Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko alaikäinen maahanmuuttaja maksaa veronmaksajille?  (Luettu 5114 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
paljunko tuo nyt on?        eihän sillä laiteta yhtään pankkia pönkkään kreikassa!              mitä siitä että ne maksaa, kunhan tuovat uutta silmänpilkettä soomiakoille!           tai jotain!    perkele!!!!

talutehnika

  • Vieras
http://helsinginvihreat.fi/blog/maahanmuuttajaperheiden-asuntotilanne-kriisiytymassa/

Maahanmuuttajaperheiden asuntotilanne kriisiytymässä
18.11.2009

Peipinen_08-05-15_04_isoväri

Viime viikkoina olen asuntolautakunnan puheenjohtajana saanut poikkeuksellisen paljon yhteydenottoja maahanmuuttajaperheiltä, jotka hakevat kaupungin vuokra-asuntoa. Maahanmuuttajasuurperheiden, etenkin somaliperheiden, asumistilanne on Helsingissä kriisiytymässä pahemmin kuin on osattu odottaa.  Kaupungin asuntojonossa on jo nyt 530 suurperhettä, joissa on yhteensä noin 3000 perheenjäsentä. Asuntoa hakevien joukossa on 18 hengenkin perheitä.

Ulkomaalaisväestön kasvu on ollut tiedossa, mutta tilanteeseen ei ole riittävästi osattu varautua.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
hei, huomasin että tossa kyssä johtaa joko juttua väärin tai sitten.......    v.... ne mitään meille maksa! >:(

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Lisää mietittävää hyysäri puolueiden kannattajille...
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194667811500/artikkeli/painajaisuni+vei+kolmikon+karajille+vuosien+takaisesta+tulipalosta.html

Maahanmuuttajuudesta ja tuista:
Maahanmuuttajat eivät ole yksi porukka. Maahanmuuttajista valtaosa tulee Suomeen avioliiton tai työn perusteella. Lisäksi on esim. paluumuuttajia, turvapaikanhakijoita ja pakolaisia, jotka on otettu YK:n sopimusten perusteella. Pakolaisten yhteiskuntaan sopeutumista tuetaan kotoutumisaikana ( tavallisesti 3v.), jolloin maksetaan ns. kotoutumisrahaa, joka vastaa toimeentulotukea. Lisäksi annetaan aloitusrahaa talouden perustamiseen. Nuo tuet ovat osa järjestelmää, kun on sitouduttu ottamaan pakolaisia humanitaarisin perustein. Tuki ei ole summittaista rahannostoa. Kotoutumisaikana on myös erilaisia kouluttautumisvelvoitteita (kursseja yms.)niille, joiden ylipäätään odotetaan siirtyvän aikanaa työmarkkinoille (ei esim. vanhuksille, vammautuneille tai muuten sairaille). Kun on kyse humanitäärisestä toiminnasta, otetaan myös niitä, jotka eivät koskaan pysty tuottavaan työhön. Näihin asioihin ei liity sen kummenpaa mystiikkaa. Jos sosiaalitoimi tekee löysiä päätöksiä kenelle tahansa, se on sosiaalitoimen moka."""
-----------
Niin ansiokasta tekstiä, että kannattaa postata tänne parikin kertaa uudestaan.
Aivan upeaa, että minulle ja lapsenlapsilleni kerrotaan, että ei tässä ole mitään mystistä, asiat vain ovat näin ja kansainväliset sopimukset.
Selvä, kiitos.
Me sitten kiltisti maksellaan näittenkin luusereitten elämä ja vielä niitten pikkupikunserkkujenkin ja ei edes hämmästellä, kun yöntimo meihin rasisteihin pettyneenä purkaa turhaumiaan ja vetäsee isäntää turpaan ja yllätysseksittelee tyttären, ei, me ei ihmetellä, koska ei mitään mystistä ja kansainväliset sopimukset ja koska rasismi..
Oletko joku patapehmeä hyysäri vai surusilmähippie tyttö? Aivan varmasti sinulla ei ole kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, kuvitelmasi hyvyydestäsi ajaa kaiken järjenkäytön yli ja silloin kun kutsut vieraita syömään minun pöydästäni, astut myös minun rajani yli, jolloin suutun ja heitän Sinut ,vajakki, ja "vieraasi" huit helkkariin.
Ja kyllä, minulla on maahanmuuttaja työkaverina, kestämme toisiamme sa..nan hyvin, kumpikin viihtyy omassa maassaan, osaa käyttäytyä vieraissa, elättää itsensä ja perheensä ja mikä parasta, myös hän on rasisti, vihaa yli kaiken sosiaalipummi hyysäreitä ,jotka haalivat Suomeen rikollisia ja kaltaisiaan sosiaalipummeja.
Hänen kotimaassaan ammuttaisiin armotta suurin osa meidän poliitikoistamme ja virkamiehi..vi..sta, ihana maa!

kauppiaan itsensä sytytyttämä palo on rasistinen rikos >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Tässä vähän tosiseikkoja sossun toiminnasta: pienipalkkainen yksinhuoltaja saa juuri sen verran rahaa, että perhe pysyy hengissä. Samaan aikaan mamut elävät herroiksi. Mutta eniten yhteiskunnan varoja tuhlaavat juopot ja pilviveikot. Oma veljeni on sekakäyttäjä. Hän käy sossussa, niin käynnin pituus on noin minuutti, ja aina saa varmasti toimeentulotukea. Itse olen töissä matalapalkkaisella alalla, ja kahden kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Sossussa saa tuntea itsensä rikolliseksi, joka kerta saa kuulla virkailijan vi**uilua vähintään vartin verran, ja joutua matelemaan kuin maan matonen. Toimeentulotukea saan juuri sen verran, että ruokaa on joka päivä pöydässä. Rikkoutuneen koulurepun tilalle pystyin juuri ja juuri ostamaan uuden. Auta armias, kun joutuu ostamaan uusia vaatteita näille parille pituuttavenyvälle. Veljeni ostelee mitä milloinkin uusimpia vempaimia. Kännyköitä hän on ostanut vuoden sisään jo ainakin kuusi, kaikki vähintään kolmensadan arvoisia. Uusia vaatteita hän ostelee viikoittain, saattaa saada yhtäkkiä päähänpiston, että lähdenpä tästä Pariisiin vaateostoksille. Aineisiin kuluu (ainakin luulen niin) varmasti useita satasia kuukaudessa. Ja kun rahat on lopussa, niin ei muuta kuin sossuun, ja taas on rahaa tilillä. Todennäköisesti hän käyttäytyy uhkaavasti sossussa (on aika väkivaltainen muuallakin). Kysynkin, maksaako sossu eniten tukea heille, ketä he pelkäävät. Minä pienikokoinen nainen en ole ilmeisesti liian pelottava tapaus? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ainiin, ja perussuomalaisia en aikonut äänestää, joten tämä ei ainakaan ole persupropagandaa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Niinkuin eräs irakilainen muutama vuosi sitten totesi: Teillä on hyvä firma, jonka nimi Kela. Saada paljon raha, ei tehdä muu kuin käydä kerran kuu
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

talutehnika

  • Vieras


Ainiin, ja perussuomalaisia en aikonut äänestää, joten tämä ei ainakaan ole persupropagandaa

Yritä kuitenkin saada tilanteeseen muutos äänestämällä sellaista...

Sepedeus

  • Vieras
Tässä vähän tosiseikkoja sossun toiminnasta: pienipalkkainen yksinhuoltaja saa juuri sen verran rahaa, että perhe pysyy hengissä. Samaan aikaan mamut elävät herroiksi. Mutta eniten yhteiskunnan varoja tuhlaavat juopot ja pilviveikot. Oma veljeni on sekakäyttäjä. Hän käy sossussa, niin käynnin pituus on noin minuutti, ja aina saa varmasti toimeentulotukea. Itse olen töissä matalapalkkaisella alalla, ja kahden kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Sossussa saa tuntea itsensä rikolliseksi, joka kerta saa kuulla virkailijan vi**uilua vähintään vartin verran, ja joutua matelemaan kuin maan matonen. Toimeentulotukea saan juuri sen verran, että ruokaa on joka päivä pöydässä. Rikkoutuneen koulurepun tilalle pystyin juuri ja juuri ostamaan uuden. Auta armias, kun joutuu ostamaan uusia vaatteita näille parille pituuttavenyvälle. Veljeni ostelee mitä milloinkin uusimpia vempaimia. Kännyköitä hän on ostanut vuoden sisään jo ainakin kuusi, kaikki vähintään kolmensadan arvoisia. Uusia vaatteita hän ostelee viikoittain, saattaa saada yhtäkkiä päähänpiston, että lähdenpä tästä Pariisiin vaateostoksille. Aineisiin kuluu (ainakin luulen niin) varmasti useita satasia kuukaudessa. Ja kun rahat on lopussa, niin ei muuta kuin sossuun, ja taas on rahaa tilillä. Todennäköisesti hän käyttäytyy uhkaavasti sossussa (on aika väkivaltainen muuallakin). Kysynkin, maksaako sossu eniten tukea heille, ketä he pelkäävät. Minä pienikokoinen nainen en ole ilmeisesti liian pelottava tapaus? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ainiin, ja perussuomalaisia en aikonut äänestää, joten tämä ei ainakaan ole persupropagandaa

  Todellisuudessa nämä "aineiden" käyttäjät eivät osta mitään kännyköitä. Ne varastavat ne, kuten kaiken muunkin tarpeelisen ,vaatteet, ruuan, ym. Kaikki eurot menee aineisiin.  Jos käyvät ulkomailla, niin se on työreissu.  ;D
Aika läheltä olen tätä seurannut.

JoHaRa

  • Vieras
Tässä vähän tosiseikkoja sossun toiminnasta: pienipalkkainen yksinhuoltaja saa juuri sen verran rahaa, että perhe pysyy hengissä. Samaan aikaan mamut elävät herroiksi. Mutta eniten yhteiskunnan varoja tuhlaavat juopot ja pilviveikot. Oma veljeni on sekakäyttäjä. Hän käy sossussa, niin käynnin pituus on noin minuutti, ja aina saa varmasti toimeentulotukea. Itse olen töissä matalapalkkaisella alalla, ja kahden kouluikäisen lapsen yksinhuoltaja. Sossussa saa tuntea itsensä rikolliseksi, joka kerta saa kuulla virkailijan vi**uilua vähintään vartin verran, ja joutua matelemaan kuin maan matonen. Toimeentulotukea saan juuri sen verran, että ruokaa on joka päivä pöydässä. Rikkoutuneen koulurepun tilalle pystyin juuri ja juuri ostamaan uuden. Auta armias, kun joutuu ostamaan uusia vaatteita näille parille pituuttavenyvälle. Veljeni ostelee mitä milloinkin uusimpia vempaimia. Kännyköitä hän on ostanut vuoden sisään jo ainakin kuusi, kaikki vähintään kolmensadan arvoisia. Uusia vaatteita hän ostelee viikoittain, saattaa saada yhtäkkiä päähänpiston, että lähdenpä tästä Pariisiin vaateostoksille. Aineisiin kuluu (ainakin luulen niin) varmasti useita satasia kuukaudessa. Ja kun rahat on lopussa, niin ei muuta kuin sossuun, ja taas on rahaa tilillä. Todennäköisesti hän käyttäytyy uhkaavasti sossussa (on aika väkivaltainen muuallakin). Kysynkin, maksaako sossu eniten tukea heille, ketä he pelkäävät. Minä pienikokoinen nainen en ole ilmeisesti liian pelottava tapaus? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Ainiin, ja perussuomalaisia en aikonut äänestää, joten tämä ei ainakaan ole persupropagandaa

Niin.. onko tuo vuodatus Sinun omasta elämästäsi vai lainaus jostain "vauvat.fi" sivulta  ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

 Todellisuudessa nämä "aineiden" käyttäjät eivät osta mitään kännyköitä. Ne varastavat ne, kuten kaiken muunkin tarpeelisen ,vaatteet, ruuan, ym. Kaikki eurot menee aineisiin.  Jos käyvät ulkomailla, niin se on työreissu.  ;D
Aika läheltä olen tätä seurannut.

Sepen kotivävy?  ;D

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7095
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Käteinen ratkasee

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?