Claasin traktoreiden tulon Suomeen ratkaisevat Harsevinkelin,eli Claasin tehtaan pomot.Saa nähdä kuinka koville he laittavat Claas puimureiden myyjän...Noista Perkinsseistä täytyy todeta,että aikoinaan pikkupoikana 165 MF oli jotenkin kovavetoisen tuntuinen.Jotain uudempaa pienempää ferkua on tullu kokeiltua niin ei oikein samanmoiselta ole tuntunut.Nyt sitten toissasyksynä kokeiltu 6480 oli kyllä tosi 'ryhtevä' vedoltaan.Kait se vaan on niin että kaikilla valmistajilla jossain vaiheessa tulee hiukan huonompiakin koneita...
Mulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista Vihainen Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen Itkee
LainausMulla on case cx perkinssin koneella, eikä sen avuttomempaa nuhapumppua voi olla, varmaan joku jousi estämäs ettei kaasupolin itestään makaa lattialla, kun ei sen painaminen aiheuta muuta kuin naftan kulumista Vihainen Muuten olis ihan näppärä peli, mutta se onneton moottori pilaa koko vehkeen Itkee Tuolla konedatassa (joka tosin ei kaikkea tiedä) lukee juuri cx casen kohdalla, että "perkinssin tapaan moottorit eivät edustaneet huippua sitkeydessä".
Niin tai wanhat Nuffit,,,,,,,,, aina vaan lyhenee aksilat
Kävin muuten minäkin menneellä viikolla ekan kerran Claassin hytissä. Joku pienemmän pään kone se oli. Ihan samanlainen kuin kaikki muutkin koneet. Jotkut asiat toteuttu fiksusti ja toiset ihmeellisesti. Isoin miinus jyrkistä portaista. Noustessani kolautin heti polveni rappuseen ja ihmettelin omaa kömpelyyttäni. Alaspäin tulessa tajusin, että on nämä tosi jyrkät. Nyt vasta käsitti kuinka hyvin Valmetissa nuo rappuset on toteutettu. Askelmat ovat tarpeeksi loivassa kulmassa. Hienoa!
Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.Paljon ketterämpi ku noi möhköt: Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.
Viimeksi muokattu: 23.11.15 - klo:07:38 kirjoittanut Klapikauppias
Lainaus käyttäjältä: SKN - 22.11.15 - klo:19:25Kyyl se Nectis 267F hyvä peli on.Paljon ketterämpi ku noi möhköt: Tuossa kokoluokassa, saattaa ketteryys pitää paikkansa, mutta tulipahan keväällä koeajettua t-234 jolla sai linja-autopysäkin kohdassa vetää kunnarin vekslaamata, mutta nyt kokeilin 180hp kalaasilla samalla pysäkillä käännöstä, ois menny vielä viereisen pyörätienkin yli läheisen talon puutarhaan, jos ei olisi aloittanut peruutusharjoituksia, muuten kyllä ihan hiljainen ja kivasti käyttäytyvä kone Ja ennen, kuin kukaan ehtii epäillä vallun pieniä renkaita, oli siinä etupäässä 650 ja takana 710, ettei voi niistä etua hakea laassis tais olla edessä jotku 520 pallot.