Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 14.12.14 - klo:22:55

Otsikko: nelostien kolarit
Kirjoitti: icefarmer - 14.12.14 - klo:22:55
veeti väittää jotta pekkarinen on vieny häneltä leveämmän rummun jonka vuoksi sitten lumitöissä käy niinku käy, mutta näyttäs moottoritietä  kaivattavan jyväskylän liepeille...kolme kuollu taas :o :o :o :o

muutenki aika köppääset nuo jyväskylän tiejärjestelyt mitä etelään ajellu, tampereella turhempaan kerroksittan tietä menee, nyt niitä tuktaan tunneliin :o :o :o :o
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Mopomies - 14.12.14 - klo:23:31
Joku hyvä haltia tulisi ja kuivattaisi järvet, niin saataisiin uusia teitä. Päijänteenkin kun edes kuivattaisi, niin se jo auttaisi.
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: navettapiika - 15.12.14 - klo:06:46
Eiköhän se suurin syy ole siellä ratin ja penkin selkänojan välissä näihin kolareihin. Muutenhan sitä minun puolesta jokainen saa ajaa niin kuin tykkää, ei ole minulta pois jos itsensä ojanpenkkaan rusentaa, mutta pitäisi siinä ajatella niitä muitakin tiellä liikkujia. Kovaa, kun tappaa siinä sivussa syyttömiä. :o
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Oksa - 15.12.14 - klo:08:12
aikoinaan kun opetteli ajlemaan niillä kaljuilla renkailla, kesät talvet ja tiet oli kaposia ja mutkasia niin ja vielä pääsi järvenjäille kokeilemaan kärryn rajoja niin oli paaljon helpompaa kuin nykyautoilla.   kun ei koskaan tiiä miten se käyttäytyy eri oloissa ja kun mistään ei tunne vauhtia eikä voimaa.     uusia autoja kun olen kokaissu niin mistään ei saa tuntua.                        omalla tojolla tuntee kuin pitoa on tahi ei ja voiman tuntoo persiissä ja äänensävyssä  myllyn puolelta.                             nyt olis sit sellaset kummit alle joissa pintaa ja pitoa riittäis mutta tullooko talvee......?
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Köntys - 15.12.14 - klo:08:17
aikoinaan kun opetteli ajlemaan niillä kaljuilla renkailla, kesät talvet ja tiet oli kaposia ja mutkasia niin ja vielä pääsi järvenjäille kokeilemaan kärryn rajoja niin oli paaljon helpompaa kuin nykyautoilla.   kun ei koskaan tiiä miten se käyttäytyy eri oloissa ja kun mistään ei tunne vauhtia eikä voimaa.     uusia autoja kun olen kokaissu niin mistään ei saa tuntua.                        omalla tojolla tuntee kuin pitoa on tahi ei ja voiman tuntoo persiissä ja äänensävyssä  myllyn puolelta.                             nyt olis sit sellaset kummit alle joissa pintaa ja pitoa riittäis mutta tullooko talvee......?

Aina se on tullut, mutta silti yllättänyt autoilijat  ::)
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Ala-Pertti - 15.12.14 - klo:08:27
aikoinaan kun opetteli ajlemaan niillä kaljuilla renkailla, kesät talvet ja tiet oli kaposia ja mutkasia niin ja vielä pääsi järvenjäille kokeilemaan kärryn rajoja niin oli paaljon helpompaa kuin nykyautoilla.   kun ei koskaan tiiä miten se käyttäytyy eri oloissa ja kun mistään ei tunne vauhtia eikä voimaa.     uusia autoja kun olen kokaissu niin mistään ei saa tuntua.                        omalla tojolla tuntee kuin pitoa on tahi ei ja voiman tuntoo persiissä ja äänensävyssä  myllyn puolelta.                             nyt olis sit sellaset kummit alle joissa pintaa ja pitoa riittäis mutta tullooko talvee......?

Aina se on tullut, mutta silti yllättänyt autoilijat  ::)



joo. mutta entivanhaan oli tojota korollassa 155/13 renkaat ja rengas piti sohjossakin. nyt on samassa konepellinkokoisessa räpsyssä 235/17 ja luistonestot ym apsit ja lipsit. eihän näillä helevetin keksinnöllä voi talvella ajaa.
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Terminator II - 15.12.14 - klo:09:25
Jos muistelee, niin synny painoi vuonna 1985 n.850kg ja oli 75 kaakkia pellin alla kuuluttamassa 155/70-13 renkaita.

Kia ceedissä oli 1500kg painoa, 150 konia ja alla 185/55-16 renkaat.

Mersussa 2000kg rautaa n.200 täysveristä hevosta ja 245/45-17 sliksit alla.
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: supersammakko - 15.12.14 - klo:09:31
Eiköhän se suurin syy ole siellä ratin ja penkin selkänojan välissä näihin kolareihin.
Niin, kunhan kaikki vastuu ja olisikin vain oman ratin ja selkänojan välissä. Ei ole kivaa saada perseeseeen ylinopeutta ajavaa taparattijuoppoa...
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Kuuno - 15.12.14 - klo:11:28
Se simon kolarin aiheuttaja olis pitänyt jättää sinne tiepenkalle kettujen ja varisten syötäväksi. Ei ansaitse edes tulla haudatuksi. >:(
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: icefarmer - 15.12.14 - klo:12:28
Jos muistelee, niin synny painoi vuonna 1985 n.850kg ja oli 75 kaakkia pellin alla kuuluttamassa 155/70-13 renkaita.

Kia ceedissä oli 1500kg painoa, 150 konia ja alla 185/55-16 renkaat.

Mersussa 2000kg rautaa n.200 täysveristä hevosta ja 245/45-17 sliksit alla.
suuntavakavuuskin on heikentynyt samassa suhteessa kun renkaat ovat levinneet nuissa termnaattorin esimerkkiautoissa :( :( :( :(
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: lippa - 15.12.14 - klo:13:01
Tuntemattomasta syystä vastaantulijoiden jne...
Se ku auton alle jäänyt jänöpolo pitää heti päivittää sinne naamakirjaan ja muut kauheudet ja ihanuudet, niin eihän siinä huomiokykyä enään turhanpäiväiseen auton ohjastamiseen riitä.
Myynnissä käteviä auton tuuletusritilään näppärästi kiinnittyviä tablettitelineitä - katso tv:tä älypälpättimestä....
Rattijuopot sitten oma lukunsa.
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/rattijuoppo-jai-kiinni-kaksi-kertaa-alle-kahden-tunnin-aikana/comment-page-1/#comment-56726
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Viljelijä - 15.12.14 - klo:14:30
 Samaan aikaan monissa, kuten Suomessakin " halutaan" huumehörhöjä liikenteeseen, kun mietoja huumeita halutaan vapaaksi.
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Sepeteus - 15.12.14 - klo:18:28
  Tuo ajokortin antaminen vaatii kohta samat perusteet, kuin aseenkantolupa. Auto näkyy olevan todella vaarallinen ase. Kaksi ruumista yhdellä pamauksella.  :(
Otsikko: Vs: nelostien kolarit
Kirjoitti: Oksa - 15.12.14 - klo:18:39
eikös se jo ole?   ainakin hinnan osalta?     mutta sitä en ymmärrä että autokoulun autot on uusimpia malleja ja varsutettuna kaikilla hienouksilla minkä tekniikka luo.   ja sitten kun kortti taskussa niin eka auto on joku ikäloppu kälyinen corolla tahi corsa ja sillä sitten yritetään ajella kuin sillä kouluautolla jossa tekniikka hoiti kaiken muun paitsi sen korttelikierron.                   toisaalta;  missä vain kolme nuorta kasasssa niin aina pitää olla kaksi koheloa yllyttäjää joka antaa "ohjeita" tälle kolmannelle jolta puuttuu edelleen se kokemus toimia.