Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 11.02.24 - klo:06:36
-
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ex-valtiovarainministeri-saarikko-orpon-hallituksen-talouspolitiikassa-on-nelja-isoa-virhetta/
Siis ihan oikeesti, saarikko koettaa nyt neuvoa uutta hallitusta.
Tyttöset ratkaisivat kaikki asiat uudella velalla, niin oli tarkoitus sotekin hoitaa.
Otti velkaa, joka maksaa itse itsensä.
Koronatuki osoittauitunut täysin turhaksi, vaikka vieläkin haluavat esiintyä maailman pelastajina.
-
Annika haluaa nopeasti työllistäviä tiehankkeita, mutta ilmeisesti Turku ei ole hyväksyttävä suunta. ;D Kenties liian pieni kylä Suomen mittakaavassa. Tie se on rautatiekin.
-
Eikö se kaavailtu Turun tunnin juna ole nykyisin tunnin ja vartin juna? Mihinkä se säästynyt vartti käytetään? Kännykkää ja ipadia pystyy räpläämään junassakin.
-
Kartoitettaessa keskivertomatkustajaa havaittiin akateemisen vartin tarve. Lehmijärven asemalta pitää myös saada poimittua kyytiin 10 vakikäyttäjää, samoin Nummelasta 20 vakikäyttäjää.
PS. Karjaan suunnalta lopetettiin eräs primetime-junavuoro, koska käyttäjiä oli vain 200. Myönnän, että matikka on toisinaan haastavaa ymmärtää.
-
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ex-valtiovarainministeri-saarikko-orpon-hallituksen-talouspolitiikassa-on-nelja-isoa-virhetta/
Siis ihan oikeesti, saarikko koettaa nyt neuvoa uutta hallitusta.
Tyttöset ratkaisivat kaikki asiat uudella velalla, niin oli tarkoitus sotekin hoitaa.
Otti velkaa, joka maksaa itse itsensä.
Koronatuki osoittauitunut täysin turhaksi, vaikka vieläkin haluavat esiintyä maailman pelastajina.
porrmestarilla caPsslokki leikkas kii..
-
Annika haluaa nopeasti työllistäviä tiehankkeita, mutta ilmeisesti Turku ei ole hyväksyttävä suunta. ;D Kenties liian pieni kylä Suomen mittakaavassa. Tie se on rautatiekin.
älä nyt vääristele, kyllä annikan sanoissa järki on :o :o :o :o
Keskusta esittää edelleen, että hallitus luopuu Turun tunnin junan pääomittamisesta ja käyttää ne rahat – noin puoli miljardia euroa – suhdannepakettiin, jolla turvattaisiin etenkin rakennusalan työpaikkoja kautta Suomen ja alan yritysten pystyssä pysymistä vaikeiden aikojen yli.
mehän osaame ajatella että tuommoinen ratahanke on työllistävyydeltään varmaan aeka kehno, kaevinkoneet, murkat ja dumpperit on nykyään isoja että nopeita ja homma on varmaan suurelta osin pelkkää maan rakennusta.
pientalorakentamista tai muuta rakentamista vauhdittamalla työmaille saadaan monenlaista kintaankantajaa.
aika selvästi vaan näkyy osaamisen tason erot käytännönläheisen annikan ja teoriittisen orpon välillä, ei ihme että suomi alkaa olla syvässä taantumassa :'( :'( :'( :'( :'(
-
kepuloinen logiikka.
Tehdään asuntoja joita kukaan ei osta.
Hip hei hurraa.
Eikös kepulandiaan ole jo riittävästi tehty noita siltarumpuja.
Moni kunnantalo tehty kuin palatsi ja kuntaakaan ei enää ole.
-
hallitus käyttäisi ne rahat – noin puoli miljardia euroa – suhdannepakettiin, jolla turvattaisiin etenkin rakennusalan työpaikkoja kautta Suomen ja alan yritysten pystyssä pysymistä vaikeiden aikojen yli.
Rakennusyrityksen kulut on lähellä nollaa, kun kaikki vakimiehet ovat kortistossa . Valtio rahoittaa raksaranet työttömyyskassojen kautta. Ne mitään suhdannepakettia tarvi.
Lisäksi tuotantopanosten hinnoilla on varaa tulla reippaasti alemmas. Mihin ne hinnat liikkuvat, jos systeemiin työnnetään koko ajan julkista rahaa.
Neukkukuutioiden tietämättömiä ostajia vedätetään säälimättä. Omatonttisen taloyhtiön kämppiä myydään jopa huoneistokohtaisella 'tonttiosuudella'- vuokra tai oma !!
Sitten toisto-osuus: Ruotsissa gryndereiden ylivaltaan puututtiin jo 1940-luvulla, jos muistan oikein. Suomessa jopa puolueet ovat menneet asuntobisnekseen.
-
Annika haluaa nopeasti työllistäviä tiehankkeita, mutta ilmeisesti Turku ei ole hyväksyttävä suunta. ;D Kenties liian pieni kylä Suomen mittakaavassa. Tie se on rautatiekin.
älä nyt vääristele, kyllä annikan sanoissa järki on :o :o :o :o
Keskusta esittää edelleen, että hallitus luopuu Turun tunnin junan pääomittamisesta ja käyttää ne rahat – noin puoli miljardia euroa – suhdannepakettiin, jolla turvattaisiin etenkin rakennusalan työpaikkoja kautta Suomen ja alan yritysten pystyssä pysymistä vaikeiden aikojen yli.
mehän osaame ajatella että tuommoinen ratahanke on työllistävyydeltään varmaan aeka kehno, kaevinkoneet, murkat ja dumpperit on nykyään isoja että nopeita ja homma on varmaan suurelta osin pelkkää maan rakennusta.
pientalorakentamista tai muuta rakentamista vauhdittamalla työmaille saadaan monenlaista kintaankantajaa.
aika selvästi vaan näkyy osaamisen tason erot käytännönläheisen annikan ja teoriittisen orpon välillä, ei ihme että suomi alkaa olla syvässä taantumassa :'( :'( :'( :'( :'(
Kerros nyt oikein, kun hallituksen toimet päin persettä.
Mitä pitäisi rakentaa ja kenelle, jollei jo tehdytkään käy kaupaksi.
Vai pitäisikö vain pestä toistemme paitoja.
-
Annika haluaa nopeasti työllistäviä tiehankkeita, mutta ilmeisesti Turku ei ole hyväksyttävä suunta. ;D Kenties liian pieni kylä Suomen mittakaavassa. Tie se on rautatiekin.
älä nyt vääristele, kyllä annikan sanoissa järki on :o :o :o :o
Keskusta esittää edelleen, että hallitus luopuu Turun tunnin junan pääomittamisesta ja käyttää ne rahat – noin puoli miljardia euroa – suhdannepakettiin, jolla turvattaisiin etenkin rakennusalan työpaikkoja kautta Suomen ja alan yritysten pystyssä pysymistä vaikeiden aikojen yli.
mehän osaame ajatella että tuommoinen ratahanke on työllistävyydeltään varmaan aeka kehno, kaevinkoneet, murkat ja dumpperit on nykyään isoja että nopeita ja homma on varmaan suurelta osin pelkkää maan rakennusta.
pientalorakentamista tai muuta rakentamista vauhdittamalla työmaille saadaan monenlaista kintaankantajaa.
aika selvästi vaan näkyy osaamisen tason erot käytännönläheisen annikan ja teoriittisen orpon välillä, ei ihme että suomi alkaa olla syvässä taantumassa :'( :'( :'( :'( :'(
Kerros nyt oikein, kun hallituksen toimet päin persettä.
Mitä pitäisi rakentaa ja kenelle, jollei jo tehdytkään käy kaupaksi.
Vai pitäisikö vain pestä toistemme paitoja.
eiköös koko etelä-suomi ole täynnä lahoja päeväkoteja ja kouluja :o :o :o :o
-
kuinka voit eemeli, eikö kepukaivelusi ole jo hiukan pakkomielle.
-
Eemeli voi pahoin, kun ilmeni että Stubb ajelee vaimonsa täyssähköautolla ja vielä möläytti että pitää tärkeänä koko maan asuttuna pitämistä. ;D ;D
-
kuinka voit eemeli, eikö kepukaivelusi ole jo hiukan pakkomielle.
Monella täällä, sinullakin pakkomielteinen kepu suojelu ja kepun aikaansaannosten ja tekemättä jättämisen suojelu ja vähättely.
Viimeisimpiä karhisen työryhmä ja ruokavaltuutettu.
Täydellisiä fiaskoja, kukaan kepupiiristä ei asiaa ole moittinut.
Jospa olisivat olleet persujen tai Kokoomuksen tekosia, olsi saitilla täysi ulvonta menossa.
Nyt oltu hiljaa kuin kusi sukassa.
-
Eemeli voi pahoin, kun ilmeni että Stubb ajelee vaimonsa täyssähköautolla ja vielä möläytti että pitää tärkeänä koko maan asuttuna pitämistä. ;D ;D
Ei Eemeli usko noita juttuja. Eemeli tietää että Stubb on erillainen porvari kuin persuporvarit.
-
Jospa olisivat olleet persujen tai Kokoomuksen tekosia, olsi saitilla täysi ulvonta menossa.
Nyt oltu hiljaa kuin kusi sukassa.
eihän tuo pidä paikkaansa....Sinä itket ja ulvot kuin palopilli täällä....
-
Annika haluaa nopeasti työllistäviä tiehankkeita, mutta ilmeisesti Turku ei ole hyväksyttävä suunta. ;D Kenties liian pieni kylä Suomen mittakaavassa. Tie se on rautatiekin.
älä nyt vääristele, kyllä annikan sanoissa järki on :o :o :o :o
Keskusta esittää edelleen, että hallitus luopuu Turun tunnin junan pääomittamisesta ja käyttää ne rahat – noin puoli miljardia euroa – suhdannepakettiin, jolla turvattaisiin etenkin rakennusalan työpaikkoja kautta Suomen ja alan yritysten pystyssä pysymistä vaikeiden aikojen yli.
mehän osaame ajatella että tuommoinen ratahanke on työllistävyydeltään varmaan aeka kehno, kaevinkoneet, murkat ja dumpperit on nykyään isoja että nopeita ja homma on varmaan suurelta osin pelkkää maan rakennusta.
pientalorakentamista tai muuta rakentamista vauhdittamalla työmaille saadaan monenlaista kintaankantajaa.
aika selvästi vaan näkyy osaamisen tason erot käytännönläheisen annikan ja teoriittisen orpon välillä, ei ihme että suomi alkaa olla syvässä taantumassa :'( :'( :'( :'( :'(
Näyttää siltä että ne monenmoiset kinttaankantajat rakennustyömailla ovat ulkomaalaista väkeä, eli rakennusala ei paljoa kotimaan ihmisille työpaikkoja takaa suhteessa luuloihin.