Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: 42 - 03.02.20 - klo:18:41
-
Ja takaisin melkein 2 x
https://www.youtube.com/watch?v=Ax_Rd90vlvI&feature=emb_logo
1,2 Millionen Kilometer am Tacho | Skoda Fabia | der Test
Skoda Fabia MK1 1.9 PD TDI, joka kymmenessä vuodessa matkusti yhteensä 1,3 miljoonaa kilometriä
” Fabian voimanlähteenä on 1896 cm3: n sisäinen 4-sylinterinen turbo-dieselmoottori, joka tuottaa 101 hv ja 240 NM
. Elinaikanaan se kulutti:
-9x jarrupala
-4x akkua
-1x turbo (vaihdettu 991507 km
-1x kytkin (vaihdettu 1071000 km
-1x päätiiviste (vaihdettu nopeudella 1082000 km
Öljyä käytettiin yhteensä 236 litraa, kun sen voimansiirto korjattiin 898716 km Ohjauspylväs, korin paneelit ja sisätilat ovat koskemattomia, myös ABS, vakionopeussäädin, ilmastointi ja elektroniikka toimivat kunnolla, paitsi oikea takalasi, joka kieltäytyy menemästä alas. Kulumista voidaan havaita sisätiloissa, joissa ohjauspyörä ja vaihdekeppi on hiottu ja kuljettajan istuin on puhki. Pikkumaalin korjauksia monilla alueilla, mutta ajoneuvosta, joka kulki yhtä paljon kuin tämä Skoda Fabia, nämä asiat ovat melkein merkityksettömiä.”
-
Tuota moottoria ei taida enää saada uudessa autossa, mutta aika vähän ajettuja nuokin. Dieselvero karkottaa kiinnostuneita, mikä on sinänsä hyvä.
https://www.nettiauto.com/skoda/diesel?show_search=1&engineFrom=1.9&engineTo=1.9&mileageTo=225000
-
. Dieselvero karkottaa kiinnostuneita, mikä on sinänsä hyvä.
https://www.nettiauto.com/skoda/diesel?show_search=1&engineFrom=1.9&engineTo=1.9&mileageTo=225000
Siis mikä siinä on hyvä?
-
Olisiko mahdollista lähettää kaikki skodat kuuhun. Ne ovat olleet viimeiset parikytävuotta aivan helvetin rumia keulasta. Ja joka puolelta.
Sitten sanotaan, että volkkari se on. Paska se on.
90-luvun ja sitä aikaisemmat tojotat ovat oikeita autoja.
-
. Dieselvero karkottaa kiinnostuneita, mikä on sinänsä hyvä.
https://www.nettiauto.com/skoda/diesel?show_search=1&engineFrom=1.9&engineTo=1.9&mileageTo=225000
Siis mikä siinä on hyvä?
Ostajan kannalta on hyvä, että valtiovalta ja media lyttää ne, niin myyntihinnat kärsii ja kiinnostuneet saa hyvää halavalla.
-
Olisiko mahdollista lähettää kaikki skodat kuuhun. Ne ovat olleet viimeiset parikytävuotta aivan helvetin rumia keulasta. Ja joka puolelta.
Ehkä ruma, mutta tuo 1,9 kone kestää.
-
Achtmal bremsbelage, neunmal batterie, vierzenmal vordere scheibenwischer getauscht
Jarrut tehty 8 kertaa, akku uusittu 9 kertaa ja tuulilasinpyyhkimet 14 kertaa
Mut hyvä motti tuo pumpparikin, mut jakajapumpulla kaikkien aikojen paras 1,9 tdi
-
. Dieselvero karkottaa kiinnostuneita, mikä on sinänsä hyvä.
https://www.nettiauto.com/skoda/diesel?show_search=1&engineFrom=1.9&engineTo=1.9&mileageTo=225000
Siis mikä siinä on hyvä?
Ostajan kannalta on hyvä, että valtiovalta ja media lyttää ne, niin myyntihinnat kärsii ja kiinnostuneet saa hyvää halavalla.
no se..