Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 23.03.26 - klo:21:14

Otsikko: voi v...u tätä oikeistohallitusta
Kirjoitti: icefarmer - 23.03.26 - klo:21:14
dieseli kaks ja puol euroo, löpö kaks mitä tekee hallitus ja ek.  kinastelee persujen kanssa maahanmuutosta.  tokihan se mukavampi aehe kuin valtion velkaantuminen ja työpaekat, etenkin persuille. pääkanisteri itkee unettomuuttaan, mitenkähän luulee moottoreilla yrittävien nukkuvan, etenkin turveukkojen kun kokoomus on senkin luvaannut lopettaa  :o :o :o :o

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011897558.html
Otsikko: Vs: voi v...u tätä oikeistohallitusta
Kirjoitti: Eemeli - 24.03.26 - klo:05:59
ja jos nykyhallitus olisi jatkanut edellisen vihervasemmistohallituksen viherpipertämistä, olisi se vieläkin kalliimpaa.
Eihän kepuloisen muisti yllä edes vaalihuoneistosta ulos asti.
Otsikko: Vs: voi v...u tätä oikeistohallitusta
Kirjoitti: Oksa - 24.03.26 - klo:08:28
mutta kun ei jatkannu.   mitäväliiii?   mut miten nyt ei kokooomus etes pikkasen kannattajiaan huolehti??
Otsikko: Vs: voi v...u tätä oikeistohallitusta
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 24.03.26 - klo:09:13
Orbo ja Burra teki lähes 10 miljardin leikkaukset. Todellisuudessa niistä muodostui 3 miljardin säästöt.
  Tällä laskutoimituksella velkajarru työryhmän tavoitteet saavutetaan 25 miljardin leikkauksilla.