Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe osuuskauppa teki sen taas  (Luettu 4328 kertaa)

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Ai että kun tuli vahingoniloinen mieli kun kirjauduin s pankkiin ja tyhjensin vaatimattoman bonustilini  ..

Aika arveluttavaa toimintaa kaupalta alkaa moralisoimaan  toimenkuvaansa samalla kun harjoittaa pankkitoimintaa eri asiakkaiden kanssa .

Viimeksi muokattu: 09.12.16 - klo:21:35 kirjoittanut Pōllumees

Sanna Kuusiluoma

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Ai että kun tuli vahingoniloinen mieli kun kirjauduin s pankkiin ja tyhjensin vaatimattoman bonustilini  ..

Aika arveluttavaa toimintaa kaupalta alkaa moralisoimaan  toimenkuvaansa samalla kun harjoittaa pankkitoimintaa eri asiakkaiden kanssa .

  Arvaa kuka voitti. Kauppa voitti, kun sää et oo maanantaina tonkimassa sitä edellisviikon jäännösleipälaatikkoa.

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Ai että kun tuli vahingoniloinen mieli kun kirjauduin s pankkiin ja tyhjensin vaatimattoman bonustilini  ..

Aika arveluttavaa toimintaa kaupalta alkaa moralisoimaan  toimenkuvaansa samalla kun harjoittaa pankkitoimintaa eri asiakkaiden kanssa .

  Arvaa kuka voitti. Kauppa voitti, kun sää et oo maanantaina tonkimassa sitä edellisviikon jäännösleipälaatikkoa.

Mitä väliä .. eipä tarvitse olla osaltaan nostamassa isompien kauppaherrojen optio- odotuksia eri toimintojen mahdollisesta tuloksen kasvusta

Sanna Kuusiluoma

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 156
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Ai että kun tuli vahingoniloinen mieli kun kirjauduin s pankkiin ja tyhjensin vaatimattoman bonustilini  ..

Aika arveluttavaa toimintaa kaupalta alkaa moralisoimaan  toimenkuvaansa samalla kun harjoittaa pankkitoimintaa eri asiakkaiden kanssa .

  Arvaa kuka voitti. Kauppa voitti, kun sää et oo maanantaina tonkimassa sitä edellisviikon jäännösleipälaatikkoa.

Mitä väliä .. eipä tarvitse olla osaltaan nostamassa isompien kauppaherrojen optio- odotuksia eri toimintojen mahdollisesta tuloksen kasvusta

voiis se olla jotta kusaset omaan sukkaan.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Mä olen jo sen ikäinen mies ja monet tuntemani turkistarhaajat myös, jotta mihinkään radikaaleihin uudistuksiin ei tuhlata enää erityisemmin resursseja . Jos työ elikoiden kanssa  käy mahdottomaksi niin sitten se loppuu ennemmin kuin jatkuu .Muutos tapahtuu ajan kanssa  eikä sitä tarvitse erikseen jouduttaa 
Joten aktivistit, ituhipit ja muut piipertäjät saavat sitten ihan vapaasti alkaa itse yrittämään  kun hurskastelujen aika käy ohitse . Kyllä sekin aika vielä tulee .   

navettapiika

  • Vieras
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Mä olen jo sen ikäinen mies ja monet tuntemani turkistarhaajat myös, jotta mihinkään radikaaleihin uudistuksiin ei tuhlata enää erityisemmin resursseja . Jos työ elikoiden kanssa  käy mahdottomaksi niin sitten se loppuu ennemmin kuin jatkuu .Muutos tapahtuu ajan kanssa  eikä sitä tarvitse erikseen jouduttaa 
Joten aktivistit, ituhipit ja muut piipertäjät saavat sitten ihan vapaasti alkaa itse yrittämään  kun hurskastelujen aika käy ohitse . Kyllä sekin aika vielä tulee .   
Tuo hitusen pelottaa, kun sitten ei kaupasta saa muuta kuin härkkistä ja ituja.. Mutta onneksi tanskalaiset dumppaa maitoa ja possua tulemaan.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Mä olen jo sen ikäinen mies ja monet tuntemani turkistarhaajat myös, jotta mihinkään radikaaleihin uudistuksiin ei tuhlata enää erityisemmin resursseja . Jos työ elikoiden kanssa  käy mahdottomaksi niin sitten se loppuu ennemmin kuin jatkuu .Muutos tapahtuu ajan kanssa  eikä sitä tarvitse erikseen jouduttaa 
Joten aktivistit, ituhipit ja muut piipertäjät saavat sitten ihan vapaasti alkaa itse yrittämään  kun hurskastelujen aika käy ohitse . Kyllä sekin aika vielä tulee .   
Tuo hitusen pelottaa, kun sitten ei kaupasta saa muuta kuin härkkistä ja ituja.. Mutta onneksi tanskalaiset dumppaa maitoa ja possua tulemaan.

Saadaan sitten partalapsia omasta takaa kun on antibiootit ja kasvuhormonien määrät ruuassa kohillaan.

Mut ihan käy sääliksi tuota paikallista osulaa. Rahaa on jemmassa niin että alimmaiset homehtuu ja suurin ongelma on että mihin sitä sijoittais että sais boonususkovaisilta lisää rahaa kerättyä. Sairaala on jo olemassa ja hautaustoimisto, mitähän vielä keksiivät...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Pōllumees

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 541
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Mä olen jo sen ikäinen mies ja monet tuntemani turkistarhaajat myös, jotta mihinkään radikaaleihin uudistuksiin ei tuhlata enää erityisemmin resursseja . Jos työ elikoiden kanssa  käy mahdottomaksi niin sitten se loppuu ennemmin kuin jatkuu .Muutos tapahtuu ajan kanssa  eikä sitä tarvitse erikseen jouduttaa 
Joten aktivistit, ituhipit ja muut piipertäjät saavat sitten ihan vapaasti alkaa itse yrittämään  kun hurskastelujen aika käy ohitse . Kyllä sekin aika vielä tulee .   
Tuo hitusen pelottaa, kun sitten ei kaupasta saa muuta kuin härkkistä ja ituja.. Mutta onneksi tanskalaiset dumppaa maitoa ja possua tulemaan.

Ne jatkaa ketkä jatkaa ,mutta moni kyllä lopettaakin . Uskoisin että tämä menee siten että pääosa itsensä työllistävistä lopettaa eläinten hoidon niinkuin turkiseläintenkin pidon kun aikaa kuluu 5-10 v

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: osuuskauppa teki sen taas
mutta on se vaan kiva ostaa liiteristä untuvatakki kun tietää miten romaniassa ovat senkin untuvan markkinoille saattaneet... muutama vuosi sitten oli doku aiheesta ja sen jälkeen en pahemmin ole enää uskonnu noihin eettisiin arvoihin kaupassa...

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: osuuskauppa teki sen taas
Siellä Osuuskaupan hyllyllä on niin paljon peltipurkkiruokaa, että voiko tuottajien osuuskunnat tehdä yhteistyötä tuollaisen kaupan kanssa?? Aika ympäristön tuhoajakauppa  :o

Montako kettua on jäänyt rinkiin kun niitäkin metalleja on maasta louhittu?

Tekopyhyyden loiste näkyy kaaaauuuas...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Sus...
  jk. mistä löysi mustan suen.

Oli kuulema tipahtanu Caljan Järveen just ennen ampumista...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."