen päähän :D
-
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bac9f976-cb50-4b61-b7de-795c4d811668
Vuonna 1944 elintarvikeapu Saksasta Suomeen oli kriittisen tärkeää jatkosodan loppuvaiheessa, erityisesti kesän 1944 suurhyökkäyksen aikana, jolloin Suomen huoltovarmuus oli uhattuna.Sopimus ja sitoumukset: Presidentti Risto Ryti antoi kesäkuussa 1944 Ribbentropille sitoumuksen jatkaa sotaa, ja vastineeksi Saksa lupasi auttaa Suomea kaikilla mahdollisilla tavoilla, mikä sisälsi elintarvikkeiden lisäksi merkittävän aseavun.Apua suhteessa tilanteeseen: Saksan apu oli elintärkeää, sillä Suomen oma elintarviketuotanto oli laskenut ja rintamatilanne oli vaikea.Tukholman komitea: Samaan aikaan Suomessa oppositiopiirit pohtivat yhteydenottoja Tukholmaan Saksan sitomasta politiikasta irtautumiseksi, osittain peläten elintarvikeavun ja muiden toimitusten katkeamista.Saksan apu, mukaan lukien elintarvikkeet, oli keskeinen osa Ryti-Ribbentrop-sopimusta, jolla pyrittiin estämään Suomen joutuminen Neuvostoliiton miehittämäksi kesällä 1944.
-
Kaikki tuntuu vaativan, kepu etunenässä, jotta jonkun muun pitää maksaa, mieluummin valtio.
-
Kaikki tuntuu vaativan, kepu etunenässä, jotta jonkun muun pitää maksaa, mieluummin valtio.
Ei se oo tyhmä joka pyytää ....vaan se joka maksaa...btw. jokos ne maaseudun juhlat loppuivat.....