Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valion hajoittajien aikaansaannokset !  (Luettu 6586 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Kansallinen häpeä ja todella huono ymmärrys markkinoiden tilasta on viranomaisilla,
Tanskalaiset vie Suomalaista oikeusjärjestelmää ihan mielensä mukaan.
Mitä tapahtuu seuraavaksi ?

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/on-vaikea-ymm%C3%A4rt%C3%A4%C3%A4-valio-leirin-hajottajia-1.95599
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Kuuno

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 309
  • Needled 24/7
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Kyllähän tuo on aika pitkälti totta. Tätä menoa sotkemme koko maitokentän ja sen jälkeen arla todenteolla rynnii markkinoille. Se ensimmäinen yritys kilpailuviraston suojeluksessa oli vaan harhautus että saatiin kenttä sekaisin. Ei ihme että jotkut ei pidä meitä oikein talousnerona.

Viimeksi muokattu: 09.03.15 - klo:14:58 kirjoittanut Kuuno

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Pelottavinta kirjoituksessa on se, että valiolaiseen hallintoon kuuluvat miehet tekevät kaikkensa todistaakseen oikeaksi viranomaisen väittämän siitä, että tuottajahinta jälkitileineen on raaka-ainekustannus eikä sisällä voitto-osuutta.
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Pelottavinta kirjoituksessa on se, että valiolaiseen hallintoon kuuluvat miehet tekevät kaikkensa todistaakseen oikeaksi viranomaisen väittämän siitä, että tuottajahinta jälkitileineen on raaka-ainekustannus eikä sisällä voitto-osuutta.

Itte näkisin näin että ny Valio ei monella tavalla huonojen olosuhteiden takia juurikaan tee voittoa joten ei ole voitto-osuutta kuin korkeintaan sentti tai pari. Kun maidon hinta oli 10 senttiä ylempänä, oli sitten se reilu 10 senttiä voitto-osuuttakin. Ei se kivi-maito tosiaan hyvänä aikana myöskään ole samanlainen ongelma.

(O)

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Eikös Valio itse ole alentanut hintoja ei se ainakaan S kaupan syy ole jos Valiossa kaupat ryssitään.Tyypillistä valiolaista mentaliteettia on alkaa syyttelemään muita tahoja jos hiukan herrain pallit alkaa kiikkumaan ja sanerataan joutoäijät ulos

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Eikös Valio itse ole alentanut hintoja ei se ainakaan S kaupan syy ole jos Valiossa kaupat ryssitään.Tyypillistä valiolaista mentaliteettia on alkaa syyttelemään muita tahoja jos hiukan herrain pallit alkaa kiikkumaan ja sanerataan joutoäijät ulos

Eihän tässä keskustelussa tai tuossa viestissä ole mainittu S-kauppaa mitenkään? Itse et taida pystyä jättämään kyseistä kauppaa tai muita rauhaan turhinen mielipiteinesi jotka eivät aiheeseen mitenkään liity muutenkaan?

(O)

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
tyypillistä valiolaista kepuaatetta,mulle tänne kaikki ja muut on täysiä typeryksiä mielipiteineen.
Maastulli on Valiolaisten RAAMATTU ja KATEKISMUS ja yleisönosastokirjoitukset
varsinainen epistola.
Sieltähän tuo ojala sen kaivoi esille-

kysyn_vaan

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
tyypillistä valiolaista kepuaatetta,mulle tänne kaikki ja muut on täysiä typeryksiä mielipiteineen.
Maastulli on Valiolaisten RAAMATTU ja KATEKISMUS ja yleisönosastokirjoitukset
varsinainen epistola.
Sieltähän tuo ojala sen kaivoi esille-

Halpuuttamiselle on omat ketjunsa, tässä ei kai sitä käsitelty mitenkään eli siis miten viestisi liittyy tässä ketjussa mihinkään?

Ja ketä Valio tai joku valion edustaja on esim. tämän vuoden puolella on syyttänyt muutenkaan? Käsittääkseni se on MTK joka on pauhannut. Eri pulju jos et ole kuullut. Tuon mielipiteen kirjottajat ovat kait valion tuottajia jotka ottavat kanssa kantaan johonkin ihan muuhun kuin S-kauppaan josta itse horiset.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Pelottavinta kirjoituksessa on se, että valiolaiseen hallintoon kuuluvat miehet tekevät kaikkensa todistaakseen oikeaksi viranomaisen väittämän siitä, että tuottajahinta jälkitileineen on raaka-ainekustannus eikä sisällä voitto-osuutta.

Itte näkisin näin että ny Valio ei monella tavalla huonojen olosuhteiden takia juurikaan tee voittoa joten ei ole voitto-osuutta kuin korkeintaan sentti tai pari. Kun maidon hinta oli 10 senttiä ylempänä, oli sitten se reilu 10 senttiä voitto-osuuttakin. Ei se kivi-maito tosiaan hyvänä aikana myöskään ole samanlainen ongelma.
Eli Valio maksaa peiteltyä osinkoa? Koskahan verottaja ottaa tuohon kiinni...  ???

Kuuno

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 309
  • Needled 24/7
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
tyypillistä valiolaista kepuaatetta,mulle tänne kaikki ja muut on täysiä typeryksiä mielipiteineen.
Maastulli on Valiolaisten RAAMATTU ja KATEKISMUS ja yleisönosastokirjoitukset
varsinainen epistola.
Sieltähän tuo ojala sen kaivoi esille-
Olihan siinä arlan kokosivun mainos etusivulla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
tuosta asiasta mitään teitämättä, haluiaisin kysyä että mitä muut mediat on oikein kirjoittanut tuosta koko sopasta????  en ihan äkkiä ole nähnyt mitään puolueetonta asian käsittelyä missään aviisissa.    liekö sitä olemassakaan muualla kuin tanskassa?

AC

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 381
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Keskustelussa aina sekoitetaan kauppamaito ja tilamaito, viime vuoteen asti voita ja sulatejuustoa meni Venäjälle, voin valmistuksetta  jää kurria joka on kaupassa myynnissä nimellä rasvatonmaito  kun siihen lisätään tilamaitoa saadaan sinistä ja punasta maitoa, jos meijeri aikoo myydä kurria purkissa sen pitää myydä samalla näitä sekoituksia, eniten menee rasvatonta, luultavasti yli puolet määrästä, päätellen kaupan hyllyjen määrästä, kyllä minä vaan ihmettelen miten oikeus tai kivi laskee kauppamaidon hinnan tilamaidosta kun on monta muuttujaa
https://www.youtube.com/watch?v=wq4V_vSbj0E

Naturalis

  • Vieras
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
kyllä minä vaan ihmettelen miten oikeus tai kivi laskee kauppamaidon hinnan tilamaidosta kun on monta muuttujaa

Eiköhän noi ole hiukan asioita tutkineet, eli Valiolta on "paperit" haettu...  ;)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
Keskustelussa aina sekoitetaan kauppamaito ja tilamaito, viime vuoteen asti voita ja sulatejuustoa meni Venäjälle, voin valmistuksetta  jää kurria joka on kaupassa myynnissä nimellä rasvatonmaito  kun siihen lisätään tilamaitoa saadaan sinistä ja punasta maitoa, jos meijeri aikoo myydä kurria purkissa sen pitää myydä samalla näitä sekoituksia, eniten menee rasvatonta, luultavasti yli puolet määrästä, päätellen kaupan hyllyjen määrästä, kyllä minä vaan ihmettelen miten oikeus tai kivi laskee kauppamaidon hinnan tilamaidosta kun on monta muuttujaa
https://www.youtube.com/watch?v=wq4V_vSbj0E

Iha ninko Valioki;"Heittämällä noppaa....!"

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Valion hajoittajien aikaansaannokset !
tyypillistä valiolaista kepuaatetta,mulle tänne kaikki ja muut on täysiä typeryksiä mielipiteineen.
Maastulli on Valiolaisten RAAMATTU ja KATEKISMUS ja yleisönosastokirjoitukset
varsinainen epistola.
Sieltähän tuo ojala sen kaivoi esille-
Olihan siinä arlan kokosivun mainos etusivulla.

Jossa tanskalais-ruotsalainen osuuskunta vakuuttelee suomalaisuuttaan??? Siinä vaiheessa kun kuluttajatkin uskoo tuohon (eturivin isännäthän uskoo jo), alkaa maitoeemeleiden vapaapudotus.

No, onneksi ei tarvii tyhjälle pohjalle pudota, vilja- ja lihamiehet siellä jo makaa pehmikkeenä ;D.