Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Perussuomalainen porvari - 22.03.26 - klo:09:05

Otsikko: Mies raiskasi 5-vuotiaan lapsen törkeästi metsässä Vantaalla.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 22.03.26 - klo:09:05
A) 5- vuotias ei ollut humalassa
B)5-vuotias ei kutsunut raiskaaja kotiinsa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/5-vuotias-lapsi-raiskattiin-torkeasti-metsassa-vantaalla-tekijaa-ei-tuomittu-vankeuteen/7416652

Otsikko: Vs: Mies raiskasi 5-vuotiaan lapsen törkeästi metsässä Vantaalla.
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 23.03.26 - klo:23:05


Tässä hyä opettava sarja persporarille.

https://areena.yle.fi/1-71698742
Otsikko: Vs: Mies raiskasi 5-vuotiaan lapsen törkeästi metsässä Vantaalla.
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.03.26 - klo:07:06
Å huh huh...     :o

Seppo on huolissaan vai sosialismin katoamisesta maailman politiikassa.

😎😎😎