Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Loordi Fordson - 17.12.07 - klo:20:46
-
Vaikka Viittä Vaille Vääpeli olenkin, fobioita tuli. Katsokaahttp://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500 (http://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500)
.....tiedä vaikka valameeti rupeis sonniks....
-
Mee polkeen dexstaas ees taas
-
Tuoltako ne mallia otti,ei oo ihme että on mitä on.Ei dextaa tartte polkee siinä on kuningaskunnassa tehty moottori. :-*
-
http://www.itsetyydytys.org/
Suosittelen mikellekin illan ratoksi
-
No mikäs se tuplavalmetissa fobian aiheuttaa, Onhan tuommoinen aiemmin nähty fordsonin tekemänä?
-
Vaikka Viittä Vaille Vääpeli olenkin, fobioita tuli. Katsokaahttp://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500 (http://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500)
.....tiedä vaikka valameeti rupeis sonniks....
Mielestäni hiukkasen väärää tietoa. Vuonna -72-73 kun olin armeijassa niin en kyllä yhtään 502 nähnyt . Käytössä oli Valmet Terroja.
Vuosi 1969 oli hyvä traktorivuosikerta. Siihen kuului myös Lentokonetehtaan esittelemä Terra 865 BM, jota toimitettiin puolustusvoimille 100 kpl http://valtramme.valtra.fi/main/company/history/1_11.htm
Neliveto oli melkoinen harvinaisuus markkinoilla. Kaikki nelivedot olivat teollisuuskäytössä. Valmet toi markkinoille vuoden 1969 aikana nelivetomallit sekä Yhdeksänsatasesta että Tuhatsatasesta. Nämäkin mallit oli tarkoitettu ensisijaisesti urakointiin, sillä vetävät eturenkaat olivat teollisuuspintaiset ja kooltaan 12.00-24. Vastaavat takarenkaat olivat 16,9-34.
-
No mikäs se tuplavalmetissa fobian aiheuttaa, Onhan tuommoinen aiemmin nähty fordsonin tekemänä?
Pakkohan oli keksiä provosoiva otsikko...Huvittava vain on tuo sotamiesten lempinimi ko. koneelle....HOMOTIN...
Ford- ja Fordson-perustaiset DOE-kaksoistraktorit oli vain yhden miehen ajettavia, tehtiin Dextasta Fordin 7600 malleihin asti...Suomen Armeijassa olisi vielä 70-luvulla riittänyt kuskit molempiin Valmetteihin...Nykyisin ei taida puolustuslaitoksen hankintoihin sisältyä yhtään traktoria.....
-
Vaikka Viittä Vaille Vääpeli olenkin, fobioita tuli. Katsokaahttp://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500 (http://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500)
.....tiedä vaikka valameeti rupeis sonniks....
Mielestäni hiukkasen väärää tietoa. Vuonna -72-73 kun olin armeijassa niin en kyllä yhtään 502 nähnyt . Käytössä oli Valmet Terroja.
Vuosi 1969 oli hyvä traktorivuosikerta. Siihen kuului myös Lentokonetehtaan esittelemä Terra 865 BM, jota toimitettiin puolustusvoimille 100 kpl http://valtramme.valtra.fi/main/company/history/1_11.htm
Neliveto oli melkoinen harvinaisuus markkinoilla. Kaikki nelivedot olivat teollisuuskäytössä. Valmet toi markkinoille vuoden 1969 aikana nelivetomallit sekä Yhdeksänsatasesta että Tuhatsatasesta. Nämäkin mallit oli tarkoitettu ensisijaisesti urakointiin, sillä vetävät eturenkaat olivat teollisuuspintaiset ja kooltaan 12.00-24. Vastaavat takarenkaat olivat 16,9-34.
Nii melekee kaikki tuos Ruatuväki-leheren jutus oli väärää tiatua tai täyttä tiarottomuutta.
500:sia ne Vallut oli mistä tua yhyristelmä on tehty, ja sen näköö jo niistä kuvistaki.
Ja tosiaan niitä nelivetoja oli tehty Valmetillaki jo monia vuasia ennenkö armeija keksii neliveron uurestansa.
-
Vaikka Viittä Vaille Vääpeli olenkin, fobioita tuli. Katsokaahttp://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500 (http://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=34&aid=500)
.....tiedä vaikka valameeti rupeis sonniks....
Mielestäni hiukkasen väärää tietoa. Vuonna -72-73 kun olin armeijassa niin en kyllä yhtään 502 nähnyt . Käytössä oli Valmet Terroja.
Vuosi 1969 oli hyvä traktorivuosikerta. Siihen kuului myös Lentokonetehtaan esittelemä Terra 865 BM, jota toimitettiin puolustusvoimille 100 kpl http://valtramme.valtra.fi/main/company/history/1_11.htm
Neliveto oli melkoinen harvinaisuus markkinoilla. Kaikki nelivedot olivat teollisuuskäytössä. Valmet toi markkinoille vuoden 1969 aikana nelivetomallit sekä Yhdeksänsatasesta että Tuhatsatasesta. Nämäkin mallit oli tarkoitettu ensisijaisesti urakointiin, sillä vetävät eturenkaat olivat teollisuuspintaiset ja kooltaan 12.00-24. Vastaavat takarenkaat olivat 16,9-34.
Nii melekee kaikki tuos Ruatuväki-leheren jutus oli väärää tiatua tai täyttä tiarottomuutta.
500:sia ne Vallut oli mistä tua yhyristelmä on tehty, ja sen näköö jo niistä kuvistaki.
Ja tosiaan niitä nelivetoja oli tehty Valmetillaki jo monia vuasia ennenkö armeija keksii neliveron uurestansa.
Tosiaan, 500:sia ne ovat. Nämä Ruotuväkeläiset tuskin erottaa lanttua kranaatista enää nykyään...Paitsi räjähdyksen jälkeen...
-
.
Ja tosiaan niitä nelivetoja oli tehty Valmetillaki jo monia vuasia ennenkö armeija keksii neliveron uurestansa.
[/quote]
Tosiaan, 500:sia ne ovat. Nämä Ruotuväkeläiset tuskin erottaa lanttua kranaatista enää nykyään...Paitsi räjähdyksen jälkeen...
[/quote]
Niin, nelivetojahan oli armeijalla jo ainakin vuodesta -58 alkaen. Voorteja.
-
No mikäs se tuplavalmetissa fobian aiheuttaa, Onhan tuommoinen aiemmin nähty fordsonin tekemänä?
Pakkohan oli keksiä provosoiva otsikko...Huvittava vain on tuo sotamiesten lempinimi ko. koneelle....HOMOTIN...
Ford- ja Fordson-perustaiset DOE-kaksoistraktorit oli vain yhden miehen ajettavia, tehtiin Dextasta Fordin 7600 malleihin asti...Suomen Armeijassa olisi vielä 70-luvulla riittänyt kuskit molempiin Valmetteihin...Nykyisin ei taida puolustuslaitoksen hankintoihin sisältyä yhtään traktoria.....
iskevä lempinimi tosiaan, mutta fordson protossa oli kans kaks kuskia mutta tuotantoon tekivät yhden miehen ajettavia? Jos jotain tehdään kunnolla niin sitä ei ainakaan tapahdu suomen armeijassa.