Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 14.06.09 - klo:12:52
-
Ja kestää aina vaan, ja pelaa ;D
Uhmaa kateellisten tabuja: -voi ajaa ukkosella ja sateessa sähkölinjan alta, ei hyydy
kun tuntimittariin pyörähtää 1000 , ei muuten pyssänny vaikka mittar täynnä
"pedon lukua" 4444,4 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Y7i4UyPnnU0&NR=1
-
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku vaikka kyllähän sinä numerosi tiedät :)
-
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku vaikka kyllähän sinä numerosi tiedät :)
Vai Hankkijan miesten numerrosarrjako tuo lie ???
-
Ja kestää aina vaan, ja pelaa ;D
Uhmaa kateellisten tabuja: -voi ajaa ukkosella ja sateessa sähkölinjan alta, ei hyydy
kun tuntimittariin pyörähtää 1000 , ei muuten pyssänny vaikka mittar täynnä
"pedon lukua" 4444,4 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Y7i4UyPnnU0&NR=1
Varo hyvä miäs
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tetrafobia
Tetrafobialla tarkoitetaan numeron 4 pelkoa. Kyseinen pelko on yleisin Itä-Aasian maissa, kuten Kiinassa, Japanissa, Koreassa ja Taiwanissa. Kiinan kielellä sana neljä (四, pinyin: sì) muistuttaa äänneasultaan huomattavasti sanaa kuolema
Varioas kuolee :-[
" Tetrafobian vuoksi Itä-Aasiassa vältetään numeroa 4 juhlapäivien, perheenjäsenen sairauden aikana sekä tarktorin mittarin lukuna "
-
Ventille on näköjään saavutus, jos on mittariin noinki ison lukeman ;D Onnee ny vaan kauhiasti!! :P
-
Ja kestää aina vaan, ja pelaa ;D
Uhmaa kateellisten tabuja: -voi ajaa ukkosella ja sateessa sähkölinjan alta, ei hyydy
kun tuntimittariin pyörähtää 1000 , ei muuten pyssänny vaikka mittar täynnä
"pedon lukua" 4444,4 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Y7i4UyPnnU0&NR=1
Varo hyvä miäs
Mää ajattelinki jotta tua 4444,4 sarja oli jollain lailla taikauskoosten pelekäämä juttu ::)
Tuo uus Cargo kuormain vaikuttaa aika ulottuvalta peliltä
:o
http://www.youtube.com/watch?v=rgs9i2qnIxg&NR=1
-
Mut se saavutushan on se ettei varioon tarvi tehä mitään ylimääräsiä huoltoja, perus vuosihuollot vaan ja koneet pelittää ja ei tarvi pajalle olla viemäs vähän väliä...
Onhan sä vähän ikävää kun valtrojen tuulilasit hajoilee pelkästään ku ne seisoo pihassa ja on sähkövikaa ja ties mitä ja Jontikoiden portaattomia laatikoita saa lähetellä vähän väliä tehtaille ja koneet seisoo pihas...
Joten ei voi muutakun todeta että on se Vario vaan niin ylivoiman traktori! Suosittelen kaikille ;D
-
Mut se saavutushan on se ettei varioon tarvi tehä mitään ylimääräsiä huoltoja, perus vuosihuollot vaan ja koneet pelittää ja ei tarvi pajalle olla viemäs vähän väliä...
Onhan sä vähän ikävää kun valtrojen tuulilasit hajoilee pelkästään ku ne seisoo pihassa ja on sähkövikaa ja ties mitä ja Jontikoiden portaattomia laatikoita saa lähetellä vähän väliä tehtaille ja koneet seisoo pihas...
Joten ei voi muutakun todeta että on se Vario vaan niin ylivoiman traktori! Suosittelen kaikille ;D
Älkää lukeko, älkää vaan uskoko, syyntakeeton maanikko huutelee puun takaa.
Kirjoittaja häiriköi netissä, eikä tekohetkellä kykene tajunnan häiriön vuoksi ymmärtämään tekonsa tosiasiallista luonnetta tai totuudenvastaisuutta myös hänen kykynsä säädellä käyttäytymistään on samaisesta syystä ratkaisevasti heikentynyt. :P
-
Ja kestää aina vaan, ja pelaa ;D
Uhmaa kateellisten tabuja: -voi ajaa ukkosella ja sateessa sähkölinjan alta, ei hyydy
kun tuntimittariin pyörähtää 1000 , ei muuten pyssänny vaikka mittar täynnä
"pedon lukua" 4444,4 8)
http://www.youtube.com/watch?v=Y7i4UyPnnU0&NR=1
palataan asiaan ku siellä on 24444,4h tuo o semmonen sissäänajosuositus valtralle, kuhan tuloo raskais urakkahommis ;) ;) ;D ;D
-
Tämmöne mökkiläine vähä aristaa noita sähkövempaimia.. Jos köyhä ostaa kalliilla luksus koneen, rahat männöö konneesee, eikä huoltoihin jää hynää ??? ??? vieläkii käännyn setorin puolelle.. Vaik ei se oo valtamerkki tällä saitilla.
-
Tämmöne mökkiläine vähä aristaa noita sähkövempaimia.. Jos köyhä ostaa kalliilla luksus koneen, rahat männöö konneesee, eikä huoltoihin jää hynää ??? ??? vieläkii käännyn setorin puolelle.. Vaik ei se oo valtamerkki tällä saitilla.
ja ku tulee joku katasrofi, tuntuu että helpompi äkkiä nykästä kunnon vivusta, ku alkaa ehtiä jotaki minivipua tai nappia :o :o :o :o......saattaa kyllä olla käyttäjän taantuneisuudesta johtuvaa :D :D :D :D
-
Tämmöne mökkiläine vähä aristaa noita sähkövempaimia.. Jos köyhä ostaa kalliilla luksus koneen, rahat männöö konneesee, eikä huoltoihin jää hynää ??? ??? vieläkii käännyn setorin puolelle.. Vaik ei se oo valtamerkki tällä saitilla.
ja ku tulee joku katasrofi, tuntuu että helpompi äkkiä nykästä kunnon vivusta, ku alkaa ehtiä jotaki minivipua tai nappia :o :o :o :o......saattaa kyllä olla käyttäjän taantuneisuudesta johtuvaa :D :D :D :D
Noissa työntekoon suunnitelluissa koneissa kun niitä nappeja ei erikseen tarvi etsiä kun ne on aina käsillä. Toisinkun Valtrassa jonka ergonomia on kopioitu varmastikin GAZista.
-
Tämmöne mökkiläine vähä aristaa noita sähkövempaimia.. Jos köyhä ostaa kalliilla luksus koneen, rahat männöö konneesee, eikä huoltoihin jää hynää ??? ??? vieläkii käännyn setorin puolelle.. Vaik ei se oo valtamerkki tällä saitilla.
ja ku tulee joku katasrofi, tuntuu että helpompi äkkiä nykästä kunnon vivusta, ku alkaa ehtiä jotaki minivipua tai nappia :o :o :o :o......saattaa kyllä olla käyttäjän taantuneisuudesta johtuvaa :D :D :D :D
Noissa työntekoon suunnitelluissa koneissa kun niitä nappeja ei erikseen tarvi etsiä kun ne on aina käsillä. Toisinkun Valtrassa jonka ergonomia on kopioitu varmastikin GAZista.
parempi kuitenki ku ne napit vähän hytissä hukassa, ku et vaihelaatikko ois hukassa jossain saksan satamassa >:( >:( >:(
-
Joo, mutta meijän Foordsoniin on tullu kohta 20 000 h, eikä oo vaihettu ku kuskia, Että repikee siitä mopot... :o
-
kyllä jopa ventti voi kestää kun pihassa on koristeena... ;D ;D