Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Syyllinen - 14.03.26 - klo:16:48
-
Iranin vallankumous kaartin johtaja listasi ehdot, jonka jälkeen Iran suostuu lopettamaan sotatoimet ja avaamaan Hormuzin salmen:
Trumpin pitää vetää Yhdysvallat pois
Persianlahdelta (tukikohdat suljettava) ja Yhdysvaltain tulee maksaa Iranille sotakorvaukset.
Nuo kun Trump toteuttaa, niin sota loppuu ja Trump voi julistautua sodan voittajaksi. :D
https://www.verkkouutiset.fi/a/iranilaiskenraali-nama-ovat-ehtomme-sodan-lopettamiselle/#c8a37376
-
Ensi kerran Trumppi joutuisi maksamaan tacosta. Toisaalta eikö tänään pitäisi olla päivä, jolloin Simpsoneiden, siis sarjan mukaan Trumppi kuolee. Itte en oo simpsoneita katsonut vuosiin, mutta näin kuulin siinä ennustetun.
-
Ensi kerran Trumppi joutuisi maksamaan tacosta. Toisaalta eikö tänään pitäisi olla päivä, jolloin Simpsoneiden, siis sarjan mukaan Trumppi kuolee. Itte en oo simpsoneita katsonut vuosiin, mutta näin kuulin siinä ennustetun.
tilanne on haasteellinen, joko amerikka menettää arvovaltansa tai merkittävä osa öljyntuotantoa ja logistiikkaa pommitetaan paskaksi :-\ :-\ :-\ :-\
-
Trumppiin liittyen on olemassa hyvä turkkilainen sanonta:
Kun klovni muuttaa palatsiin, niin klovnista ei tule kuningasta. Palatsista tulee sensijaan sirkus.
-
Trumppiin liittyen on olemassa hyvä turkkilainen sanonta:
Kun klovni muuttaa palatsiin, niin klovnista ei tule kuningasta. Palatsista tulee sensijaan sirkus.
😁😁👍👍
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Teemu Selänne?🎅🎅😁
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
Sinähän niin kirjoitit.
Ja muutenkaan sinulla ja Putinilla ei ole paljoakaan eroa. Huonotukkaisia vanhuksia molemmat, jotka elävät elämäänsä kadonnutta Neuvostoliittoa kaivaten.
😎😎😎🎅🎅🎅
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
Sinähän niin kirjoitit.
Ja muutenkaan sinulla ja Putinilla ei ole paljoakaan eroa. Huonotukkaisia vanhuksia molemmat, jotka elävät elämäänsä kadonnutta Neuvostoliittoa kaivaten.
😎😎😎🎅🎅🎅
Elä höpötä paskaa. Näät untakin Putinista. 😛😛😛
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
Sinähän niin kirjoitit.
Ja muutenkaan sinulla ja Putinilla ei ole paljoakaan eroa. Huonotukkaisia vanhuksia molemmat, jotka elävät elämäänsä kadonnutta Neuvostoliittoa kaivaten.
😎😎😎🎅🎅🎅
Elä höpötä paskaa. Näät untakin Putinista. 😛😛😛
Mitäs menit tyhmyyttäsi kertomaan meille ryssän passaamisestasi.
🤣🤣🤣👍👍👍
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
Sinähän niin kirjoitit.
Ja muutenkaan sinulla ja Putinilla ei ole paljoakaan eroa. Huonotukkaisia vanhuksia molemmat, jotka elävät elämäänsä kadonnutta Neuvostoliittoa kaivaten.
😎😎😎🎅🎅🎅
Elä höpötä paskaa. Näät untakin Putinista. 😛😛😛
Mitäs menit tyhmyyttäsi kertomaan meille ryssän passaamisestasi.
🤣🤣🤣👍👍👍
Natzipaska on melekonen satusetä. Ei haittaa.😛😛😣🤡
-
Kun Trump valitaan, sen on parasta Suomelle.
Kuka niin sanoikaan?
Sinä.
Ajattelin et kirjoittaisit PUTIN. Rupeaako ote herpaantumaan. 😛😛😛
Sinähän niin kirjoitit.
Ja muutenkaan sinulla ja Putinilla ei ole paljoakaan eroa. Huonotukkaisia vanhuksia molemmat, jotka elävät elämäänsä kadonnutta Neuvostoliittoa kaivaten.
😎😎😎🎅🎅🎅
Elä höpötä paskaa. Näät untakin Putinista. 😛😛😛
Mitäs menit tyhmyyttäsi kertomaan meille ryssän passaamisestasi.
🤣🤣🤣👍👍👍
Natzipaska on melekonen satusetä. Ei haittaa.😛😛😣🤡
Ymmärrän, että häpeät menneisyyttäsi.
Hyvä, että tajuat edes hävetä itseäsi.
🤔🤔🤔🎅🎅🎅
-
Trump jatkaa neuvotteluita sotakorvausten maksamisesta Iranille. Iran haluaa myös siivun Hormuzin salmen kautta kulkevasta liikenteestä eli kauttakulkumaksut.
Trumpilla on arvatenkin pyrkimys siihen, että Nato maksaa koko sotkun. Enpä tiedä maksaako.
Noh, joka tapauksessa vuoden lopulla on kongressivaalit ja demokraatit kengittävät Trumpin ja pistävät suitset suuhun, eikä hän voi enää aloittaa sotia ilman kongressin hyväksyntää. Trumpista tulee vanha polle.
Sitten reilun kahden ja puolen vuoden kuluttua Valkoisen talon pilttuu on tyhjä ja polle poissa on lopullisesti.
https://youtu.be/NgpFgkbTG-0?si=mX85rhe0Mx6lpf2T
-
onhan tuo ihmettä kuin tuollanen ukko saapi hillua ihan miten vaan, aina mielensä mukaan joka vaihtuu tunneissa. en tiijä miten kansa tuollasta touhua kattelee? pitää olla tosiaan vannoutunu moiseen älyttömyyteen. kun vielä tietää kuka tuon kaiken maksaa..
-
Trump jatkaa neuvotteluita sotakorvausten maksamisesta Iranille. Iran haluaa myös siivun Hormuzin salmen kautta kulkevasta liikenteestä eli kauttakulkumaksut.
trumppi itse aikoo laittaa hormusin salmen läpi kulkeville euroopan ja naton maille hirmuiset maksut kun eivät tulleet auttamaan,kunhan trump parin päivän päästä saa reitin auki . Muutama päivä sitten luki näin uutimissa .
-
onhan tuo ihmettä kuin tuollanen ukko saapi hillua ihan miten vaan, aina mielensä mukaan joka vaihtuu tunneissa. en tiijä miten kansa tuollasta touhua kattelee? pitää olla tosiaan vannoutunu moiseen älyttömyyteen. kun vielä tietää kuka tuon kaiken maksaa..
ajatteleppa että sorkkis olisi trumpin vastapelurina iranin tai ukrainan presitenttinä, siinä tuskin olisi oval offisessa huonekalut alkuperäisessä järjestyksessä vieraeilun jäljiltä ja olisi muutakin mustana kuin kämmenselät ;D ;D ;D ;D
-
Sorkkiksella olisi Laite Trumpin käsittelemiseksi. :D
-
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011925944.html
Kestääkö Trumpin virkakausi loppuun asti?
-
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011925944.html
Kestääkö Trumpin virkakausi loppuun asti?
Praise be to Allah... Ylistetty olkoon Allah.
Vieläkö saitin persusiipi yhtyy mestarinsa mielipiteisiin? ;D
-
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011925944.html
Kestääkö Trumpin virkakausi loppuun asti?
Praise be to Allah... Ylistetty olkoon Allah.
Vieläkö saitin persusiipi yhtyy mestarinsa mielipiteisiin? ;D
Ylistetty olkoon venäläinen asukaskunta Suomessa....
Vieläkö satin apilas jr yhtyy entisen nimimerkki sä Opelmiehen kantaan venäläisistä Suomessa ?😁😁😁
Tui tuu ja yvnä homopornoa😁😁😁
"Opelmiehellä oli tänään etuoikeus todistaa, kuinka ulkomaiset vieraamme rikastuttavat elämäämme. Opelmiehen edellä paikalliseen markettiin asteli arviolta 4-kymppinen venäläisnainen. Takapuolesta sopivan tiukat housut, sekä käärmennahkabootsit toivat naisen täydelliset muodot esille harvinaisen selvästi.
Voi Timppa, kun olisit ollut näkemässä!! Käteni hapuili jo kännykkäkameraa housuntaskusta, jotta olisin saanut jakaa tämän ihmeen muiden foorumilaisten kanssa. Valitettavasti itsesuojeluvaisto astui siinä vaiheessa kehiin, naisen vierellä nimittäin kulki verkkaripuseroon pukeutunut, etäisesti Tony Sopranoa muistuttanut mies. :'(
Pienestä takaiskusta huolimatta, Opelmiehen verkkokalvoille tallentunut kuva tuon naisen täydellisestä takapuolesta antoi Opelmiehelle hyvän mielen näin alkaneen vuoden kunniaksi. :) "
-
https://www.facebook.com/reel/1325461196077409/?referral_source=reshare_feed_unit
-
https://www.facebook.com/reel/1325461196077409/?referral_source=reshare_feed_unit
https://www.threads.com/@sltrib/post/DHl5FflxlDK
-
Kestääkö Trumpin virkakausi loppuun asti?
Kaikkien resitenttien virkakausi on kestäny lophunsa asti... 8)