Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SKM - 29.08.15 - klo:20:47

Otsikko: Ford 6610
Kirjoitti: SKM - 29.08.15 - klo:20:47
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKM - 29.08.15 - klo:20:48
 onhan niissä jumalattoman rivo käyntiääni ja vyörenkaat (jotka tässä on) ravistaa niin että hampaista putoo paikat. Mutta eipä tästä mitään juhtaa tehdä. Täyttökärryn eteen ja miksei lumihommiinkin. Ihan vaan siksi tiedustelen kun ei ole merkistä kokemusta.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKM - 29.08.15 - klo:20:49
Taira sitten sitä voorttia kuitenkaan ostaa..... Vaikka 05-sarjalaisissakin menee mömmöt sekasin, koskien vanhempia, ja niissäkin se johtuu yksinomaan noista pakkaslitkuista.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: ht - 29.08.15 - klo:23:03
Vaikka 05-sarjalaisissakin menee mömmöt sekasin, koskien vanhempia, ja niissäkin se johtuu yksinomaan noista pakkaslitkuista.

Tämän kun kerran korjaa niin samasta syystä tuskin tarvii konetta avata. Uusissa putkissa on 3 tiivisterengasta ja paremmasta tavarasta tehty ne tiivisteet.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: Oksa - 30.08.15 - klo:08:27
mutta voortissa tarttee kait jokaisessa tehä koneremppa ainakin noin 6000 tunnin korvilla mutta sitten onkin ihan nättejä työhön..   en nyt tiedä siitä käyntiäänestä.... onko valtun käyntiääni muka parempi???   vanhemmissa varsinkaan..
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: ht - 30.08.15 - klo:08:38
mutta voortissa tarttee kait jokaisessa tehä koneremppa ainakin noin 6000 tunnin korvilla mutta sitten onkin ihan nättejä työhön..   en nyt tiedä siitä käyntiäänestä.... onko valtun käyntiääni muka parempi???   vanhemmissa varsinkaan..

Käyntiäänikö sulla on tärkein tekijä raktorissa?
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 30.08.15 - klo:11:50
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: Oksa - 30.08.15 - klo:20:38
skm kirjoittaa rivosta käyntiäänestä joten !   siitä ja ku haluaa oikean äänen traktoriin niin ottaa fiuden ja laittaa käyntiin...   niiiiin nättiä.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: nestori2 - 30.08.15 - klo:21:24
Fordin moottori on syllinteriputkiton, siis suoraan lohkoon työstetyt. Taitaa olla juuri tuo 6600:n moottori sellainen, että joskus saattaa syllinteri sitten syöpyä puhki ja vedet menevät väärälle osastolle. Syynä tähän on huollon puute eli on ajettu vanhoilla jäähdytysnesteillä.  Muutenkin Ford on aika kova ruokamies.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: Köntys - 30.08.15 - klo:21:52
EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)

Ketä tuolla traktorin alla konttii  ;D
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 30.08.15 - klo:21:55
EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)

Ketä tuolla traktorin alla konttii  ;D

Muistaakseni minä.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: 4630 - 30.08.15 - klo:22:03
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 30.08.15 - klo:22:07
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???

Kah ku on korkeempi ku hytti. :)
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 30.08.15 - klo:22:18
Fordin moottori on syllinteriputkiton, siis suoraan lohkoon työstetyt. Taitaa olla juuri tuo 6600:n moottori sellainen, että joskus saattaa syllinteri sitten syöpyä puhki ja vedet menevät väärälle osastolle. Syynä tähän on huollon puute eli on ajettu vanhoilla jäähdytysnesteillä.  Muutenkin Ford on aika kova ruokamies.

Ruokamies? Copy/paste-kuningas joka tän topiikin alotti, on muonamies, mutta mikä on ruokamies??????
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: Ala-Pertti - 31.08.15 - klo:19:57
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???


ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 31.08.15 - klo:20:18
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???


ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.

Juu, noi kymppisarjan voortit on melkosia kiitureita. ;D
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: icefarmer - 31.08.15 - klo:20:52
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???


ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.

Juu, noi kymppisarjan voortit on melkosia kiitureita. ;D
miten ne rattivaihteet pelaa vanhemmiten, on kait siinä jokunen nivel enempi kuin keppi laatikon kannessa :-\ :-\ :-\ :-\
Otsikko: Vs: Ford 6610
Kirjoitti: SKN - 31.08.15 - klo:20:55
Asiaan perehtyneiltä voortti miehiltä kysyisin että miten noissa vermeissä kestää moottorit ja voimansiirto. Onko jotain erityistä mikä kannattaa ottaa huomioon kauppaa tehdessä? -85, 4x4, 3500h, rattivaihteinen.

Oot sää  kyl säälittävä reppana, tääkin on kopsattu suoraan masinisteista 2005-vuodelta, ja yllättäin mun kirjotus. :o

Sulla ei taida olla mitään kirjotettavaa itsellä????

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?p=648&sid=0a10cff3ebe367976048f1f95ba9d1ff


EDIT:

Niin ja kyllä kaupat tuli, oliskos pari vuotta ollu toi kyseinen kapistus... :)

(http://i11.aijaa.com/t/00755/11465228.t.jpg) (http://aijaa.com/ypY5MH)
Minkä takia melkein kaikissa voorteissa on toi putki vino? ???


ankarassa vauhdissa putki taipuu kun tyvi on punahehkussa.

Juu, noi kymppisarjan voortit on melkosia kiitureita. ;D
miten ne rattivaihteet pelaa vanhemmiten, on kait siinä jokunen nivel enempi kuin keppi laatikon kannessa :-\ :-\ :-\ :-\

Vanhan mallin H-kaavio ei toimi koskaan, ei varmaan kuulukaan toimia, ihan kauhee... :'(

Uudempi on ok kunhan ruikkii rasvaa välillä kepin juureen... ;D