Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 25.03.26 - klo:06:39

Otsikko: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eemeli - 25.03.26 - klo:06:39
Olivat sitä mieltä, ettei nyt ensimmäiseksi pidä vaatia yhteiskunnan tukea polttonesteisiin, kun kerran talous on kuralla.
Kuluttaja voi melko paljon itse vaikuttaa kuutuskäyttäytymiseensä.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: JiiPee42 - 25.03.26 - klo:06:57
Olivat sitä mieltä, ettei nyt ensimmäiseksi pidä vaatia yhteiskunnan tukea polttonesteisiin, kun kerran talous on kuralla.
Kuluttaja voi melko paljon itse vaikuttaa kuutuskäyttäytymiseensä.


Eemeli tarkoittaa että johtaja Orpo on tekemässä suuren virheen....
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Oksa - 25.03.26 - klo:09:18
eihän tuo mitään...  katellaan nyt ensin pari kuukautta..  jos vaikka menee ohi.     mutta iha totella;   onko kaikki ajo ihan tarpeellistakaan?    kaupassakaan tartte joka päivä käytä mutta töissä sentäs.   mutta entäs kimppakyyti?     on se messevää ajella satojen  kanssa samaan suuntaan yksin isolla sitimaasturilla,       eikös se ollu aikasemman kriisin aikaan että muutama kyytiin ja sai jopa verohelpotusta?   
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eemeli - 25.03.26 - klo:10:54
vasemmistokepu tottunut, jotta muilla vastuu, muut maksaa.
Seurava hallitusvasta leikkaakin.
Kauanko meillä on varaa kustantaa ranskalaisten voi, huoltovarmuudella sitä ei voi perustella.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: icefarmer - 25.03.26 - klo:11:08
vasemmistokepu tottunut, jotta muilla vastuu, muut maksaa.
Seurava hallitusvasta leikkaakin.
Kauanko meillä on varaa kustantaa ranskalaisten voi, huoltovarmuudella sitä ei voi perustella.
entäpä viljan rahti :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eemeli - 25.03.26 - klo:11:14
No mitä luulet.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.03.26 - klo:11:44
vasemmistokepu tottunut, jotta muilla vastuu, muut maksaa.
Seurava hallitusvasta leikkaakin.
Kauanko meillä on varaa kustantaa ranskalaisten voi, huoltovarmuudella sitä ei voi perustella.

   Sanna Marinin hallituksessa oli liikaa näitä oman edun tavoittelijoita.
Kepu RKP. 
   Varman pomo Murto on oikeilla jäljillä. Tämä tukiaisten jakaminen lähtee heti lapasesta jos, yhdelle annetaan. Kohta MTK Kepu mankuu myös.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.03.26 - klo:12:00
Pitää vielä lisätä. Tämä Sanna Marinin hallituksen ongelma oli maskikauppiaat.
https://yle.fi/a/74-20217218
Sarmanto  ja Ano Turtiainen pahimmat. Ano sai tukea, mutta yhtään maski ei myynyt.

Lintilä oli rahan jakajana " päissään"😛😛😛🤔
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 25.03.26 - klo:18:33
Pitää vielä lisätä. Tämä Sanna Marinin hallituksen ongelma oli maskikauppiaat.
https://yle.fi/a/74-20217218
Sarmanto  ja Ano Turtiainen pahimmat. Ano sai tukea, mutta yhtään maski ei myynyt.

Lintilä oli rahan jakajana " päissään"😛😛😛🤔

Marin pääministerinä pakotti muita ministerejä jakamaan holtittomasti rahaa joka puolelle.

 Kassatytön matematiikalla.

🤣🤣🤣
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eemeli - 25.03.26 - klo:20:11
Taas tuota vasemmistokepun höpötystä.
kepu olisi voinut lähteä hallituksesta koska vaan, mutta se vallankiima sumentaa.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Syyllinen - 25.03.26 - klo:20:28
Taas tuota vasemmistokepun höpötystä.
kepu olisi voinut lähteä hallituksesta koska vaan, mutta se vallankiima sumentaa.
No nyt kepulla ei ole vallankiimaa, kun se ei ole hallituksessa. Sekös sinua itkettää.

(https://c.tenor.com/X_JdMYHqxkYAAAAd/tenor.gif)
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.03.26 - klo:20:33
Pitää vielä lisätä. Tämä Sanna Marinin hallituksen ongelma oli maskikauppiaat.
https://yle.fi/a/74-20217218
Sarmanto  ja Ano Turtiainen pahimmat. Ano sai tukea, mutta yhtään maski ei myynyt.

Lintilä oli rahan jakajana " päissään"😛😛😛🤔

Marin pääministerinä pakotti muita ministerejä jakamaan holtittomasti rahaa joka puolelle.

 Kassatytön matematiikalla.

🤣🤣🤣

Saarikko oli lähössä hallituksesta ja taas jaettiin rahaa. Mutta ei niin paljon kuin tämä äärioikeistohallitus.
Ja nyt pitäs antaa rahhaa vanhoille bensavolvoille.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 25.03.26 - klo:21:10
Pitää vielä lisätä. Tämä Sanna Marinin hallituksen ongelma oli maskikauppiaat.
https://yle.fi/a/74-20217218
Sarmanto  ja Ano Turtiainen pahimmat. Ano sai tukea, mutta yhtään maski ei myynyt.

Lintilä oli rahan jakajana " päissään"😛😛😛🤔

Marin pääministerinä pakotti muita ministerejä jakamaan holtittomasti rahaa joka puolelle.

 Kassatytön matematiikalla.

🤣🤣🤣

Saarikko oli lähössä hallituksesta ja taas jaettiin rahaa. Mutta ei niin paljon kuin tämä äärioikeistohallitus.
Ja nyt pitäs antaa rahhaa vanhoille bensavolvoille.

Seppo haluaisi rahaa venäläisille. Siksi Seppo äänesti EU- vaaleissa kommunisti Li Anderssonia

😎😎😎
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.03.26 - klo:21:25
Pitää vielä lisätä. Tämä Sanna Marinin hallituksen ongelma oli maskikauppiaat.
https://yle.fi/a/74-20217218
Sarmanto  ja Ano Turtiainen pahimmat. Ano sai tukea, mutta yhtään maski ei myynyt.

Lintilä oli rahan jakajana " päissään"😛😛😛🤔

Marin pääministerinä pakotti muita ministerejä jakamaan holtittomasti rahaa joka puolelle.

 Kassatytön matematiikalla.

🤣🤣🤣

Saarikko oli lähössä hallituksesta ja taas jaettiin rahaa. Mutta ei niin paljon kuin tämä äärioikeistohallitus.
Ja nyt pitäs antaa rahhaa vanhoille bensavolvoille.

Natzipaska on piilohomo. Siksi äänesti homo Sebastian Tynkkystä eu vaaleissa.

😎😎😎

Tuu jo sieltä pajupuskista ulos.😃😝😝😝
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: seegeri - 25.03.26 - klo:21:27
Onko hä sun pellol?
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.03.26 - klo:21:29
Onko hä sun pellol?

Siel se on pohoojanmaal levähyspaikan pusikos.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Eemeli - 26.03.26 - klo:05:08
Taas tuota vasemmistokepun höpötystä.
kepu olisi voinut lähteä hallituksesta koska vaan, mutta se vallankiima sumentaa.
No nyt kepulla ei ole vallankiimaa, kun se ei ole hallituksessa. Sekös sinua itkettää.

(https://c.tenor.com/X_JdMYHqxkYAAAAd/tenor.gif)

No miksi muutoin kepu jäi pois hallitusneuvotteluista.
Vallankiiman takia.
Tiesi että seuraavalla hallituksella mahdoton siivoaminen särikön avokätisyyestä johtuen.
EIkä taida kiinnostaa seuraavakaan.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Syyllinen - 26.03.26 - klo:07:17
Taas tuota vasemmistokepun höpötystä.
kepu olisi voinut lähteä hallituksesta koska vaan, mutta se vallankiima sumentaa.
No nyt kepulla ei ole vallankiimaa, kun se ei ole hallituksessa. Sekös sinua itkettää.

(https://c.tenor.com/X_JdMYHqxkYAAAAd/tenor.gif)

No miksi muutoin kepu jäi pois hallitusneuvotteluista.
Vallankiiman takia.
Tiesi että seuraavalla hallituksella mahdoton siivoaminen särikön avokätisyyestä johtuen.
EIkä taida kiinnostaa seuraavakaan.
Juuri äsken kerroit, että kepu oli hallituksessa vallankiiman vuoksi. Nyt väität, että kepu ei ole hallituksessa vallankiiman vuoksi.

Jos et olisi noin pihalla, niin tietäisit että hallituspuolueella on enemmän valtaa kuin oppositiopuolueella.
Otsikko: Vs: Eilinen a-studio ja talousasiantuntijat
Kirjoitti: Oksa - 26.03.26 - klo:08:32
ja sen takia kiima-pete haluaa seuraavaankiin jotta voip ottaa taas reilusti velkaa ja laittaa jotain kivaa..    ja poistaa verotuloja valtiolta...   ja leikata maataloutelta..