Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe artturi  (Luettu 2662 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
artturi
onko kukaan muu törmännyt ongelmaan artturi- näytepussin kanssa, ite ja tankkikuski emme saaneet näytepussin minikrip osuutta kiinni sitten millään. ?     jotenkin tuo pussi ei vaan suostu sulkemaan suutaan normaalisti, ja sentäs kaksi tumpeloa yrittänyt hyvässä valossa, pussit oli aiemmin kiinni tullessaan mutta nyt ovat auki, - joten epäilyttää hieman.                              noooo, kunnon jesarilla saabi sellasen nyytin joka melkein kulkee perille mutta, kuiteskii oudoksun.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: artturi
ei ongelmia ole ollu. kunhan vaan lähtee reunasta.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: artturi
minkähän näytteen se oksa on sinne pussiin tunkenut.....

heksa100

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 258
Vs: artturi
onko kukaan muu törmännyt ongelmaan artturi- näytepussin kanssa, ite ja tankkikuski emme saaneet näytepussin minikrip osuutta kiinni sitten millään. ?     jotenkin tuo pussi ei vaan suostu sulkemaan suutaan normaalisti, ja sentäs kaksi tumpeloa yrittänyt hyvässä valossa, pussit oli aiemmin kiinni tullessaan mutta nyt ovat auki, - joten epäilyttää hieman.                              noooo, kunnon jesarilla saabi sellasen nyytin joka melkein kulkee perille mutta, kuiteskii oudoksun.

Sulla on nyt niitä pusseja, joita oli meillä vuosi kaks sitten. Onko just maitoautosta saatuja vai onko varastossa seisoneita. Meillä on taas ollut toimivia, kun on maitoautosta otettuja.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: artturi
maitoauto juuri puotti männä päivänä muutaman kappaleen ja nyt ole pelannu parin pussin kanssa ja huomenna menen kysäseen viisaammilta paimenpoikaan!      ei yksinkertaisesti ota kiinni, ja minä ole jo pienestä pitäen leikkinyt minikripeillä, heti kun ne tuli markkinoille, on niin pirun käteviä käyttää!

          solmunteko on niiiin last seesons!

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: artturi
Pieniä on ihmisillä murheet, kun tämmönen asia ahistaa ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: artturi
Pieniä on ihmisillä murheet, kun tämmönen asia ahistaa ;D

Jätkä on käyny mun valokuva-albumilla. Mää oon sun avassa, olin sillon jotain parin paikkeilla.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159