Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Temge - 25.09.24 - klo:17:36
-
Miksköhän toi tekee tommosta? Lämmöt nousee tonne punaiselle vedossa.
(https://img.aijaa.com/t/00450/15277266.t.jpg) (https://aijaa.com/9kNYFv)
-
oiskohan tuolle maatotus pikkasen heikkoa? miulla tuon teköö 605sessa kierroslukumittari ja en ole kehannu moiseen enää paukkuja tuhlata.. välillä nollaa, välillä 700 ja välillä sit ihan tapissa..
-
Miksköhän toi tekee tommosta?
Onkos 6400 kopin etuseinässä älyttömän hankalassa paikssa semmonen 15 pinninen pyöreä liitin mistä tulee mittareihin kaikki tieto? Jos on, niin siitä voisi lähteä etsimään huonoa kontaktia. Seuraavaksi anturi siitä termostaattikotelon luota. Ja sitten tuo mittaristo.
Ja jos lämmöt tuppaa nousemaan oikeesti, niin syylärin puhdistus ulkopuolelta ja jäähdytysjärjestelmän pesu sisäpuolelta. Sitten uudet nesteet.
-
oiskohan tuolle maatotus pikkasen heikkoa? miulla tuon teköö 605sessa kierroslukumittari ja en ole kehannu moiseen enää paukkuja tuhlata.. välillä nollaa, välillä 700 ja välillä sit ihan tapissa..
Joo täytyy tutkii
-
Miksköhän toi tekee tommosta?
Liitin täytynee kattoo. Syyläri on pesty ja putsattu ulkoa paineilmal
Onkos 6400 kopin etuseinässä älyttömän hankalassa paikssa semmonen 15 pinninen pyöreä liitin mistä tulee mittareihin kaikki tieto? Jos on, niin siitä voisi lähteä etsimään huonoa kontaktia. Seuraavaksi anturi siitä termostaattikotelon luota. Ja sitten tuo mittaristo.
Ja jos lämmöt tuppaa nousemaan oikeesti, niin syylärin puhdistus ulkopuolelta ja jäähdytysjärjestelmän pesu sisäpuolelta. Sitten uudet nesteet.
-
Miksköhän toi tekee tommosta?
Onkos 6400 kopin etuseinässä älyttömän hankalassa paikssa semmonen 15 pinninen pyöreä liitin mistä tulee mittareihin kaikki tieto? Jos on, niin siitä voisi lähteä etsimään huonoa kontaktia. Seuraavaksi anturi siitä termostaattikotelon luota. Ja sitten tuo mittaristo.
Ja jos lämmöt tuppaa nousemaan oikeesti, niin syylärin puhdistus ulkopuolelta ja jäähdytysjärjestelmän pesu sisäpuolelta. Sitten uudet nesteet.
En olisi yllättynyt jos lämpenisi ihan oikeasti - jäähdytysongelmat eivät ole Valtran kohdalla mitenkään tuntemattomia. Syitä tähän on tuossa kerrottukin, syyläri tukossa niin päältä kuin sisältäkin.
Itselläni teki kovassa vedossa tuota kun kannentiiviste siirtyi eläkkeelle.
-
Mulla 6600 tuppaa mittari kanssa nousemaan punaiselle kovassa kuormituksessa. Toki ei väpäjä tuollalailla. Käski huoltomies mitata infrapuna mittarilla termostaatin kotelosta onko oikeasti kuuma. Siinä 90-92 on lukema ja käski siihen luottaa. Valojen päällelaitto laskee mittaria😉
-
Mulla 6600 tuppaa mittari kanssa nousemaan punaiselle kovassa kuormituksessa. Toki ei väpäjä tuollalailla. Käski huoltomies mitata infrapuna mittarilla termostaatin kotelosta onko oikeasti kuuma. Siinä 90-92 on lukema ja käski siihen luottaa. Valojen päällelaitto laskee mittaria😉
Juuri samamoiset oireet ollu aiemmin! Nyt vaan uutena tuo mittarin seilaaminen välillä..
-
Sitä odotellessa sitten🤣🤣
-
Sitä odotellessa sitten🤣🤣
;D
-
Värkkää erillisen mittarin,toivoo ettei se oo seilori
-
eihän nuo ikuisia mutta tuollasta vispuuta en ole nähny vuosikymmeniin, silloin oli vastuslangan katkeaminen syynä. kokeile toista mittaria ni selviää ettei anturi vikaa..