Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 23.03.26 - klo:10:41
-
luemmeko kritiikkiä hallitukselle jopa valtran toimitusjohtajan lausunnon rivien välistä, toinen mielenkiintoinen seikka on se että ensisijaisesti toimari on huolissaan viljatilojen kyvystä ostaa uusi valtra, kotieläintilat tulee vasta kakkosena ikäänkyuin sivujuontreena lauseessa. yhtyykö eemeli toimarin huoliin :-\ :-\ :-\ :-\
”Palvelemme asiakkaitamme esimerkiksi viljatiloilla sekä kotieläintiloilla. On selvää, että Iranissa käynnistynyt sota horjuttaa entisestään luottamusta talouden suureen kuvaan. On harmillista, että tilatasolla se jarruttaa suoraan investointipäätöksiä ja esimerkiksi konekannan uudistamista”, Lehikoinen pohtii.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3814cf24-c889-4e59-b004-e518f1ccf1a4
-
En jaksa linkittää mutta X.ssä Jani Mäkelä vattuilee kun vinkataan euron bensasta että onhan teillä rikkailla vara maksaa????? hittojako vingutte.
-
toinen mielenkiintoinen seikka on se että ensisijaisesti toimari on huolissaan viljatilojen kyvystä ostaa uusi valtra,
Kyllähän net konehinnat on karannu käsistä merkistä riippumatta. Liekkö remarien vai KaKo:n vika, tiijjähäntä... :o
-
toinen mielenkiintoinen seikka on se että ensisijaisesti toimari on huolissaan viljatilojen kyvystä ostaa uusi valtra,
Kyllähän net konehinnat on karannu käsistä merkistä riippumatta. Liekkö remarien vai KaKo:n vika, tiijjähäntä... :o
Kannattaisko persujen äänestää kepuva.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011887870.html
-
kepuloisen muisti ei riitä enää edellliseen hallitukseen, jossa kepu oli demarien vihervasemmisto-osasto ja nuoli vielä tikkarinkin.
-
kepuloisen muisti ei riitä enää edellliseen hallitukseen, jossa kepu oli demarien vihervasemmisto-osasto ja nuoli vielä tikkarinkin.
Oli Lintilä jakamassa euroja. Ei tosin niin paljon kuin tämä hallitus.
Petterin hallitus tulee velkaantumaan enemmän kuin Rinne/Marinin hallitus
-
kepuloisen muisti ei riitä enää edellliseen hallitukseen, jossa kepu oli demarien vihervasemmisto-osasto ja nuoli vielä tikkarinkin.
tämä kokoomuksen edellinen/seuraava hallitus taitaaa jättää viljelijän yksin energiakriisin armoille :o :o :o :o
-
Olet tainnut tavata artikkelin iltapäivälehdestä, jossa povataan kepulle kovia aikoja.
EI taida kepua vastuu kiinnostaa seuraavassakaan hallituksessa, eikä kepulle olisikaan muuta kuin kynnysmaton paikka, ulko-ovella.
-
miä en vaan tajua tuota empun länkytystä kepusta! mitä v...un väliä mitä se ajattelee/haluaa kun ei moisena pienryhmänä mitään mahta asialle mutta nykyhallitus kait jopa vielä vallassa ja päättämässä nyt ja ehkä tulevaankin jonkin verran.. mutta silti pete vaan niitä rillejä nostelee ja kattelee nurkkia.. luulis nyt ete sjotain esittävän. vai onko vaan jotain komiteaa pykäämässä viinerikohveita nauttimaan..??
-
Kannattaisko persujen äänestää kepuva.
Jos met uskoma nimimerkki Sepedeusta (ja miksi met emmä uskois), niin kenenkhän ei kannate äänestää KePu:a... 🎅
Juu.
Ja Emppukin mietti, että pitääköhän hänen äänestää Rinnettä.
🤣🤣🤣