Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepulandia ja talvivaara  (Luettu 1237 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22191
kepulandia ja talvivaara
kepulandia alue jossa Suomen lait tuntematon käsite. Ainoa ohjenuora mulle mulle mulle.

Olisi tainnut olla hedellisempää lehtolapsen mantelisilmän mummon paskavesien sijasta laittaa Talvivaara Suomen lakien puitteisiin.
Olisi kepuluuseripuolueellakin edes nokka kohti vedenpintaa.

Ai niin jollakin on merkittävä salkku talvivaaraa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: kepulandia ja talvivaara
eikös se ollu jotain 0,2 % salkku!    ja eiköhän siinä ole joku enestammikii jääny soitteleen talvivaaraan kun viety kuin pässiä siitä jostain!

                    btw, miksi muuten teollisuus ja suuret yhtymät saabi toimia omin ehdoin kun viljelijää kurmuutetaan oikein olan takaa virkamiäskoneiston voimin!       vs. joku valtion öölikeskus mikä laski net öölit jokiin!

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: kepulandia ja talvivaara
eikös se ollu jotain 0,2 % salkku!    ja eiköhän siinä ole joku enestammikii jääny soitteleen talvivaaraan kun viety kuin pässiä siitä jostain!

                    btw, miksi muuten teollisuus ja suuret yhtymät saabi toimia omin ehdoin kun viljelijää kurmuutetaan oikein olan takaa virkamiäskoneiston voimin!       vs. joku valtion öölikeskus mikä laski net öölit jokiin!
Teollisus, kaivokset ovat kansantaloudelle tärkeitä, maatalous ei ole. Ja teollisuudessa osataan voidella virkamiehiä, maataloudessa ei osata.

Talojuhani

  • Vieras
Vs: kepulandia ja talvivaara
On täysin järjetöntä, että tämä sukupolvi antaa ulkomaisten yhtiöitten tyhjentää maaperämme luonnonrikkauksista vain ja ainostaan kepu-aluepoliittisista syistä!

Paskat vain jäävät jäljelle tuleville sukupolville!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26176
  • vastustan
Vs: kepulandia ja talvivaara
kepulandia alue jossa Suomen lait tuntematon käsite. Ainoa ohjenuora mulle mulle mulle.

Olisi tainnut olla hedellisempää lehtolapsen mantelisilmän mummon paskavesien sijasta laittaa Talvivaara Suomen lakien puitteisiin.
Olisi kepuluuseripuolueellakin edes nokka kohti vedenpintaa.

Ai niin jollakin on merkittävä salkku talvivaaraa.
kokoomuslaisesta solidaarisuudesta on antaneet loistavaa esimerkkiä esimerkiksi finnairin hallituksessa istuvat epäitsekkäät henkilöt ;) :) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: kepulandia ja talvivaara
On täysin järjetöntä, että tämä sukupolvi antaa ulkomaisten yhtiöitten tyhjentää maaperämme luonnonrikkauksista vain ja ainostaan kepu-aluepoliittisista syistä!

Paskat vain jäävät jäljelle tuleville sukupolville!

kokoomus  pressaa  myöden  on  viimeksi  huutaneet  kaivoksia  lisättäväksi  :P