mikä on muuten saabin tilanne nykyään, heiltähän ainakin odotettiin katumaasturia, tuliko se markkinoille
entä jos käytetyn saabin ostaa niin saako niihin osia ja mihin hintaan, autojen hinnat ei ole kuitenkaan kovin dramaattisesti pudonneet, vai
Tulihan sieltä tuo 9-4, jota ei kovin montaa kappaletta suomessa ole. Hintakin on aika hirvittävä jos sattuu myynnissä olemaan. Turhaan pelätään ettei osia saa, boschia löytyy sähköpuolelta ja saab klubilta saa käytettynä kaikenlaista. Ruotsista saa myös osia hyvin.
Tuommoinen uusi 9-5 Sedan olisi tyylikäs, nekin tosin hinnoissaan.
Ja jos saabia ostaa, niin parhaat motit on 2.8 joka löytyy Aeroista, 2.3T (ei saa sekoittaa 2.3t), joka löytyy vanhemmista aeroista ja 9-5:sta (mitsubishin turbo, vakiona 220hp ja 310Nm 60€ lastulla saa jo sitten toimimaan etanolilla, tehoa on 260hp ja vääntöä 400Nm). Pienemmässä saabissa 2.0 on pätevä motti, jos ei ole katetta laittaa harvinaista 2.8:a.
Diesel motit on opelin tai isuzun tekemiä, riippuen koosta. 3.0 bensa on sysipaska bensasyöppö gm:n peruna (Cadillacin motti muistaakseni?), myös jakopää on hihnalla ja teholukemat naurettavan alhaiset.
9-7 saab on sitten täysin amerikanmaasturi badge swapilla. Taisi olla Trailblazer oikeasti.
9-2 on sitten subaru saabin merkeillä, ei ole suomessa montaa.