Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: totuuden torvi - 31.03.26 - klo:20:54

Otsikko: Sopeutukset.
Kirjoitti: totuuden torvi - 31.03.26 - klo:20:54
Tänään Hesarissa   kansanedustaja  Lohi kertoi  että leikkauksia on tehtävä   joka sektorille.  Kaikkien osallistuttava.
Piti tärkeänä että niitä tehdään myös maatalouteen.
 Kyllä  maaseudulla menee lusikat jakoon lähiaikoina.
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 31.03.26 - klo:21:17
Tänään Hesarissa   kansanedustaja  Lohi kertoi  että leikkauksia on tehtävä   joka sektorille.  Kaikkien osallistuttava.
Piti tärkeänä että niitä tehdään myös maatalouteen.
 Kyllä  maaseudulla menee lusikat jakoon lähiaikoina.

Katselin noita kiinteistövälitys firmojen ilmoituksia. Ehkä siellä sitten tulee realismia pellon hintaan.
Kuten on tullut asuntojen hintaan periferiassa.
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: seegeri - 31.03.26 - klo:21:39
Ei tämä ennen lopu kun on kaupoista ruoka loppu.
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eemeli - 01.04.26 - klo:07:20
Sitten tuodaan ulkomailta.
AInakin niin luullaan.
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:11:14
Ei tämä ennen lopu kun on kaupoista ruoka loppu.

   Otin jo pernat itämään. Verkot kohta järveen. Kahvi ja kalja jos loppuu, niin sit on piru merrassa.
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:11:23
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 01.04.26 - klo:13:56
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Seppo osaa jopa copy/pasteta

👍👍👍🤣🤣🤣
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:15:35
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Seppo osaa jopa copy/pasteta

👍👍👍🤣🤣🤣

Menikö kieliopin mukhan. 😛😛😛
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 01.04.26 - klo:16:02
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Seppo osaa jopa copy/pasteta

👍👍👍🤣🤣🤣

Menikö kieliopin mukhan. 😛😛😛

Lause, joka alkaa kysymyssanalla
" menikö" pitää päättyä kysymysmerkki on eikä pisteeseen.
😎😎😎
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:16:32
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Seppo osaa jopa copy/pasteta

👍👍👍🤣🤣🤣

Menikö kieliopin mukhan. 😛😛😛

Lause, joka alkaa kysymyssanalla
" menikö" pitää päättyä kysymysmerkki on eikä pisteeseen.
😎😎😎

Kannattaa kysyä. 😛😛😛
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 01.04.26 - klo:16:41
Munakunta (vuoteen 1978 Vientikunta Muna) on suomalaisten kananmunantuottajien osuuskunta, joka harjoitti munien tukku-, vähittäis- ja vientikauppaa. Nyt se on osa yhteispohjoismaista DAVA Foodsia. Kananmunien tuotemerkkinä on Kultamuna.

Seppo osaa jopa copy/pasteta

👍👍👍🤣🤣🤣

Menikö kieliopin mukhan. 😛😛😛

Lause, joka alkaa kysymyssanalla
" menikö" pitää päättyä kysymysmerkki on eikä pisteeseen.
😎😎😎

Kannattaa kysyä. 😛😛😛

Kelpaa kysyä saako aurata tien auki ryssän datsalle.

😎😎😎
Otsikko: Soppeutukset.
Kirjoitti: Antidesantti - 01.04.26 - klo:17:59
realismia hintaan.
Kuten on tullut asuntojen hintaan periferiassa.

Onkoos Caljan Järven torpan hinta jo rommannu,,,,,,?    🎅
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Oksa - 01.04.26 - klo:20:29
juuu,   mut mitä välii kun ei myynnissä.   mut kiva kun joku uus läävä vaatii jopa 75 kaorjauskohetta kun ei jotkut osaa tehä työtä..   mutta hyä on jopa maataloutelta ottaa kun ei agco meinaa saaha valtuja myytyä suomeen.  pitää ulos net viijä et saabi hinnat pois..   ja saahaan taas muutama sata tai tuhatta työtöntä jouten olemaan.   sillähän tää velkalaiva saahaan pystyyn...
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:20:50
juuu,   mut mitä välii kun ei myynnissä.   mut kiva kun joku uus läävä vaatii jopa 75 kaorjauskohetta kun ei jotkut osaa tehä työtä..   mutta hyä on jopa maataloutelta ottaa kun ei agco meinaa saaha valtuja myytyä suomeen.  pitää ulos net viijä et saabi hinnat pois..   ja saahaan taas muutama sata tai tuhatta työtöntä jouten olemaan.   sillähän tää velkalaiva saahaan pystyyn...

Siinä se nähdään, kun navetoiden, sikaloiden, aiv siilojen, lietesäiliöiden tekijä rupeaa asuntoja tekemään. Suttahan sekundaa siitä tulee. 😛😛😛😜😜😜😜
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 01.04.26 - klo:21:08
juuu,   mut mitä välii kun ei myynnissä.   mut kiva kun joku uus läävä vaatii jopa 75 kaorjauskohetta kun ei jotkut osaa tehä työtä..   mutta hyä on jopa maataloutelta ottaa kun ei agco meinaa saaha valtuja myytyä suomeen.  pitää ulos net viijä et saabi hinnat pois..   ja saahaan taas muutama sata tai tuhatta työtöntä jouten olemaan.   sillähän tää velkalaiva saahaan pystyyn...

Siinä se nähdään, kun navetoiden, sikaloiden, aiv siilojen, lietesäiliöiden tekijä rupeaa asuntoja tekemään. Suttahan sekundaa siitä tulee. 😛😛😛😜😜😜😜

Kukas se teki kattoja ryssille runkunaulain paukkuen?

😎😎😎
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 01.04.26 - klo:21:28
juuu,   mut mitä välii kun ei myynnissä.   mut kiva kun joku uus läävä vaatii jopa 75 kaorjauskohetta kun ei jotkut osaa tehä työtä..   mutta hyä on jopa maataloutelta ottaa kun ei agco meinaa saaha valtuja myytyä suomeen.  pitää ulos net viijä et saabi hinnat pois..   ja saahaan taas muutama sata tai tuhatta työtöntä jouten olemaan.   sillähän tää velkalaiva saahaan pystyyn...

Siinä se nähdään, kun navetoiden, sikaloiden, aiv siilojen, lietesäiliöiden tekijä rupeaa asuntoja tekemään. Suttahan sekundaa siitä tulee. 😛😛😛😜😜😜😜

Kukas se teki kattoja ryssille runkunaulain paukkuen?

😎😎😎

Niinpä. Oli tää persujen kansaedustaja.  😛😛😛
Otsikko: Vs: Sopeutukset.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 02.04.26 - klo:10:20
juuu,   mut mitä välii kun ei myynnissä.   mut kiva kun joku uus läävä vaatii jopa 75 kaorjauskohetta kun ei jotkut osaa tehä työtä..   mutta hyä on jopa maataloutelta ottaa kun ei agco meinaa saaha valtuja myytyä suomeen.  pitää ulos net viijä et saabi hinnat pois..   ja saahaan taas muutama sata tai tuhatta työtöntä jouten olemaan.   sillähän tää velkalaiva saahaan pystyyn...

Siinä se nähdään, kun navetoiden, sikaloiden, aiv siilojen, lietesäiliöiden tekijä rupeaa asuntoja tekemään. Suttahan sekundaa siitä tulee. 😛😛😛😜😜😜😜

Kukas se teki kattoja ryssille runkunaulain paukkuen?

😎😎😎

Niinpä. Oli tää persujen kansaedustaja.  😛😛😛

Seppo Siitariko? Siider-Seppo...

😎😎😎